Wie komt wanneer op bij de KMA?

Gestart door adlouter, 28/11/2007 | 23:02 uur

adlouter

Zaterdag'n pakket in de bus gehad met alle informatie, ben er definitief bij!

Zag nu dat de opkomst 5 februari is, stond op m'n gespreksnotitie 4 februari maar de dinsdag is ook wel lekker...

Heb er zin in en ben blij dat't eindelijk allemaal definitief is!

Groet,

Ad

martijn.

GO goedgekeurd! Ik ben erbij de 4e. Nu nog vertellen op m'n werk...

adlouter

#26
5 februari ben ik erbij! Landmacht, Kort Model, Bevoorrading & Transport...

Groet,

Ad

KapiteinRob

Post hier je info en vragen wie er nog meer op moet komen op bepaalde data. Tevens onderling contacten kunnen hier gemaakt worden zodat niet iedere keer een nieuw onderwerp gestart wordt.



KapiteinRob

Citaat van: adlouter op 11/12/2007 | 23:43 uur
@ Kapitein Rob:

Dit topic gaat over wie erbij is op 4 februari, kan daar dan ook niet in staan hoe het de mensen vergaat die 4 februari hopen te beginnen?

Nee, dat kan wat mij betreft niet. Aangezien er voor de KMA (nog?) geen apart topic is voor opkomstdata en -plaatsen zoals in de krijgsmachtonderdelen op het forum, is dit topic wat mij betreft daar een soort copy van. Met dien verstande dat de topicopener ook mensen zoekt die hopen op 4 februari 2008 te beginnen bij de KMA. Maar ik vind het te ver gaan om in dit topic allerlei selectieperikelen of zelfs persoonlijke keuringsbelevenissen van mensen gepost te zien worden. Het defensieforum is in beginsel een discussieforum, geen dagboekdeling. Derhalve zijn dat soort postings offtopic en worden verwijderd.

Rob
Forumbeheerder

adlouter

#23
@ Kapitein Rob:

Dit topic gaat over wie erbij is op 4 februari, kan daar dan ook niet in staan hoe het de mensen vergaat die 4 februari hopen te beginnen?

Sta al op de lijst voor 4 februari :angel:

check www.louterlandmacht.web-log.nl
groet,

Ad

KapiteinRob

jspoor,

Dit topic gaat niet over de keuringsperikelen. Verzoeke ontopic te posten.

Rob
Forumbeheerder

jspoor

Martijn, ik kan je zeggen dat ik vorige week met succes de FSB en het PO doorstaan heb. Volgende week dinsdag 18 december heb ik het gesprek bij de AAC, met positief resultaat zal ik niet lang daarna mijn GO hebben.

Adios!
btw, ik ben 22 jaar. bijna de jongste en dat verbaast me!

martijn.

#20
Citaat van: adlouter op 30/11/2007 | 20:00 uur
Oké nog niemand die de zekerheid heeft dat hij/zij gaat beginnen dus. We kiezen voor een spannend beroep ::)

We hebben nu:

Eddie   -   26, INF, 12 december 2007 GO
Hans   -  26, INF/CAV, 11 december 2007 AAC
JSpoor   -  ?, INF/VBDD, 6 december 2007 FSB & PO
jee-bee   - 28, CAV, ? december 2007 AAC
Ad        -   20, B&T, 7 december GO
Lieke     -   22 , B&T, klaar
Johan    -   29, VBDD, ?
Frank    -   25, INF, 5 december 2007 GO
Martijn   -   27, VBDD, 12 december 2007 GO

Benno1969

Citaat van: martijn. op 05/12/2007 | 18:37 uur
hoe slecht ook om op jezelf te reageren, maar ik ben erbij de 4e! AAC gesprek ging super, ze hadden niets aan te merken. KMA here I come! Behoudens GO that is...

Proficiat Martijn. Voor de geïnteresseerden: in de Intermediair van deze week staat een voorpagina-artikel over de KMA met portretten van verschillende cadetten en hun drijfveren om beroepsofficier te worden.

GooseNL

Naam: Hans van den Ende
Functie: 1e keuze infanterie; 2e keuze: cavelerie/verkenning

Ik heb dinsdag 11 mijn AAC gesprek. Jullie horen het!


martijn.

hoe slecht ook om op jezelf te reageren, maar ik ben erbij de 4e! AAC gesprek ging super, ze hadden niets aan te merken. KMA here I come! Behoudens GO that is...

KapiteinRob

Ik heb de topicontwikkeling gevolgd en er wordt steeds verder afgedwaald naar een eigen selectie-topic. Dat is niet de bedoeling. Hou het bij de daadwerkelijke opkomst van 4 februari 2008 s.v.p.

Rob
Forumbeheerder

martijn.

goed man! gefeliciteerd. Geef even een kort verslagje voor ons zenuwachtigen :)

jee-bee

Vandaag door de AAC gekomen! Er zijn 2 plaatsen voor de cavalerie en ik heb er al 1! Nu alleen de GO nog!

verder:

Naam: John
Leeftijd: 28
Vooropleiding: Havo + 6 jaar KM + financiële dienstverleningspapieren

Wapen: Cavalerie