Keuring

Gestart door WesleyW, 07/03/2008 | 22:14 uur

KapiteinRob

Citaat van: Nastov op 07/03/2008 | 22:16 uur
Kaptein, slotje dr'op!

Hoppakee; men vraagt en wij draaien!  ;)

Ennuh.... Lex heeft al aangegeven waar je over de keuring (verder) kan discussieren.

Rob
Forumbeheerder

Lex

Citaat van: WesleyW op 07/03/2008 | 22:14 uur
Hoi, IK ben 14 jaar, en ik wil graag over 3 jaar aanmelden bij de landmacht(LuchtMob. Brigade).
Welkom op het forum. Je bent nog jong en je geeft aan wat je eventueel zou willen. Er kan dus nog een hoop veranderen in je voorkeur.
Kijk goed om je heen. Je geeft niet aan wat je eventuele vooropleiding is.
Maar om je een idee te geven over de selctieprocedure van de KL, kijk naar de volgende link:
http://www.defensieforum.nl/Forum/de_selectieprocedure_hier_vind_je_je_antwoorden-t10174.0.html

WesleyW

Citaat van: Nastov op 07/03/2008 | 22:16 uur
Wesley, als je ff de forumregels had gelezen had je geweten dat dit niet correct is. Gelieve je post in een van de relevante threads te plaatsen.

Kaptein, slotje dr'op!

Ow mijn excuses! Wist dit niet, heeft iemand ook een link of dergelijke naar een bepaalde keuring-topic?

Nastov

Wesley, als je ff de forumregels had gelezen had je geweten dat dit niet correct is. Gelieve je post in een van de relevante threads te plaatsen.

Kaptein, slotje dr'op!

WesleyW

Hoi,
IK ben 14 jaar, en ik wil graag over 3 jaar aanmelden bij de landmacht(LuchtMob. Brigade).
Is het ook mogelijk om me zo snel mogelijk te laten keuren? ivm opleiding e.d. op school enz.

Zodat ik wat meer zekerheid heb dat ik er wel of niet bij kan later, zo niet, dan kan ik tenminste een andere opleiding doen.