Leden foto-topic

Gestart door Caspar, 16/04/2003 | 19:55 uur

armyangel

#38
tja kan natuurlijk niet achter blijven he ! :D
((<Army>)^(<AnGel>))

Jørgen

Hoi,

Dit ben ik (op de foto de meest rechtse tamboer). In mijn diensttijd ben ik dat ook geweest. Bij het Tamboerkorps der Intendance. maar dat is al weer even geleden.

[verwijderd door de admin]

Cobra4

Peloton 3 602 Sqn

Sanne

Citaat van: Cobra4 op 24/05/2003 | 19:01 uur
Sanne weet het nog niet, maar ook dit zal zij moeten gaan doen als zij in september op vlb EHV aan de slag gaat!!!  ;) ;D

Piece of cake mensen, dan kennen jullie mij zeker nog niet. Ik zie d'r misschien een beetje uit als een grietje (lees: watje), maar dat valt dus echt wel mee. Op taekwondo kunnen ze dit bevestigen (na enkele rake trappen en een gebroken stuitje). En de kaakchirurg sinds kort ook.  8) (die had ook bijna een gebroken stuitje :D)
Wil niet zeggen dat ik zo'n kleerkast ben als mevrouw op dat plaatje, maar een beetje vuur en een paar kilootjes maken mij niet bang. Zo, nu eerst weer even een pijnstiller  ;D. Die chirurgen mogen hun diploma's tegenwoordig bij de slager halen, stelletje Al-Qaida-terroristen. Grrrrr.
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Cobra4

Het is alleen jammer dat, door de nieuwe wetgevingen, EHV maar een kleine oefenlocatie heeft voor brandbestrijding.

Een paar gallons kero in de hens steken is er niet meer bij  :'(

Voor het grote werk moet men tegenwoordig naar Vlb Woensdrecht of naar dat giga oefenterrein op de maasvlakte.
Peloton 3 602 Sqn

Slips


Cobra4

Sanne weet het nog niet, maar ook dit zal zij moeten gaan doen als zij in september op vlb EHV aan de slag gaat!!!  ;) ;D
Peloton 3 602 Sqn

Sanne

Ben bang dat ik niet zo veel foto's van mezelf digitaal heb en heb vaak geen zin om steeds te gaan zitten scannen. Dus inderdaad, sommigen zullen 'm al kennen.
Maar je bent niet meer alleen en da's ook wat waard, dacht ik.
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Caspar

Nou hij staat erbij, maarre........ die foto ken ik (en meerdere mensen) al ;D

Caspar

#29
4, zozo, ja das jammer, die krijgt <Peter> binnen, dus we moet wachten.

Sanne

Heb er net 4 opgestuurd naar het emailadres dat er stond dus kies er maar 1 uit. Succes....
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Caspar

Ik zie hem er nog niet bijstaan ;D
Zeg maar welke foto er in de gallery mag komen 8)

Sanne

#26
Ik wacht nog op die ene superfotogenieke wereldfoto die ooit van me gemaakt gaat worden.  8)
Tot die tijd zal ik maar vast wat minder geweldige kiekjes sturen.
Ben je nou weer een beetje vrolijk? :-*
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Caspar

Kunnen de mensen die hier een foto hebben geplaatst ook even hier naar kijken
http://www.defensieforum.nl/forum/index.php?board=46;action=display;threadid=1744

Ik ben tot nu toe de enige die in het smoelenboek staat :(

Slips