Leden foto-topic

Gestart door Caspar, 16/04/2003 | 19:55 uur

Failté

heeft nog wel recente foto's van peter maar zal deze niet wereldkundig maken  ;D.

it ain't much if ain't dutch

-Peter-

Citaat
ha peter
is dat zo'n 20 mm. Oerlikon gun waarmee je op de foto staat?

Nee dit is geen oerlikon, dit is de 20F2 van franse makelaardij.

Het is wel dezelfde munitie als bij de oerlikon, alleen komt dit wapen oorspronkelijk uit een vliegtuig, en staat het aan boord van de mijnenjagers op de kop gemonteerd  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

calimero

ha peter,
is dat zo'n 20 mm. Oerlikon gun waarmee je op de foto staat?
Impossible only takes some minutes longer.

-Peter-

Tja ik zit dus met exact hetzelfde probleem, want de enigste recente foto's die ik van mijzelf heb zijn ook foto's gemaakt op het werk.. Maar ik vond dit toch een leuke, ook al ben ik zelf amper te zien... zodra ik een foto heb waar ik helemaal op sta, dan zal ik deze ook plaatsen  ;D

[verwijderd door de admin]
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Sjimmy

Zodra mijn scanner weer operationeel inzetbaar is zal ik mijn best gaan doen ;) of nee... wacht...




Errug onduidulluk, beloof meer als de scanner het weer doet...
Groetjes van een Onderzeedienstman!

Caspar

Volgens mij moeten er nog wat foto's bij hier hoor, heb nog lang niet alle leden gezien ;D

Cobra4

Peloton 3 602 Sqn

-Peter-

Misschien kunnen we deze topic binnenkort wel omzetten in een zogeheten smoelenboek op deze website  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Piedt

Zo, zal meteen ff foto van mij erbij doen... :P

[verwijderd door de admin]

calimero

das nie mijn MAG... (helaas)
mog k alleen ff vasthouden... de bedienaar heeft toen ff een foto gemaakt.
maare, k neem aan dat er geen matenaaiers op dit forum zitte...
Impossible only takes some minutes longer.

Cobra4

#13
Nou, van mij dan ook maar een actie foto.
hard aan het werk bij de KLu  8)


[verwijderd door de admin]
Peloton 3 602 Sqn

Caspar

Ik zeg maar niks............. ;). Geloof dat ik ook maar eens bij de luchtmacht moet gaan solliciteren ;D

-Peter-

Ach wat moeten we er van zeggen??

Biertje  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Sanne

Nouja, mijn foto staat al bij mn profiel maar ach... nog een. Ik ben de linkse. Was met nieuwjaar dus niet helemaaaaal nuchter,  ;D
Voor meer foto's kijk maar op mn site: http://www.sannebijnen.tk


[verwijderd door de admin]
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Caspar

Hmmm kan er niet echt veel van maken, heb je echt geen foto? ;D