ypr's bij de luchtmacht..?

Gestart door Nikehercules, 01/07/2008 | 19:22 uur

Cobra4

Citaat van: f2000 op 13/09/2008 | 12:56 uur
Citaat van: Cobra4 op 12/09/2008 | 19:17 uur
Sorry f2000, maar ik geloof het niet als je verteld dat er op VKL 27 YPR's in dienst komen en dat al 70% van de LB in het bezit is van een rijbewijs hier voor.

En Caruso; ook al het het al een tijdje PVE Bewaking, merendeels van de mensen noemt het nog steeds LB.  ;)
maakt mijn niet uit  of je het gelooft wat als je het gelul op diet forum ziet  .
kijk op interanet op vliegbasis volkel daar staat het op  met foto.s en al  en er stond een groot stuk in de peeljager .
maar ja  .

Daar heb je het al, de "Peel Jager" ontvang ik niet dus moet ik het wel missen. En staat het alleen op het VKL deel van Mulan?? Dan kan het net zo goed een 01-04 grap zijn als EHV uithaalde met de persoonlijke ontwerpen voor de smartcard.....

Dus, no proof, no deal.
Peloton 3 602 Sqn

f2000

Citaat van: Cobra4 op 12/09/2008 | 19:17 uur
Sorry f2000, maar ik geloof het niet als je verteld dat er op VKL 27 YPR's in dienst komen en dat al 70% van de LB in het bezit is van een rijbewijs hier voor.

En Caruso; ook al het het al een tijdje PVE Bewaking, merendeels van de mensen noemt het nog steeds LB.  ;)
maakt mijn niet uit  of je het gelooft wat als je het gelul op diet forum ziet  .
kijk op interanet op vliegbasis volkel daar staat het op  met foto.s en al  en er stond een groot stuk in de peeljager .
maar ja  .

MacSkull

Van uit landmacht bronnen heb ik dit verhaal ook gehoord maar dacht dat het over 17 stuks ging maar dat is een kleinigheidje
en de logistieke kant wordt door de kl gedaan in Oirschot of de Peel want daar zit tegenwoordig ook landmacht

Cobra4

Citaat van: caruso op 12/09/2008 | 20:23 uur
Nogmaals, eerst zien en dan geloven!

Eens. Ik geloof het zodra het in de Vliegende Hollander staat, met foto's en al....
Peloton 3 602 Sqn

caruso

Allemaal leuk en aardig die verhalen over Ypr's bij de Klu, maar ik kan er nog steeds niets over terugvinden. Geen enkel artikel, geen enkele bobo die er iets over kan vertellen. Geen vacaturemelding, nergens een bordje"chauffeur gezocht"....

En dan een "collega" die het heeft over 27 Ypr's......

Nogmaals, eerst zien en dan geloven!

ruiz

Heb een maatje op volkel rondlopen die er behoorlijk zuur van is dat de luchtmacht nu ook met ypr´s gaat werken. De arme kerel is niet voor niks bij de painf weggeaan 8)

(Het is dus gewoon een feit dat dit staat te gebeuren)





:police:

Cobra4

Sorry f2000, maar ik geloof het niet als je verteld dat er op VKL 27 YPR's in dienst komen en dat al 70% van de LB in het bezit is van een rijbewijs hier voor.

En Caruso; ook al het het al een tijdje PVE Bewaking, merendeels van de mensen noemt het nog steeds LB.  ;)
Peloton 3 602 Sqn

f2000

Citaat van: Cobra4 op 12/09/2008 | 13:34 uur
Citaat van: f2000 op 12/09/2008 | 11:40 uur

vandaar dat er 70% van de lb al een tank rijbewijs heeft

tuurlijk.......
70 %  moet  wandt  dan hebben we altijd zat mensen opdek  voor onderhoud en  ziek en vak

KapiteinRob

Citaat van: Nikehercules op 12/09/2008 | 16:09 uur
Ik kan me herinneren dat jij wel meer ongeloofwaardig hebt gevonden in dit topic. ;)

Bestrijd dat dan met onderbouwende feiten.  8)

Nikehercules

Citaat van: caruso op 12/09/2008 | 12:22 uur
27 Ypr's voor de LB? Dat trouwens al een "tijdje" PVE/Bewaking heet....
Niet erg geloofwaardig......

Ik kan me herinneren dat jij wel meer ongeloofwaardig hebt gevonden in dit topic. ;)

Ros

27 stuks..........in ieder geval voldoende spareparts. De YPR's gaan toch alleen naar Volkel als ik goed begrepen heb ?. Het word wel een niet te veroveren vesting met op elke hoek een YPR.

70% ?. Dat word ruzie maken wie er vandaag mee mag rijden.

Cobra4

Citaat van: f2000 op 12/09/2008 | 11:40 uur

vandaar dat er 70% van de lb al een tank rijbewijs heeft

tuurlijk.......
Peloton 3 602 Sqn

caruso

27 Ypr's voor de LB? Dat trouwens al een "tijdje" PVE/Bewaking heet....
Niet erg geloofwaardig......

Enforcer

27?! Dat zijn er echt veel. Ik had er 4-6 verwacht. Ik snap niet dat de OGRV hier niet mee wordt genomen.

f2000

Citaat van: Nikehercules op 01/07/2008 | 19:22 uur
Ik heb vernomen dat een gedeelte van de ypr's van de landmacht (die op dit moment uitgefaseerd worden en vervangen worden door de cv9035) ingelijfd worden bij de luchtmacht.
dit bij de eenheden van de orgv/lb.
En dat de toekomstige chauffeurs op dit moment al aan het trainen zijn op de simulator in Oirschot.

Heeft iemand hier toevallig meer informatie over?


ik ben werkzaam bij 640  de ypr zijn allen voor lb  en niet voor de ogrv ,  we krijgen er 27   . en dit is voor de special taak  .
vandaar dat er 70% van de lb al een tank rijbewijs heeft en dat de ypr al worden ingezet