Disclaimer

Gestart door sgt Rob, 07/08/2008 | 20:06 uur

Piranha

CitaatMijn voorstel: Laat links zonder commerciele achtergrond staan, Links die in de zin op reclame lijken afwegen op degene die ze neerzet. Als ik of gelijkwaardig over een bepaald merk begin kan je er gerust van uitgaan dat er goede bedoelingen zijn. Mocht bijv de heer J. Noorloos een topic openen over 5.11, dan zit er meer achter

Kan het nou niet zo dat nuttige links dus gewoon een keertje mogen?

Eens
Piranha, een vriendelijk visje met echte tandjes

sgt Rob

#5
Citaat van: lex op 07/08/2008 | 20:46 uur
Sgt Rob,


PS:  het topic wordt verplaatst naat het board "VRA?"  ::)

Lex,
Forumbeheerder


't is toch nooit goed ;)

Lex

Sgt Rob,

Je voorstel gelezen. We zullen het in behandeling nemen.

PS:  het topic wordt verplaatst naat het board "Vragen, ideeën en/of opmerkingen over dit forum?"  ::)

Lex,
Forumbeheerder

sgt Rob

Ha, de KMar aan mijn zijde.... :D

ThomasDR

Citaat van: Sgt Rob op 07/08/2008 | 20:06 uur
Mijn voorstel: Laat links zonder commerciele achtergrond staan, Links die in de zin op reclame lijken afwegen op degene die ze neerzet. Als ik of gelijkwaardig over een bepaald merk begin kan je er gerust van uitgaan dat er goede bedoelingen zijn. Mocht bijv de heer J. Noorloos een topic openen over 5.11, dan zit er meer achter

Kan het nou niet zo dat nuttige links dus gewoon een keertje mogen?

Hier ben ik het helemaal mee eens.

sgt Rob

Volgens de disclaimer zijn de onderstaande regels op het plaatsen van berichten van toepassing

Citaat
De regels die gelden:

1.Berichten die obsceen, vulgair, kwetsend, hatelijk, bedreigend, seksueel getint etc. zijn;
2.Berichten, waarvan met alle redelijkheid kan worden gesteld dat deze in strijd zijn met de vigerende wetgeving of gevoelige informatie bevatten;
3.Berichten betreffende het aanbieden van goederen welke niet tot eigendom kunnen worden aangemerkt;
4.Berichten betreffende het aanbieden van diensten;
5.Crossposting/Spam;


worden niet getolereerd.


Best, kan ik me helemaal in vinden.




In diezelfde disclaimer staat ook

Citaat
Indien een lid het niet eens is met een beslissing van een Beheerder, dan kan het lid middels 'Private Messaging' contact opnemen met de desbetreffende beheerder voor een verklaring.


Dat heb ik niet gedaan omdat ik eenieders mening danwel bijstand resp tegenstand wil hebben, en zeker alle moderatoren wil bereiken, plus dat het door een van de superieuren moderatoren al eens geopperd is als reactie op een reactie na het verwijderen van een link. Het lijkt mij er namelijk een beetje op dat de razzia op internet-links een beetje extreme vormen heeft. Links die geen enkele connectie hebben met sites waar iemand ook maar een grein financieel beter van kan worden worden rucksichtlos verwijderd, zelfs zéér nuttige links hebben geen schijn van kans en krijgen onmiddelijk een buik van sterretjes.
Andere, aan spam grenzende links worden over het hoofd gezien, dat is waarschijnlijk omdat onze gewaardeerde moderatoren het al druk genoeg hebben, ik ben in die gevallen ook absoluut niet te lui om daar melding van te maken. Op enig moment gaat het bijvoorbeeld over een EOTech, wat overduidelijk als merk genoemd wordt en getolereerd wordt, verderop gaat het over een wetenschappelijke site en dat wordt gecensureerd.

Mijn voorstel: Laat links zonder commerciele achtergrond staan, Links die in de zin op reclame lijken afwegen op degene die ze neerzet. Als ik of gelijkwaardig over een bepaald merk begin kan je er gerust van uitgaan dat er goede bedoelingen zijn. Mocht bijv de heer J. Noorloos een topic openen over 5.11, dan zit er meer achter

Kan het nou niet zo dat nuttige links dus gewoon een keertje mogen?