Landmachtdagen 2009

Gestart door Sgt.Hulka, 19/08/2008 | 00:32 uur

Diesel

Zal de demo dan al met de CV90 gedaan worden?

Sgt.Hulka

Citaat van: 44painf op 26/12/2008 | 09:39 uur
Mooie locatie voor de open-dagen. Groot oefenterrein erbij waar je de demo's kan geven.
Mijn cie zal dit jaar het painf gedeelte verzorgen. Ben benieuwd. Ik zie jullie daar wel.

Gegroet

Mag ik vragen welke cie?  :)

44painf

Mooie locatie voor de open-dagen. Groot oefenterrein erbij waar je de demo's kan geven.
Mijn cie zal dit jaar het painf gedeelte verzorgen. Ben benieuwd. Ik zie jullie daar wel.

Gegroet
44 PAINFBAT ==> BG 5 C-cie DRW

26okt 2009 --> Opl. KMAR

Helo

Staat genoteerd in mijn agenda, dus ik ga zeker een kijkje nemen. Lekker dichtbij dus ideaal.

bennovan

Citaat van: Diesel op 20/10/2008 | 17:36 uur
Inmiddels staat het ook op de Mindef site, dus het is definitief Amersfoort 5 t/m 7 Juni.

Landmachtdagen: 5 t/m 7 juni 2009, Amersfoort
http://www.mindef.nl/actueel/evenementen/open_dagen/index.aspx

I've said. ;)

Diesel

Inmiddels staat het ook op de Mindef site, dus het is definitief Amersfoort 5 t/m 7 Juni.

Landmachtdagen: 5 t/m 7 juni 2009, Amersfoort
http://www.mindef.nl/actueel/evenementen/open_dagen/index.aspx

Helo

Citaat van: pewe64 op 18/10/2008 | 23:49 uur
CitaatVoor mij tenminste lekker dichtbij.

Wat? de dierentuin? ;D ;D ;D

Ook, de dierentuin zit er naast.  ;)
Nee hoor vanaf mijn huis naar de bernhardkazerne is maar een kwartiertje rijden, dus lekker dichtbij. :)

pewe64

CitaatVoor mij tenminste lekker dichtbij.

Wat? de dierentuin? ;D ;D ;D

Helo

Voor mij tenminste lekker dichtbij.  :)

sgt Rob

Wedden dat de meesten in de dierentuin terechtkomen?

Sgt.Hulka

Citaat
...10 jaar terug is de hele site afgebroken, alleen een toren staat er nog, geloof ik....

klopt

En wat betreft de onduidelijkheid hier over de locatie van de Joh. Post Kazerne (JPK):
Darp: onder dit gehucht valt het postadres van de kazerne.
Havelte: ongeveer net zo dichtbij de kazerne als Darp, maar omdat dit geen gehucht is, zegt men bijna altijd Havelte als men over de JPK spreekt.
Steenwijk: Dichtstbijzijnde stad. 10 jaar geleden sloot in Steenwijk de Johan van den Kornput Kazerne. Verwar de kazerne in Havelte dus niet met deze, want men spreekt wel eens van JPK (bij) Steenwijk.
Legerplaats Steenwijkerwold: dit was de vroegere tweede benaming voor de JPK en wat er direct om heen lag. Verwarrend, aangezien aan de andere kant van Steenwijk ook een plaatsje 'Steenwijkerwold' heet, maar dit heeft er helemaal niks mee te maken.

Ik denk dat het zo wel duidelijk is. En mocht je de kazerne nu nog niet kunnen vinden, vraag dan maar aan Alberto Stegeman, die helpt je wel (naar binnen).

Maar goed de KL-dagen '09 zijn dus in Amersfoort. Lekker rondrijden op de Vlasakkers  :laugh:

boekje_pienter

Citaat van: Piranha op 10/10/2008 | 12:58 uur
Dat wordt dan goed uitkijken op die Landmachtdagen: voor je het weet raak je een undercover-journalist ... en komen er nóg meer Kamervragen...

Als er één plek is die het optreden van undercover-journalisten heel erg moeilijk maakt, is het een open dag met tien-, zo niet honderdduizenden mensen  ;) Ik zeg: einde cover...

Piranha

Dat wordt dan goed uitkijken op die Landmachtdagen: voor je het weet raak je een undercover-journalist ... en komen er nóg meer Kamervragen ...

Citaat van: paul1011 op 10/10/2008 | 10:06 uur
Citaat van: wegmann op 08/10/2008 | 22:48 uur
10 jaar terug is de hele site afgebroken, alleen een toren staat er nog, geloof ik....

Eén van de wachttorens met kogel gaten van ballorige wachtlopers?
Piranha, een vriendelijk visje met echte tandjes

paul1011

Citaat van: wegmann op 08/10/2008 | 22:48 uur
10 jaar terug is de hele site afgebroken, alleen een toren staat er nog, geloof ik....

Eén van de wachttorens met kogel gaten van ballorige wachtlopers?
"A prisoner of war is a man who tries to kill you and fails, and then asks you not to kill him." - Winston Churchill

wegmann

jah dat was nog in de tijd dat je poepen met een lange oe schreef..... ergens rond 1988 denk ik...ik heb daar ook nog zo mogen scheuren leo2, in de rijopleiding.....