Nieuwsbrief Defensievrouwen netwerk

Gestart door -Peter-, 19/04/2003 | 21:37 uur

Caspar

Citaatenne... Caspar??? Er loopt niks uit de hand, er wordt allen WEER OFF TOPIC GEPRAAT    

;D ;D Hier vindt ik (en denk ook anderen) het wel kunnen. ;)

Sanne

Citaat van: Mourning op 22/04/2003 | 18:47 uur
zo zie je maar weer dat dit Forum nog leerzaam is ook!  ;D


Je hebt geen idee  ;)
enne... Caspar??? Er loopt niks uit de hand, er wordt allen WEER OFF TOPIC GEPRAAT :D ;D :D ;D :D

Dacht dat het hier over een nieuwsbrief ging ???

Sorry, kon het weer niet laten ;D
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Mourning

CitaatFijn dat er hier zo over ons gedacht wordt. Natuurlijk heb ik OOK erg veel respect voor al die slurven hier.

;D ;D ;D, slurven, kende ik nog niet, zo zie je maar weer dat dit Forum nog leerzaam is ook!  ;D

Best regards,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Caspar

Dit gaat uit de hand lopen, en om niks ;D

Mijn opmerking was zo bedoeld dat ik het gewoon een beetje vreemd (maar wel lekker) vond dat er een link werd geplaatst naar een nieuwsbrief, en niet specefiek de nieuwsbrief van het Defensievrouwen netwerk. Snappie?

Enne.........ombouwen tot vrouw? Nèh 8)

Sanne

Fijn dat er hier zo over ons gedacht wordt. Natuurlijk heb ik OOK erg veel respect voor al die slurven hier.
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Wout

Ik kan een afspraak bij mijn vader regelen voor je, die haalt iets weg waarna iemand anders er weer een gaatje bij maakt en weer iemand anders de drempels aanlegt...

Mourning

Ja, en anders is dat met een operatie te regelen hoor, gewoon een simpele chirurgische ingreep ...... HAK, Tjop en wat pilletjes, hormonen, etc. en je gaat als Caspien door het leven ;D ;D ;D.

Regards,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).


-Peter-

Eeuuhmm jij niets, maar voor de vrouwen onder ons  8) Tenzij jij je aangesproken voelt natuurlijk   ;)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Caspar

Eh....... wat moeten wij daarmee? ;D

-Peter-

Hieronder staat als bijlage de laatste nieuwsbrief van het defensievrouwen netwerk  ;D

[verwijderd door de admin]
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...