Undercover in Nederland Klu?

Gestart door michaelhd81, 07/10/2008 | 18:10 uur

KapiteinRob

Citaat van: hanjoaz op 09/10/2008 | 19:53 uur
Maar ik den dat deze undercouver actie wel weer het nodige stof doet opwaaien.

Mwa, een tijd terug was er bij Peter R. de Vries zo'n figuur die in een KL-uniform zo een kazerne opliep en bij parades tussen hotemetoten in stond. Niets meer over gehoord.... :P

hanjoaz

Citaat van: Dr_pepper op 09/10/2008 | 11:03 uur
Citaat van: KPL1 B.D op 08/10/2008 | 15:28 uur
het lijkt me sterk dat undercover in nederland gaat over of je wel of niet een kazerne opkomt, aangezien de eerder afleveringen gingen over kinderprostitutie, sex met dieren, drugs, wapens, homo onmoetingsplaatsen, enz enz.
zal wel iets meer aan de hand zijn geweest, maar heb geen idee waar het echt over gaat, maar gewoon afwachten en zondag gaan kijken

das vreemd ik dacht dat hij ook degene was die de beveiliging van schiphol heeft getest  ::) ps was hij ook niet die gast die toendertijd was ingebroken in de marinekazerne in amsterdam?

Die gene in amsterdam was van de metro. Douwe de Haan heete deze "beste" man.
Maar ik den dat deze undercouver actie wel weer het nodige stof doet opwaaien.

Dr_pepper

Citaat van: KPL1 B.D op 08/10/2008 | 15:28 uur
het lijkt me sterk dat undercover in nederland gaat over of je wel of niet een kazerne opkomt, aangezien de eerder afleveringen gingen over kinderprostitutie, sex met dieren, drugs, wapens, homo onmoetingsplaatsen, enz enz.
zal wel iets meer aan de hand zijn geweest, maar heb geen idee waar het echt over gaat, maar gewoon afwachten en zondag gaan kijken

das vreemd ik dacht dat hij ook degene was die de beveiliging van schiphol heeft getest  ::) ps was hij ook niet die gast die toendertijd was ingebroken in de marinekazerne in amsterdam?

04jeroen85

hier de promo van under cover in nederland kijk of je wat herkent

mvg jeroen

http://nl.youtube.com/watch?v=XCB9Al6vRnk

patrick412

Het is strafbaar om je voor te doen als militair dat weet iedereen .
maar ben best nieuwschierig op welke basis hij is geweest dan ? daar is verder niks over bekent 


groetjeS

KapiteinRob

Citaat van: KPL1 B.D op 08/10/2008 | 15:28 uur
aangezien de eerder afleveringen gingen over kinderprostitutie, sex met dieren, drugs, wapens, homo onmoetingsplaatsen,

Ik vind het maar een vreemde combinatie van strafbare en niet strafbare zaken.....

paul1011

Citaat van: KPL1 B.D op 08/10/2008 | 15:28 uur
het lijkt me sterk dat undercover in nederland gaat over of je wel of niet een kazerne opkomt, aangezien de eerder afleveringen gingen over kinderprostitutie, sex met dieren, drugs, wapens, homo onmoetingsplaatsen, enz enz.
zal wel iets meer aan de hand zijn geweest, maar heb geen idee waar het echt over gaat, maar gewoon afwachten en zondag gaan kijken

Hij zal wel ergens zijn geweest waar bepaalde dingen niet liggen  :-X
"A prisoner of war is a man who tries to kill you and fails, and then asks you not to kill him." - Winston Churchill

KPL1 B.D

het lijkt me sterk dat undercover in nederland gaat over of je wel of niet een kazerne opkomt, aangezien de eerder afleveringen gingen over kinderprostitutie, sex met dieren, drugs, wapens, homo onmoetingsplaatsen, enz enz.
zal wel iets meer aan de hand zijn geweest, maar heb geen idee waar het echt over gaat, maar gewoon afwachten en zondag gaan kijken
Problemen zijn als gecamoufleerde kansen

Assumption is the mother of all fuck-ups

Do or do not, there is no try  "Yoda"

Je moet roeien met de riemen die in de container in de haven liggen     "Gerard Wondergem"

Enforcer


04jeroen85

#5
in het raclame filmpje meen ik te hebben gezien dat hij op een legerings kamer was deze lijkt op kamers van vliegbasis woensdrecht kmsl weet niet of ze op andere basis hetzelfde uiterlijk hebben .......
ben benieuwd
vind het wel weer triest dat dit soort programmas defensie slecht in het nieuws wil brengen 
zoveel kilometer omtrek is niet optimaal te beveiligen maar de vraag is hoe hij erop is gekomen met veel geluk denk ik
uitzending is op zondag avond 12-10-2008 om 21:30 uur

mvg

Lex

Citaat van: michaelhd81 op 07/10/2008 | 18:30 uur
Ja dat was wel duidelijk.
Voor jou misschien wel en voor vele anderen niet. Vandaar de toevoeging.

michaelhd81

Ja dat was wel duidelijk.
Maar ik wil weten of iemand meer informatie erover heeft.
Welke Basis   Bijv!

groetjes

Lex

Mij zegt dit programma niets, maar via Google wel enige info gevonden. Het schijnt een programma van SBS-6 te zijn.
http://www.undercoverinnederland.nl/index.php?menu_id=1

michaelhd81

Ik zag vandaag op tv een reclame over het programma undercover in nederland.De presentator Alberto Stegeman had een Luchtmacht Baret en uniform aan.
Weet iemand op welke basis het heeft platsgevonden?
Of heeft iemand meer informatie?

Mvg