Afgelopen maand weer niet verder dan de 7e plaats

Gestart door -Peter-, 25/04/2003 | 14:05 uur

-Peter-

Citaat
We staan momenteel op 5! Maarreh, hoe kan het dat we een site over de BELGISCHE PARA-COMMANDO'S op 1laten staan    

Regards,

Mourning

Ja dat is een hele goeie vraag ja  ::) Of een "ouwe stompen web".... Ook dat is erg raar natuurlijk  :P
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Caspar

Nee, maar daar gaat het toch ook niet over, het gign er alleen effe over dat mensen moeten klikken op de banner om te stemmen voor deze site, maar één keer per dag want meer wordt niet geteld, alles wat wel meer wordt geklikt komt in mijn (Dutch Military Topsites is mijn site) cheat log te staan, en daar hadden we het nog even over, en over hoe deze werkt, dus met cookies en IP nummer.

Jørgen

Het geheimzinnig gedoe over cookies en ip adressen en cheat logs.

Ik weet wel wat het zijn hoor, maar wij belazeren de boel hier toch niet?

Caspar

Citaat van: Jørgen op 26/04/2003 | 00:54 uur
Jullie zijn in deze topic allemaal een beetje vaag bezig mensen. Ik lees het maar ik volg het niet.

Wat volg je niet?

Jørgen

Jullie zijn in deze topic allemaal een beetje vaag bezig mensen. Ik lees het maar ik volg het niet.

Mourning

We staan momenteel op 5! Maarreh, hoe kan het dat we een site over de BELGISCHE PARA-COMMANDO'S op 1laten staan ??? ??? ???  ;D

Regards,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).


Sanne

Ehm, ja dat snap ik allemaal niet hoor. Maar je bedoelt dat mijn ideetje dus klopt?
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Caspar

#10
Hier een snapshot uit mijn zgn cheat log

even weggehaald ivm IP nummers

Caspar

Ik (de webmaster dus) heb alles aangezet wat mogelijk is, dus cookies en IP.

Sanne

Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Caspar

Citaat van: Sanne op 25/04/2003 | 14:17 uur
Citaat van: < Peter > op 25/04/2003 | 14:12 uur
Hahahahaha nou het heeft in ieder geval geen zin om vaker dan 1 keer per dag te klikken  

Ook niet als ik mn cookies weggooi en mn map geschiedenis leegmaak? Of werken ze met IPnrs?

Hehehe ;D

Sanne

Citaat van: < Peter > op 25/04/2003 | 14:12 uur
Hahahahaha nou het heeft in ieder geval geen zin om vaker dan 1 keer per dag te klikken  

Ook niet als ik mn cookies weggooi en mn map geschiedenis leegmaak? Of werken ze met IPnrs?
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

-Peter-

Hahahahaha nou het heeft in ieder geval geen zin om vaker dan 1 keer per dag te klikken  ;D Daarnaast wordt de ranglijst elke maand gereset, waardoor we weer overnieuw beginnen.... ;)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Sanne

Man ik klik me helemaal suf! Maar waar zijn 'we' nou? Ergens in de 20-s!
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

-Peter-

Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...


-Peter-

#1
De afgelopen maand zijn we helaas weer niet verder gekomen dan de 7e plaats in de ranglijst van dutch-military.nl. Maar we gaan vooruit, dus het moet vast wel gaan lukken om nog een keertje op de 1e plaats uit te komen. Help ons in ieder geval mee door af en toe eens op de banner onderaan de pagina te klikken  ;D

Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...