Zomervakantie 2009

Gestart door Roowbin, 09/01/2009 | 23:15 uur

Roowbin

adjudant gebelt, hij wist het nog niet zeker te vertellen omdat hij de planningen nog niet binnen had.

Moest het over 2 weken opnieuw aan hem vragen wanneer mijn lichting zou starten.


Chris81

Citaat van: Kapitein Rob op 10/01/2009 | 22:17 uur
Citaat van: Laurens op 10/01/2009 | 21:34 uur
als ik er weer eentje aan de kant heb, die om de KMar verzoekt, omdat ie met mij geen zaken doet. Hahahaha
Zolang je hem/haar maar netjes aan ons overdraagt  :angel:

Volgens is dat hopeloos van vroeger en heb je gewoon zaken te doen met oom agent. Bij mijn weten kun je die "ontsnappingsroute" alleen in de west nog "gebruiken".

Je was me net een slag voor. Het enige wat wij overdragen is de strafrecht klant en zaak, maar meestal mogen wij die ook nog zelf afhandelen.....

Het wil per regio misschien nog wel eens verschillen...

Chris

KapiteinRob

Citaat van: Laurens op 10/01/2009 | 21:34 uur
als ik er weer eentje aan de kant heb, die om de KMar verzoekt, omdat ie met mij geen zaken doet. Hahahaha
Zolang je hem/haar maar netjes aan ons overdraagt  :angel:

Volgens is dat hopeloos van vroeger en heb je gewoon zaken te doen met oom agent. Bij mijn weten kun je die "ontsnappingsroute" alleen in de west nog "gebruiken".

Laurens

als ik er weer eentje aan de kant heb, die om de KMar verzoekt, omdat ie met mij geen zaken doet. Hahahaha
Zolang je hem/haar maar netjes aan ons overdraagt  :angel:

De stip

#22
Citaat van: Roowbin op 10/01/2009 | 10:14 uur
Met alle respect natuurlijk, maar geef dan geen antwoord.

Bedankt voor het respect maar zoals je inmiddels al ervaren zult hebben zat er toch wel een beetje waarheid in mijn " antwoord" :

Dit soort vragen, hoe belangrijk dan ook in jouw geval, moet je niet op een forum stellen. Ten eerste omdat niemand je het juiste antwoord kan / wil geven en ten tweede omdat er altijd wel weer forumbezoekers zijn die het nodig vinden jouw vraag in een andere context of tijd te plaatsen.

Maandag gewoon de adjudant bellen is het enige juiste antwoord en dat heb je zelf uitgevonden !!!

Ik wens je in ieder geval een bijzonder boeiende tijd toe bij de grootste toneelvereniging van Nederland: Defensie  ;)


Als je het allemaal nog eens op je gemak na wilt lezen moet je de link volgen:

http://mpbundels.mindef.nl/31_serie/31_101/31_101_1210_8.htm

Kom je maandag in ieder geval beslagen ten ijs bij de adjudant.

En nog een laatste oneliner: Verloven zijn er voor om ingetrokken te worden!!  ;D

Immers : Verleend verlof als bedoeld in artikel 61, tweede lid, onderdelen a tot en met c, kan geheel of gedeeltelijk worden ingetrokken, indien de belangen van de dienst zulks naar het oordeel van degene die het verlof heeft verleend, uitdrukkelijk vorderen.


Chris81

#21
Citaat van: Laurens op 10/01/2009 | 12:22 uur
Ik zou idd gewoon ff wachten tot je met de opleiding start en het dan aan je kader vragen. Vraag het dan ook niet gelijk dag één, dat maakt geen te beste indruk :angel:

En over de opmerkingen van andere leden moet je van je afzetten. Als KMar ga je het nog leuk genoeg krijgen op straat met echte wijsneuzen....

CitaatKmar he?Huh
Dan heb je vanaf januari 2009 zomervakantie tot je FLO
...eheu :police:

En geloof me, ook al werk je niet bij de KMar, die lui van defensie blijven echt wijsneuzen.... Ik plas nog net niet in mijn broek als ik er weer eentje aan de kant heb, die om de KMar verzoekt, omdat ie met mij geen zaken doet. Hahahaha

Maar even over je verlof:
je krijgt voor een vol kalenderjaar beneden de rang van majoor (daar ga ik maar even vanuit ;) ) 184 uur vakantie en 12 adv dagen. Dit word naar evenredigheid gegeven. met andere woorden, als je bijvoorbeeld pas in maart opkomt, krijg je ook pas vanaf maart vakantieverlof. (Globaal zou je kunnen zeggen dat je 2 verlofdagen per maand opbouwt.)

Over het algemeen zul je in de opleiding altijd vakantieverlof niet op verzoek krijgen. Zie hieronder het artikel:
CitaatArtikel 79 Verlenen van vakantieverlof niet-op-aanvraag

1. Bij het verlenen van vakantieverlof niet-op-aanvraag, dat altijd ten minste 2 aaneengesloten werkdagen bedraagt, wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met de belangen van de militair.

2. Van het aantal uren vakantieverlof dat een militair ingedeeld bij de Koninklijke landmacht, Koninklijke luchtmacht of Koninklijke marechaussee in enig kalenderjaar toekomt, kunnen, in overleg met de medezeggenschapscommissie:

   1. ten hoogste 120 uren als vakantieverlof niet-op-aanvraag worden verleend, in een periode van ten hoogste drie weken, dan wel
   2. ten hoogste 40 uren als vakantieverlof niet op aanvraag worden verleend.

3. De in het tweede lid, onder a, bedoelde periode dient zoveel mogelijk te zijn gelegen in de periode van de zomervakanties in het onderwijs.

Ik weet dat je nu nog steeds niet weet welke datum precies, maar nu heb je wel een indicatie.

Chris

Roowbin

klopt dat is zeker een optie. Zat ook aan te denken om mijn adjutant een belletje te plegen aangezien ik dat toch al moet doen, ik check het maandag wel even. Bedankt.


Lt.Bozz

Je bent zeker 4 maand bezig met je AMO laten we stellen dat je in mei klaar bent met je militaire opleiding.
Dan heb je nog steeds geen zomervakantie gehad, ik denk dat je die pas krijgt waneer je in Apeldoorn begint.
Dus bel met apeldoorn die weten er zeker meer van, Als je maandag belt weet je het ook meteen.
Maar doe zelf maar een beetje Research naar een tel nummer.
is niet zo moeilijk.

Gegroet.
From this day to the ending of the world...
We in it shall be remembered...
We gallant few, we '' band of brothers'' .
For he today that sheds his blood with me
Shall be my brother

Sproit

Citaat van: MichaelCabo op 10/01/2009 | 11:36 uur
Meneer Sproit, ik meen mij te herinneren dat jij je op je eerste bezoeken ook niet echt geliefd maakte hier, waardoor ook menig mensen begonnen te twijfelen over jou vermogen om als officier bij de KMar te gaan werken, snap je waar ik naar toe wil?  :D

Daarom mijn opmerking:
"Het went"
KMar Off:
11-11-08: Gesolliciteerd
19-01-09: PO: Check
03-03-09: OAC: Niet geschikt genoeg

Laurens

Ik zou idd gewoon ff wachten tot je met de opleiding start en het dan aan je kader vragen. Vraag het dan ook niet gelijk dag één, dat maakt geen te beste indruk :angel:

En over de opmerkingen van andere leden moet je van je afzetten. Als KMar ga je het nog leuk genoeg krijgen op straat met echte wijsneuzen....

CitaatKmar he?Huh
Dan heb je vanaf januari 2009 zomervakantie tot je FLO
...eheu :police:

Enforcer

Wachten tot je opkomst en gewoon aan je eigen kader vragen..... Oftewel effe geduld hebben....

Als je de vraag hier stelt krijg je toch geen zekerheid.

MichaelCabo

Citaat van: Sproit op 10/01/2009 | 11:22 uur
Overigens zegt zo'n reactie van jou redelijk wat over je vermogen om met dit soort dingen om te gaan, dus ja, die link valt te leggen.

Meneer Sproit, ik meen mij te herinneren dat jij je op je eerste bezoeken ook niet echt geliefd maakte hier, waardoor ook menig mensen begonnen te twijfelen over jou vermogen om als officier bij de KMar te gaan werken, snap je waar ik naar toe wil?  :D

Roowbin


sgt Rob

Haai heeft tanden? Geen lange tenen? Ik begrijp het al, je bent aan vakantie toe, dat is het

Roowbin

Citaat van: Sproit op 10/01/2009 | 11:22 uur
Volgens mij kan je zelf best wel even zoeken, ik heb het nummer niet.

Overigens zegt zo'n reactie van jou redelijk wat over je vermogen om met dit soort dingen om te gaan, dus ja, die link valt te leggen.
Oh ja natuurlijk, mijn reacties hier op het forum staan in 1 lijn met hoe ik normaal ben, jij kent me daar immers zo goed voor om daar over te oordelen.

hang hier een maar een dik kettingslot omheen @ mod.