kazerne top 10

Gestart door jens, 27/04/2003 | 17:43 uur

Hans1954

De Prins Claus Kazerne is best modern, goede keuken, in de buurt van het stadscentrum van Muenster en er is genoeg te doen.

El Giraffo

De twee mooiste kazernes in Nederland zijn ongetwijfeld de Willem Lodewijk van Nassaukazerne in de Marnewaard en de vernieuwde Engelbrecht van Nassaukazerne (KCT) in Roosendaal.

Jørgen

Citaat van: Bas op 07/06/2003 | 01:04 uur
Ik vind de KMA het mooist, maar het eten is er bagger.
Maar er is wel altijd wat te doen, en je zit midden een Breda(echt een heerlijke stad met ontzettend veel cafe's en döner zaken).


De KMA mooi? Natuurlijk sommige stukjes wel, en de KMA heeft een waardevolle geschiedenis. Maar de 3 flats op de KMA doen wel veel afbreuk aan die schoonheid hoor. Hadden ze dat nou niet wat beter kunnen ontwerpen?

Bas

Ik vind de KMA het mooist, maar het eten is er bagger.
Maar er is wel altijd wat te doen, en je zit midden een Breda(echt een heerlijke stad met ontzettend veel cafe's en döner zaken).

Ik ben ook eens in Amersfoort geweest op het OTCMan, mooie kazerne(ouwe stijl) en goed eten.   Maar ik ben er nog niet gelegerd geweest(pas over 3 jaar, VTO) dus ik kan over de gezelligheid geen mening geven.

Bert Soer

Heel makkelijk, Kazerne in Assen, de mooiste zeker,

Caspar

Citaat van: IFOR1996 op 28/05/2003 | 23:09 uur
er kan er maar 1 de beste zijn

Generaal-majoor Koot (bungalow park) kazerne

home to 107 RDCIE

Hahaha, maak me gek, maar goed dat ze die zaak hebben plat gegooid en er wat nieuws neer hebben gezet.

IFOR1996

er kan er maar 1 de beste zijn

Generaal-majoor Koot (bungalow park) kazerne

home to 107 RDCIE

Delden

Kazerne met het slechtste eten: lpo!

Koos

De Hojelkazerne bij Utrecht was echt schitterend,
maar helaas is deze al weer jaren geleden gesloopt

Cobra4

De Saksen-Weimar Kazerne !
Peloton 3 602 Sqn

Gert

Citaat van: Piedt op 02/05/2003 | 17:56 uur

1. Bernhardkazerne Amersfoort, (beste eten van de KL)

Helemaal mee eens :-)

Groetjes Gert

Piedt

Mijn kazerne top 10.

1. Bernhardkazerne Amersfoort, (beste eten van de KL, vlakbij het centrum van a'foort maar op de kazerne is verders niks te beleven)
2. JPK  Havelte (gezelligste personen, maar op de kazerne verder niks te beleven)

Slechte kazernes,

1. Rijopleiding in Veldhoven (= altijd dood)
2. Dietrich Nassaukazerne in Budel...  

BasvdK

Inderdaad, dat was een gezellige kazerne, maar niet echt heel mooi. Wat zeker wel mooi is is de mess van oldebroek, (de knobbel) op het ASK. Op de kazerne is verder geen niks te beleven, maar de mess is nog helemaal in de oude stijl en kijkt mooi over de heide uit.

Gert

Ja die bedoel ik dus :-)
Dankjewel jorgen

Groetjes Gert

Jørgen

Citaat van: Gert op 30/04/2003 | 22:46 uur
Ik zit hier nu eens goed na te denken,en de eerste kazerne die in mij op komt is de Sacksenweimager(weet niet of ik het goed schrijf) in Arnhem,daar zaten vroeger de Gele Rijders.Dat was een gezellige kazerne.

Groetjes Gert

In het kader van de lamme helpt de blinde:

Volgens mij is het saksen weimar ik ben ook niet zeker over de spelling maar uitgesproken is het wel goed.