kazerne top 10

Gestart door jens, 27/04/2003 | 17:43 uur

Gert

Ik zit hier nu eens goed na te denken,en de eerste kazerne die in mij op komt is de Sacksenweimager(weet niet of ik het goed schrijf) in Arnhem,daar zaten vroeger de Gele Rijders.Dat was een gezellige kazerne.

Groetjes Gert

Wout

Wat dacht je van het hoofdkwartier van het Korps Mariniers in Rotterdam? Ik fiets er elke dag langs en ik vraag mij steeds weer af waarom ze zo'n gebouw midden in een heel drukke woonwijk zetten en waarom ze het zo oerlelijk gemaakt hebben...

Caspar

Citaatdie flat in Utrecht

Lelijk is ie wel ja, maar wel makkelijk zo in het centrum, makkelijk gratis parkeren en effe shoppen, natuurlijk met de smoes dat je een spuitje kwam halen daar voor uitzending ;D

Jørgen

Ik denk dat de oude kazernes, waarvan de meeste nu zijn gesloten veel meer sfeer hadden dan de nieuwbouw van tegenwoordig. Een mooi voorbeeld hiervan is de Engelbrecht van Nassaukazerne in Roosendaal. Het zal wel praktischer zijn maar mooier vind ik het niet.

Een mooie kazerne (van degenie die ik ken tenminste) vind ik de Trip van Zoudtlandtkazerne in Breda.

De lelijkste vind ik dan wel de Six (geloof ik) in Amsterdam en die flat in Utrecht.

-Peter-

Het lijkt wel een officieel onderzoek voor een of ander blad  ;D
Maar Willemsoord zal het in ieder geval niet worden!
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

jens

Geeft u allen u persoonlijk kazerne top 10.Welke kazerne is het moost het best het moderst,oftewel,waar is het als militair het beste  te vertoeven