Gewoon een aardig plaatje

Gestart door Venz, 28/04/2003 | 19:49 uur

Airpower

#18
Wederom een mooie foto Venz! Piloot steekt zijn duim op! 8)
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Cap

Hé Venz,

Ga je die site van het 299 nog een keer updaten. Ik geloof dat die site jouw is, of heb dat mis?

Andries

Venz

Wederom wat leuke plaatjes kunnen schieten. Nu van een Deense F-16 boven Kazachstan. Ik denk wel dat hij aardig is gelukt  



Meer foto's op: www.venz-online.nl

Kleintje Pils

Citaat van: Airpower op 01/05/2003 | 20:50 uur
Mooie foto's! En een erg leuke lens heb je! ;D

Zeg dat wel, eeh is ie te koop :)

Trouwens dat verhaal van foto's maken en dat er dan 2 stippies te zien zijn komt mij ook bekent voor, maar nu met de 300mm gaat het beter...
Mzzls Remco

Venz

CitaatWaar ken ik die toch van...? Luchtmacht-kwaaltje?

Ach, al had ik die foto's gratis mogen maken had ik het ook wel gedaan hoor. Nu krijg ik nog mijn vliegtoelage.  ;)

Voor de F-16 freaks.....nog eentje dan  ;D


Sanne

Citaat van: Venz op 01/05/2003 | 20:33 uur
It's a hell of a job but someone's got to do it  ;D

Waar ken ik die toch van...? Luchtmacht-kwaaltje?
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Airpower

Mooie foto's! En een erg leuke lens heb je! ;D
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Venz

It's a hell of a job but someone's got to do it  ;D

Ik werk bij de KDC-10 vlucht dus sja....dan moet je nog wel eens mee. Vervelend hoor, vooral als je van vliegtuigen hou. 8)

Voor meer foto's, kijk eens op mijn zojuist vernieuwde site www.venz-online.nl

Venz

Kleintje Pils

Ben je toch wel een mazzelpik, dat ff met een kdc-10 mee mag en zulke uitzichten heb ;D
Mzzls Remco

Venz

Bijna ja  ;D

Toch wel lastig hoor, pissen in een aircrew relief bag terwijl je intussen mensen heen en weer ziet lopen van/naar de toiletten achterin die grote KDC-10  ;)

Foto is inderdaad genomen vanuit de KDC-10.  ::)

Kleintje Pils

Dus als ik het goed begrijp is die foto vanuit een KDC-10 gemaakt?

Mooie foto btw.
Mzzls Remco

Airpower

Hahaha bijna ja...jullie worden bediend...voor de F-16 vlieger is bijna alles self-service ;D En even staan om je benen te strekken is er ook niet bij.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Wout


Venz

Hoogte zal wel zo'n beetje kloppen.  Is slechts een ruwe schatting.  Is in ieder geval een echte air to air opname. ;D

Nee, ik had niks beters te doen. Foto is genomen tijdens een ferryflight naar Manas, Kyrgystan. We hadden zo'n acht uur lang die F-16 naast ons hangen. Begon bijna medelijden te krijgen met die F-16 vlieger  ;D


calimero

Citaat van: Venz op 28/04/2003 | 19:49 uur
Ik kan het niet laten, gewoon even een leuk plaatje die ik recentelijk heb gemaakt op zo'n 11 kilometer hoogte  ;D

pfff, hebbe jullie niks beters te doen op die hoogte  ;)
Heel wijs!! 8)
Impossible only takes some minutes longer.