Pantserinfanteristen United - 2

Gestart door sgt Rob, 01/09/2008 | 15:36 uur

joey18

Hallo,  Ik heb gesolliciteerd op de functie pantserinfanterist, Mijn vraag is of je tijdens je functie opleiding infanterist ook met de jongens zit waar je uiteindelijk ook bij je eenheid komt te zitten ? en mag je zelf ook kiezen of je nou bij het 17e wilt of bij 42e ?

bedankt groeten

Kevinb

Die prinsesjes zijn toch overal blij mee

KapiteinRob


yelloow

Volgens mij wil Kapitein Rob dat die lui van het 17e ook terug gevlogen worden met een Chinook.

KapiteinRob

Citaat van: Nikehercules op 16/05/2012 | 15:17 uur
Natuurlijk zul jij je post wel weer tot op de letter nauwkeurig uiteen gaan zetten

Nee hoor, ik ben blij met Joop "de eeuwige tweede" Zoetemelk, het feit dat we 2e zijn geworden in de afgelopen WK-finale voetbal en dat FC Twente vorig jaar nadat "ze 2e waren geworden in de KNVB-bekerfinale" met een Chinook als net-niet-overwinnaars naar Enschede werden gevlogen......

Van harte gefeliciteerd allemaal!

Nikehercules

Ja daag Rob, ''Typisch iets voor...'' is volgens mij een mening. Natuurlijk zul jij je post wel weer tot op de letter nauwkeurig uiteen gaan zetten maar het had gewoon een negatief ondertoontje.

Dit terwijl, afhankelijk van een aantal factoren, 2e in een wedstrijd een hele nette uitslag kan zijn.

KapiteinRob


Nikehercules

Citaat van: Kapitein Rob op 16/05/2012 | 13:47 uur
Typisch iets voor het land waar we juichen als we 2e worden......  :crazy:

Doe niet zo zuur....

KapiteinRob

Citaat van: LLH op 16/05/2012 | 13:23 uur
17de PIB GFPI 2de geworden bij de Bartelsbeker , Goed bezig pantserinfanteristen  8)

Typisch iets voor het land waar we juichen als we 2e worden......  :crazy:

LLH

Hooorrraaa

17de PIB GFPI 2de geworden bij de Bartelsbeker , Goed bezig pantserinfanteristen  8)

samthegreat4

Citaat van: leziej_ op 16/05/2012 | 10:51 uur
Hallo,

ik zal me even voorstellen ik ben nieuw hier mijn naam is lesley heb gesoliciteerd op de functie pantserinfantrie groep.
en gelukkig door de eerste keuring heen (psychologisch).
ik heb aankomende dindsdag mijn medische keuring en sport keuring.
ben vreselijk zenuwwachtig ook omdat ik van verschillende mensen heb gehoord dat maar weinig dames dit halen qua cluster.

nou hopen dat het goed komt dindsdag!

groetjes
Bij mijn medische en fysieke keuring (afgelopen maandag) waren er ook een aantal dames. Ik heb er bij 1 bij de sporttest hele tijd bijgestaan/gezeten. En geloof me, ze zag er echt niet uit als een krachtpatser maar meer als een wat klein en iel meisje. Bij de krachttest moet je gewoon alles geven. Niet nadenken of piekeren. Dat apparaat in je klauwen en drukken zo hard je kan. Ik ga ook nooit naar de sportschool maar probeer wel 3x per week in ieder geval 7km te rennen (doe ik dan binnen 35 minuten ongeveer). Daarna doe ik push-ups en crunches. Dat meisje waar ik het over had, daar zat ik ook naast bij het fietsen. En dat heeft ze ook heel netjes gedaan, 11 minuten dacht ik.

Ik heb het ook met cluster 4 gehaald, terwijl ik voor een cluster 1 functie solliciteerde.

Kortom: ik denk dat je niet echt bang hoeft te zijn ;). Gewoon alles geven wat je hebt, daar gaat het om. Ook al ben je niet zo'n hele fanatieke sporter/krachtpatser.

leziej_

Hallo,

ik zal me even voorstellen ik ben nieuw hier mijn naam is lesley heb gesoliciteerd op de functie pantserinfantrie groep.
en gelukkig door de eerste keuring heen (psychologisch).
ik heb aankomende dindsdag mijn medische keuring en sport keuring.
ben vreselijk zenuwwachtig ook omdat ik van verschillende mensen heb gehoord dat maar weinig dames dit halen qua cluster.

nou hopen dat het goed komt dindsdag!

groetjes

jfmasius

Jaa precies! Dat veiligheidsonderzoek zit wel goed, nooit een boef geweest:p thanks

Flum91

Citaat van: jfmasius op 06/03/2012 | 17:11 uur
@flum91: als je de medische en sportkeuring hebt gehaald ben je dat gelijk aangenomen en geplaatst voor de opleiding?

In principe wel. Maar, je moet wel je AMO en TFO afronden. Als jezelf uit een van de twee opleidingen stapt, is het einde contract.
Bam! Totale gekte!

45 Painf RIOG

Lex

Citaat van: jfmasius op 06/03/2012 | 17:11 uur
@flum91: als je de medische en sportkeuring hebt gehaald ben je dat gelijk aangenomen en geplaatst voor de opleiding?
Aangezien dit een dubbelposting betreft, zal dit bericht blijven staan en het andere bericht worden verwijderd.

Lex
Algeheel beheerder