Varens verhinderen verkoop vachtwagens Defensie

Gestart door Nikehercules, 07/03/2009 | 17:20 uur

Lex

De weblog van de STAS bevat ook een verwijzing naar (mogelijke) problemen mbt de Landmachtdagen.
Daarom hieronder de volledig weblog van de STAS.

bennovan

Citaat van: Enforcer op 07/03/2009 | 19:41 uur
Citaat van: Sproit op 07/03/2009 | 19:33 uur
Als ze niets hadden gezegd had er geen haan naar gekraaid.

Dat werkt toch altijd, waarom nu niet.

Volgens mij heb jij onlangs in een keuringstopic iets compleet van het tegenovergestelde gezegd......over het verzwijgen van een aandoening aan de knie.

1-0

Sproit

Citaat van: Enforcer op 07/03/2009 | 19:41 uur
Citaat van: Sproit op 07/03/2009 | 19:33 uur
Als ze niets hadden gezegd had er geen haan naar gekraaid.

Dat werkt toch altijd, waarom nu niet.

Volgens mij heb jij onlangs in een keuringstopic iets compleet van het tegenovergestelde gezegd......over het verzwijgen van een aandoening aan de knie.

Dat vind ik appels en peren Enforcer. ;)

Een stel varens welke er niet toe doen of een leugen tijdens de keuring zijn twee totaal verschillende dingen.
KMar Off:
11-11-08: Gesolliciteerd
19-01-09: PO: Check
03-03-09: OAC: Niet geschikt genoeg

Enforcer

Citaat van: Sproit op 07/03/2009 | 19:33 uur
Als ze niets hadden gezegd had er geen haan naar gekraaid.

Dat werkt toch altijd, waarom nu niet.

Volgens mij heb jij onlangs in een keuringstopic iets compleet van het tegenovergestelde gezegd......over het verzwijgen van een aandoening aan de knie.

bennovan

Zooo, dit is echt triest zeg.
Alsjeblieft, wat maken die paar varens nou uit??
En net wat je zegt Elzenga, de bedrijventerreinen vallen overal uit de lucht, op de daarvoor mooiste stukjes Nederland en dan gaan ze zielig doen om een paar varentjes...  :o

Sproit

Als ze niets hadden gezegd had er geen haan naar gekraaid.


Dat werkt toch altijd, waarom nu niet.
KMar Off:
11-11-08: Gesolliciteerd
19-01-09: PO: Check
03-03-09: OAC: Niet geschikt genoeg

Enforcer

Gewoon die zooi verplanten en dan de vrachtwagens wegrijden. De varens kunnen gewoon ergens anders doorgroeien.

Elzenga

tja zucht......we planten overal de lelijkste bedrijventerreinen neer...maar gaan dan wel moeilijk doen over een paar varens...raar raar raar land.. :P

Ace1

het moet niet gekker worden in nederland een aantal jaar geleden werd er in Oost-Brabant of in Limburg een zeldzame kikker geconstaard en waardoor men 2 of 3 jaar moest wachten met de aanleg van een industrie terrein. Anders gezegd hoe help je een land naar de kloten door de vele mileu regels.

Lex

Gewoon wegrijden (als ze tenminnste nog willen starten) ::)

Nikehercules

Ja wat moet ik hier op zegge... t' moet niet veel gekker worden.
Te zot voor woorden!

Nikehercules

#1
Meer dan 150 vrachtwagens staan vast op de parkeerplaats van legercomplex Kamp Soesterberg, omdat er een aantal beschermde varens onder de trucks groeien. Het gaat om blaasvarens, steenbreekvarens en tongvarens.

Staatssecretaris Jack de Vries beklaagt zich erover op zijn weblog. "U begrijpt dat ik dit met mijn collega van Landbouw, minister Verburg, ga bespreken tijdens een kopje koffie."

Zot
De Vries noemt het van de zotte dat de 155 DAFs niet verplaatst mogen worden. "Het is extra vervelend dat we de vrachtwagens nu niet kunnen verkopen en dus inkomsten mislopen."

De staatssecretaris laat er geen gras over groeien. De kop van zijn blog is: 'Dit land is gek!' De Vries schetst het dilemma tussen duurzaamheid en Defensie. "We willen een belangrijke bijdrage leveren aan natuur en milieu, maar het moet wel in evenwicht blijven met de taken van Defensie."


Het parkeerterrein van Kamp Soesterberg is 23.100 vierkante meter groot. Het is nog niet bekend wat er nu met de stilstaande vrachtwagens gaat gebeuren.

Bron: NOS