Defensie aanvullingsplan van Burgthuys...

Gestart door amerenz, 15/03/2009 | 14:50 uur

KapiteinRob

Pffff, je hebt gelijk maar ik kan er niet het schaamrood van op de kaken krijgen. Ik dacht namelijk dat je met je eerste opmerking "ik herinner me een ander topic" doelde op mijn "google-reactie"....... ;)

Enforcer

Citaat van: Kapitein Rob op 15/03/2009 | 16:54 uur
Citaat van: Enforcer op 15/03/2009 | 16:51 uur
Ik herinner mij een soortgelijk topic....

Ik niet. Confronteer me er dan zeker mee, zodat ik met het schaamrood op mijn kaken afdruip. Let wel, er zit m.i. een heel verschil tussen het starten van een topic met een vraag waar je met google zelf het antwoord op kan vinden en het starten van een topic met daarin zaken vermeld die de gemiddelde lezer wellicht niet zo 1-2-3 kan thuisbrengen.  ;)

Topic:
Vakbonden & Verenigingen / VBM/NOV / Re: Verzekeringsmakelaar militairen in de clinch met AFM

KapiteinRob

Citaat van: Enforcer op 15/03/2009 | 16:51 uur
Ik herinner mij een soortgelijk topic....

Ik niet. Confronteer me er dan zeker mee, zodat ik met het schaamrood op mijn kaken afdruip. Let wel, er zit m.i. een heel verschil tussen het starten van een topic met een vraag waar je met google zelf het antwoord op kan vinden en het starten van een topic met daarin zaken vermeld die de gemiddelde lezer wellicht niet zo 1-2-3 kan thuisbrengen.  ;)

Enforcer

Ik herinner mij een soortgelijk topic....

KapiteinRob

Citaat van: Ros op 15/03/2009 | 15:46 uur
Gevonden via meneer G. Oogle

Ik snap ook wel dat dit via meneer Oogle te vinden is. Ik bedoelde indirect aan te geven dat het m.i. beter is om bij een topicstart wat vollediger te zijn. Ik denk niet dat het zo moet dat je via de internetzoekmachines moet gaan uitvogelen wat een topicstarter bedoelt.

Ros

In het Defensie Aanvullingsplan van Burgthuys Adviesgroep staat, zo stellen de Kamerleden, de clausule dat "niet als molest/gewapend conflict zal worden aangemerkt activiteiten van verzekerde in het kader van 'operaties' van internationale organisaties, waarvan Nederland deel uitmaakt en/of de goedkeuring hebben van de Tweede Kamer en/of het Kabinet". De Kamerleden vragen zich af of deze clausule niet in strijd is met de WFT

Gevonden via meneer G. Oogle

KapiteinRob

Misschien kun je aangeven wat dit aanvullingsplan behelst?

amerenz

Wat vinden jullie van het defensie aanvullingsplan van Burgthuys? Is het een noodzaak om dat te hebben?
Heel graag ontvang ik jullie mening hierover!