Vraag: Is er tijd voor vrouwelijke aandacht?

Gestart door trippleb23, 01/07/2009 | 22:27 uur

Ros

De manier waarop trippleb23 zijn vraag stelt is uitermate vreemd............... ???

Defensie is in ieder geval geen klooster en is er natuurlijk plaats voor een relatie met vrouw,vriendin, vaste vriend of whatever. Je moet je alleen afvragen of je met deze "tic"  deze last wel kan dragen ?.

Bolo

#7
Vind het an sich geen rare vraag. Vervang "vrouwen" door "gezin" en je hebt een situatie waar een groot gedeelte van de krijgsmacht zich in bevindt.

"Ik wil solliciteren maar heb een gezin. Kan ik daar tijd voor vrijmaken?"

Als je dat gaat beantwoorden met dingen als:

"Je gaat voor je opleiding. Als je kiest voor een functie bij Defensie, dan geef je hier alle aandacht aan. De rest is bijzaak"

Presto: weer een kandidaat kwijt. Je moet dingen opgeven wil je bij Defensie werken, ben ik het mee eens, maar je complete levensstijl hoeft ook niet gelijk het raam uit.



"The Spartans are the equal of any men when they fight as individuals; fighting together as a collective, they surpass all other men." Damaratus to Xerxes.

KapiteinRob

Citaat van: trippleb23 op 01/07/2009 | 22:27 uur
en heb een vraag die sommigen misschien ietsjes "vreemd" vinden,

Ietsjes vreemd? Ik vind je nu al rijp voor een bezoek aan de MDD........

Lex

Citaat van: De stip op 01/07/2009 | 23:22 uur
En wie durft er tegenwoordig het motto " Drank, zware shag en wilde wijven" nog in relatie te brengen met de krijgsmacht? 
Ik durf dat wel, maar zal gelijk worden afgeschoten. ;D

De stip

Citaat van: Lex op 01/07/2009 | 23:07 uur
Citaat van: trippleb23 op 01/07/2009 | 22:27 uur
Wat zijn jullie ervaringen?
Dat je gaat voor je opleiding. Als je kiest voor een functie bij Defensie, dan geef je hier alle aandacht aan. De rest is bijzaak.

Bijzonder klassieke benadering maar zeker waar. Alleen hoe leg je het uit? Gevoel, passie of roeping?

En wie durft er tegenwoordig het motto " Drank, zware shag en wilde wijven" nog in relatie te brengen met de krijgsmacht?   ;D

Lex

Citaat van: trippleb23 op 01/07/2009 | 22:27 uur
Wat zijn jullie ervaringen?
Dat je gaat voor je opleiding. Als je kiest voor een functie bij Defensie, dan geef je hier alle aandacht aan. De rest is bijzaak.

De stip


trippleb23

Ik zit momenteel in het solicitatie-traject voor onderofficier...en heb een vraag die sommigen misschien ietsjes "vreemd" vinden,

maar ik hou gewoon ontzettend veel van vrouwen en heb nu een levensstijl die het toelaat dat ik veel "vrouwelijke aandacht" krijg en kan krijgen; ik heb daar ook 2 jaar lang hard voor moeten werken...en daarom vroeg hoe dat verder zit als je nou eenmaal bij de landmacht zit...Dit heeft verder hopelijk geen "seksueel getinte aard" maar dit gaat gewoon om pure menselijkheid toch?

Wat zijn jullie ervaringen? Heb jij tijd voor een vriendin? Leef jij in totale afzondering van vrouwen? Mocht je een leuke vrouw ontmoeten bij het stappen of in je vrije tijd (als die dat zelfs toelaat); is er dan tijd om dat gewoon tot relatie uit te laten bloeien?