youtubedump

Gestart door dudge, 06/10/2009 | 19:28 uur

Nikehercules

#167
Het volgende filmpje is gemaakt met behulp van het nieuwe speeltje van de Microsoft X-box spelcomputer: de Kinect.
De Kinect beschikt over een aantal camera's die bewegingen registreerde waardoor het mogelijk is met je lichaam een bepaalde game te besturen.
Het apparaatje was versleutelt zodat het alleen bruikbaar was met de X-box, maar zoals het een goed hacker betaamt zijn er overal ter wereld al manieren gevonden om deze aparaatjes toch los van de X-box te kunnen gebruiken.
Hierin zijn allerlei nuttige en mindere nuttige toepassingen verzonnen maar de volgende vond ik, zeker met het oog op de defensie industrie, een hele interessante.

Op het filmpje is te zien hoe 1 van de hackers als het ware een digitale cloaking device heeft gebouwd, nu weet ik dat hier op hoger niveau al langer mee geƫxperimenteerd word maar dat dit nu ook mogelijk is met techniek voor the millions vind ik interessant.


http://vimeo.com/17836665

http://nos.nl/artikel/206904-bedrijfsleven-stort-zich-op-speeltje.html

Nikehercules

Citaat van: dudge op 21/12/2010 | 22:40 uur
Fransen en low-passes, bizarre combinatie :big-smile:

Haha geweldig!
Volgens mij hebben we hier met ex-jachtvlieger te maken :P

Elzenga


Lex


De jaarlijkse persiflage van Jibjab is er weer.

HM

Ik heb een vraag over tanks. Kunnen deze zichzelf met een dozer-blad ingraven? Of is hier altijd bergingstank voor nodig?
Heb op you-tube gezocht maar zal wel niet de juiste termen gebruiken.

BvD
Alleen berusting kan ons verslaan

Lex


SMI de Boer

Dat zwart-witte ding dat een meter of 40 wegschoot, was dat een koe?
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Nikehercules

Citaat van: A.J. op 18/12/2010 | 20:39 uur
Zo zou het de NS vergaan... (alleen dan met 10 centimeter sneeuw)

Dat ''zou'' kun je best weglaten, leuk om te zien wat er in andere landen nodig is om het treinverkeer lam te leggen.
Maarja, daar hebben ze dan weer dit soort apparaten voor. ;D


A.J.

Zo zou het de NS vergaan... (alleen dan met 10 centimeter sneeuw)


SMI de Boer

de frequentie van dir treinen is dermate laag dat er vordat er weer wat actie is al een halve meter kan zijn gevallen. Die "bad place to stay", zijn dat ook allemaal locomotieven die voorbij komen?
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

KapiteinRob

Citaat van: SMI de Boer op 18/12/2010 | 19:20 uur
tis ook helemaal niet om op te ruimen..Die sneeuploeg is voor"eifen gebruik" en de volgende trein heeft wer ook weer een voor zitten.

Dan moet je toch wat beter kijken, want je ziet genoeg combinaties van 2-3 locomotieven met een speciale sneeuwschuiver ervoor. En aangezien er verder niets achter hangt, is het toch echt een sneeuwschuiver die dus schuift..... voor andere treinen.  ;)

SMI de Boer

#156
tis ook helemaal niet om op te ruimen..Die sneeuwploeg is voor"eigen gebruik" en de volgende trein heeft wer ook weer een voor zitten.
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Nikehercules

Wedde dat er na het passeren van zo'n sneeuwploeg nog steeds meer sneeuw op/in/onder/tussen de rails licht als dat beetje wat dr hier gevallen is.
Wel erg spectaculaire beelden trouwens!


Kaaskop2

Citaat van: Kapitein Rob op 18/12/2010 | 18:18 uur
Er kan niet genoeg gewezen worden op de manier van werken van de NS terwijl de rest van de wereld gewoon doorrailt.....

Inderdaad. Zat gisteren ook drie uur vast op A'dam centraal. Maar wel gratis thee ;D

KapiteinRob

#153
Er kan niet genoeg gewezen worden op de manier van werken van de NS terwijl de rest van de wereld gewoon doorrailt.....