Vraag van Nieuwe Revu

Gestart door Gert-Jaap, 19/05/2003 | 12:19 uur

Wout

Dit is (alweer) niet het enige forum waarop dit bericht gepost is. Defensie wil geen gegevens vrijgeven dus wij ook niet. Hierbij is dit topic gesloten voor iemand zich verspreekt.

red eagle

Je moet die gasten helemaal niks geven er zal wel weer geluld worden over het  budget van nederland en van het defensie.
Als ik jullie mooi stil houden maargoed ik ben jullie niet.

D819

#3
Tja, zo lust ik er nog wel een, ik ben Reinaert, en ik werk voor de AIVD. Hoe weet ik dat jij bij de Nieuwe Revu werkt ? Perskaart ?
Ja, een email adres kan iedereen faken ;)
Verder is het in een forum niet erg handig te vragen om mensen je te laten emailen.
Je staat trouwens al op 6 (SPAM schaal)

Waar dacht je dat de Militaire Voorlichtingsdiensten voor zijn ?
Moet je een paar email adressen hebben ?
;D



-Peter-

Graag wil ik van u wel even weten wat de bedoeling is dat er gaat gebeuren met deze gegevens. Zijn jullie voornemens een artikel m.b.t. defensie te gaan plaatsen in de Revu?

Of is dit bedoelt voor andere doeleinden? ???
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Gert-Jaap

#1
Beste bezoekers,

Namens weekblad Nieuwe Revu wilde ik de bezoekers van dit forum een vraag stellen.

Wij zijn benieuwd wat een gemiddelde soldaat per jaar kost? Dus: loon, kleding, eten, training, etc. Dit hoeft niet heel nauwkeurig te zijn, maar een schatting zou heel prettig zijn.

Kunnen (en willen) jullie ons hier misschien mee helpen?