Opleidings niveau

Gestart door Yde, 29/11/2009 | 19:02 uur

Enforcer

Als je veel geld wilt verdienen, dan kun je beter naar de universiteit gaan en een goede opleiding kiezen. Dan kun je veel verdienen. Verdiep je eerst eens in salarisniveaus (civiel ene militair) en je ziet dat wat je kunt verdienen relatief laag is bij defensie.

Als je op een lager niveau wilt instromen, dan zou ik in ieder geval wel naar de KMS gaan en niet op soldaten niveau instromen. Ga eens een weekje in een VMBO klas meedraaien. Denk dat je dat saai gaat vinden. Dat zal met jou waarschijnlijk ook zo zijn als je op soldaat niveau instroomt.

Nikehercules

Citaat van: Yde op 29/11/2009 | 19:02 uur
maar als ik een vwo diploma heb zou ik ook naar een universiteit ( zoals het kma) gaan waar ik zeer veel geld kan verdienen.

Nou zo'n universiteit moet nog uitgevonden worden denk ik.

Maar ik begrijp je strekking, en ik denk dat dat iets is wat je zelf zult moeten beslissen.
Als je rijk wilt worden moet je niet voor defensie kiezen dus zul je andere beweegredene moeten hebben om militair te worden.

Yde

Hallo mensen,

Ik (15 jaar) heb me altijd al geïntreseert voor het leger, vooral in het KCT.
Op dit moment zit ik in 4 vwo, stel ik ga later soliciteren voor een commando of een soldaat, zou ik mijn carriere dan niet "verneuken"?
daar bedoel ik niks negatiefs mee, maar als ik een vwo diploma heb zou ik ook naar een universiteit ( zoals het kma) gaan waar ik zeer veel geld kan verdienen. Stel jullie waren in deze situatie, wat zouden jullie dan doen?