Open Dagen Defensie in 2010

Gestart door Lex, 11/12/2009 | 21:15 uur

KapiteinRob

Citaat van: Lex op 26/05/2010 | 00:23 uur
We verwachten natuurlijk wel een verslag met foto's.  ;)

Als Elzenga z'n karretje te hard laat blazen op de A2, volgen er vanzelf foto's........

Lex

We verwachten natuurlijk wel een verslag met foto's.  ;)

Elzenga

Citaat van: Lex op 26/05/2010 | 00:06 uur
Ik heb geen ervaring met de Landmachtdagen, maar mogelijk is het weer een belagrijke factor. :big-smile:
ok ;)....het wordt in ieder geval de auto..anders ben ik 2,5 uur onderweg met de trein....one way. Kan mijn karretje ook weer even lekker blazen...

Lex

Ik heb geen ervaring met de Landmachtdagen, maar mogelijk is het weer een belagrijke factor. :big-smile:

KapiteinRob

Citaat van: Iris op 25/05/2010 | 17:29 uur
Zijn er meer mensen van plan om zondag naar de landmachtdagen te komen?


Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt!!  :P

Elzenga

Citaat van: Lex op 25/05/2010 | 23:38 uur
Citaat van: Elzenga op 25/05/2010 | 23:33 uur
wat is vroeg? moet wel even een stukje rijden dus dan kan ik dat plannen...
De Landmachtdagen vangen standaard aan om 09:00uur.
Als je vroeg bent dan is het parkeren in de buurt ook eenvoudiger.
Het progammaboekje .
ok....en maakt het qua dag nog uit?

Lex

Citaat van: Elzenga op 25/05/2010 | 23:33 uur
wat is vroeg? moet wel even een stukje rijden dus dan kan ik dat plannen...
De Landmachtdagen vangen standaard aan om 09:00uur.
Als je vroeg bent dan is het parkeren in de buurt ook eenvoudiger.
Het progammaboekje .

Elzenga

Citaat van: Lex op 25/05/2010 | 21:51 uur
Citaat van: Elzenga op 25/05/2010 | 21:45 uur
Alleen de drukte schrikt me altijd wat af...
Drukte kan voorkomen worden door er vroeg te zijn en dan de "mogelijke knelpunten" te bezoeken.  8)
wat is vroeg? moet wel even een stukje rijden dus dan kan ik dat plannen...

Lex

Citaat van: Elzenga op 25/05/2010 | 21:45 uur
Alleen de drukte schrikt me altijd wat af...