eigen rugzak ter vervanging van het kleine defensie ding

Gestart door twdi, 18/12/2009 | 21:02 uur

Lex

Ik wil je aanraden de zoekfunctie te gebruiken. Er is reeds genoeg op het Forum gepost over rugzakken.

Lex
Alg. Beheerder

twdi

Ivm wat rugklachten ben ik op zoek naar een betere rugzak ter vervanging van het kleine defensie (on)ding. Ik wil een betere die goed op mijn heupen kan steunen om zo mijn rug te ontlasten. Volgens informatie die ik hier gelezen heb, krijgen sommige defensie onderdelen tegenwoordig een Lowe Alpine sting(ray) maar ook lees ik goede verhalen over karrimor sabre SF rugzakken welke toch een stuk goedkoper zijn en blijkbaar net zo goed.

Wie heeft meer ervaring met dit soort rugzakekn en zo ja, waarom heb je voor welke gekozen?

Hoeveel liter inhoud heb je genomen? Een 120 liter is voor mij veel te veel in ieder geval. Wellicht 55+20 (lowe) of 45+24 (karrimor)?

Mijn LT wil dat ik in ieder geval een kL-woodland kleur neem, maar een karrimor in groen is bij Noorloos stukken goedkoper. 30 euro voor de rugzak en 14 euro per sidepocket. Toch serieus geld. Wat te doen?

Weet iemand een adres waar ze de Lowe Alpine's hebben? Die zijn (in tilburg en omstreken) namelijk nergens fatsoenlijk te bekijken.

Bedankt alvast.