Verhagen: niet bezuinigen op defensie

Gestart door Lex, 06/02/2010 | 16:19 uur

Ace1

Citaat van: jan08 op 07/02/2010 | 14:53 uur

Daar heb je wel een goed punt, maar welke coaltie dan? want SP en de PVV willen allebei het liefst dat Defensie wordt afgeschat.

Bron? Van de SP is het al jaren bekend, maar bij de PVV staat veiligheid in de top van de visiepunten.
[/quote]

Van de PVV kamerlid dhr Hero Brinkman is bekend dat deze wil bezuinigen op het budget van Defensie en het geld wat vrijkomt dan aan de politie geven. Dhr Hero Brinkman is een oud politieman.

http://www.eenvandaag.nl/politiek/35372/pvv_pleit_voor_bezuinigingen_defensie


superboerjan

Citaat van: Ace1 op 07/02/2010 | 14:40 uur
Citaat van: boekje_pienter op 07/02/2010 | 13:57 uur
Citaat van: Ace1 op 07/02/2010 | 02:48 uur
A.J. verhagen vindt ik nogal meevallen, heb dit idee meer bij Balkende, Bos; Rouvoet, van Middelkoop en Donner.

Kortom: het hele kabinet vervangen ;)


Daar heb je wel een goed punt, maar welke coaltie dan? want SP en de PVV willen allebei het liefst dat Defensie wordt afgeschat.

Bron? Van de SP is het al jaren bekend, maar bij de PVV staat veiligheid in de top van de visiepunten.

boekje_pienter

Citaat van: Ace1 op 07/02/2010 | 14:40 uur
Daar heb je wel een goed punt, maar welke coaltie dan? want SP en de PVV willen allebei het liefst dat Defensie wordt afgeschat.

Een ouderwets, politiek correct CDA/VVD-kabinet ???

Ace1

Citaat van: boekje_pienter op 07/02/2010 | 13:57 uur
Citaat van: Ace1 op 07/02/2010 | 02:48 uur
A.J. verhagen vindt ik nogal meevallen, heb dit idee meer bij Balkende, Bos; Rouvoet, van Middelkoop en Donner.

Kortom: het hele kabinet vervangen ;)


Daar heb je wel een goed punt, maar welke coaltie dan? want SP en de PVV willen allebei het liefst dat Defensie wordt afgeschat.

boekje_pienter

Citaat van: Ace1 op 07/02/2010 | 02:48 uur
A.J. verhagen vindt ik nogal meevallen, heb dit idee meer bij Balkende, Bos; Rouvoet, van Middelkoop en Donner.

Kortom: het hele kabinet vervangen ;)

Nou, dat komt mooi uit :big-smile:

Met de gratuite reactie op het Rapport van de Commissie van onderzoek besluitvorming Irak én de besluitvorming rondom Afghanistan/Uruzgan voor de boeg, is dat denkelijk een eitje :devil:

Ace1

Citaat van: A.J. op 07/02/2010 | 00:52 uur
Citaat van: Ace1 op 07/02/2010 | 00:06 uur
Zou verhagen zieltjes aan het winnen zijn voor de gemeenteraadsverkiezingen om op het cda te gaan stemmen?

Dan moet hij nog wat harder zijn best doen, want Verhagen is zijn geloofwaardigheid al lang verloren. (niet dat hij de enige is)

A.J. verhagen vindt ik nogal meevallen, heb dit idee meer bij Balkende, Bos; Rouvoet, van Middelkoop en Donner.

A.J.

Citaat van: Ace1 op 07/02/2010 | 00:06 uur
Zou verhagen zieltjes aan het winnen zijn voor de gemeenteraadsverkiezingen om op het cda te gaan stemmen?

Dan moet hij nog wat harder zijn best doen, want Verhagen is zijn geloofwaardigheid al lang verloren. (niet dat hij de enige is)

KapiteinRob

Citaat van: Ace1 op 07/02/2010 | 00:06 uur
Zou verhagen zieltjes aan het winnen zijn voor de gemeenteraadsverkiezingen om op het cda te gaan stemmen?

Ik geloof niet dat met pro-defensie-opmerkingen je vandaag de dag zieltjes wint voor een (gemeenteraad)verkiezing........

Ace1

Zou verhagen zieltjes aan het winnen zijn voor de gemeenteraadsverkiezingen om op het cda te gaan stemmen?

Elzenga

Ik kan niks met dit soort bla bla van Verhagen. Hoe aannemelijk zijn argumenten ook zijn. Want als het erop aankomt gaat hij toch mee in de compromissen binnen de huidige of toekomstige coalitie-regering....Dit geeft gewoon valse hoop. En zo poogt hij de stem van het defensiepersoneel voor het CDA te winnen. Als hij nou zou zeggen dat verdere bezuinigingen op defensie voor hem onbespreekbaar zijn en onacceptabel....maar deze woorden zijn nergens te bekennen. Zo blijft het gewoon gebakken lucht.

Lex

That's the question.
Ik neig meer naar de 3e maart in de late avond, als de uitslagen bekend zijn en natuurlijk de dagen erna.  :cute-smile:

boekje_pienter


Lex


Enforcer

Citaat van: andré herc op 06/02/2010 | 20:22 uur
Citaat van: Ace1 op 06/02/2010 | 17:05 uur
Citaat van: Lex op 06/02/2010 | 16:21 uur
Alweer een proefballonnetje?

Ben heel benieuwd of verhagen door coalitiepartijen wordt teruggefloten?
Hij zal wel teruggefloten worden door Wouter Kabouter,en Bert K ;)

Volgens mij is Verhagen het enige echte baasje. Die PvdA'ers draaien uiteindelijk vanzelf wel bij.

andré herc

Citaat van: Ace1 op 06/02/2010 | 17:05 uur
Citaat van: Lex op 06/02/2010 | 16:21 uur
Alweer een proefballonnetje?

Ben heel benieuwd of verhagen door coalitiepartijen wordt teruggefloten?
Hij zal wel teruggefloten worden door Wouter Kabouter,en Bert K ;)
Den Haag stop met afbreken van NL Defensie, en investeer in een eigen C-17.