De Eurozone en haar problemen

Gestart door KapiteinRob, 02/05/2010 | 22:09 uur

SMI de Boer

En gezag, en geen klaplopers, en de kampen waren nog open, en we namen wat eerder afscheid van plantjes in ziekenhuisbedden die aan apparaten hangen die piep zeggen
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: SMI de Boer op 22/07/2011 | 20:26 uur
Citaat van: Sandgroper op 22/07/2011 | 18:28 uur
Napoleon Bonaparte & Adolf Hitler  zullen met genoegen vanaf hun donder wolk naar dit gebeuren kijken.

We hadden toen het nog kon naar Adolf moeten luisteren.

Dan hadden we nu vast nog Leo's gehad.... en natuurlijk Tigres, EF en U boten.  :devil:

SMI de Boer

En natuurlijk ben ik het daar zelf niet mee eens, maar als je ziet wat men van mijn omzet weggeeft zijn de armen rijker dan ik
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

SMI de Boer

Citaat van: Sandgroper op 22/07/2011 | 18:28 uur
Napoleon Bonaparte & Adolf Hitler  zullen met genoegen vanaf hun donder wolk naar dit gebeuren kijken.

We hadden toen het nog kon naar Adolf moeten luisteren.
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

onderofficier

Citaat van: SMI de Boer op 22/07/2011 | 19:44 uur
102 miljard zag ik even voorbijkomen... 6800 per man, mijn gezin dus een kleine 20000 eurie.
109 miljard volgens Rutte, volgens de Europese Commissie  een totaalbedrag van 159 miljard
http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/10241008/__Verwarring_over_nieuw_Grieks_hulppakket__.html

Citaat van: SMI de Boer op 22/07/2011 | 19:44 uur
Weet je wat die grieken vn mijn kunnen krijgen???
Ik heb een vermoeden   ;D
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

SMI de Boer

102 miljard zag ik even voorbijkomen... 6800 per man, mijn gezin dus een kleine 20000 eurie. Weet je wat die grieken vn mijn kunnen krijgen???
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Sandgroper

Citaat van: Kapitein Rob op 21/07/2011 | 21:22 uur
We hebben ook vandaag weer mogen constateren dat het centraal Europees gezag al in Berlijn en Parijs ligt.
Napoleon Bonaparte & Adolf Hitler  zullen met genoegen vanaf hun donder wolk naar dit gebeuren kijken.
Maar wat gebeurde na het uit een vallen van het Europese rijk van Karel V?   De Kaaskopjes waren hun rijkelijk gevulde pensioen fondsen kwijt.   ;D  Dat is heel wat minder erg dan je fiets kwijt raken nietwaar.   Bottom line: Europese rijken kosten ons altijd poen ,zweet en bloed.

onderofficier

Citaat van: SMI de Boer op 22/07/2011 | 18:04 uur
Die euro hoeft er niet zonodig uit... we krijgen dan een Nederlandse euro, een belgische euro, een Duitsche (daar kan dan de adelaar weer op), een Franse

Die zijn er al...............incl. de Duitse mét adelaar

Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

SMI de Boer

Citaat van: onderofficier op 22/07/2011 | 16:40 uur
Het is dat het lastig is om van bank te veranderen, anders had ik het nu nog gedaan..............................
Ik krijg waarschijnlijk de rekening van de ING.........
ik betaal meer belasting dan jij...


Die euro hoeft er niet zonodig uit... we krijgen dan een Nederlandse euro, een belgische euro, een Duitsche (daar kan dan de adelaar weer op), een Franse
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

onderofficier

Het is dat het lastig is om van bank te veranderen, anders had ik het nu nog gedaan..............................
Ik krijg waarschijnlijk de rekening van de ING.........
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

onderofficier

Citaat van: Ros op 22/07/2011 | 16:31 uur
Er word ook nergens aangegeven hoe de Grieken het geld gaan terugbetalen ?

Denk je echt dat dit gaat gebeuren? 
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Ros

Er word ook nergens aangegeven hoe de Grieken het geld gaan terugbetalen ?. Wat moet en zal er gebeuren als de nu al wankele Griekse regering valt ?. Wat kan en wil Europa doen als een eventuele nieuwe regering met volledige steun van de Griekse bevolking zich niet verantwoordelijk acht voor de daden van de gevallen regering ?.

Is er nu wel een duidelijk signaal afgegeven aan andere zwakke EU landen. Naar mijn idee weten deze broeders nu wel.......het komt wel goed....als het fout gaat komen ze ons helpen.

Blijf het een verkeerde keuze vinden om de Grieken op deze wijze te helpen.

andré herc

Mathijs Bouman: noodplan heeft gat van 750 miljard euro

Het noodfonds was een lijkenhuis voor failliete eurolanden, maar wordt een ziekenhuis voor elk land dat zich een beetje zwak voelt. Uitstekend. Maar in het reddingsplan voor de euro zit een gat van 750 miljard.

http://nieuws.nl.msn.com/economie/mathijs-bouman-noodplan-heeft-gat-van-750-miljard-euro
Den Haag stop met afbreken van NL Defensie, en investeer in een eigen C-17.

andré herc

Citaat van: Kapitein Rob op 21/07/2011 | 22:30 uur
Peilinkje op de Telegraafsite vanavond:



Tja, het zijn natuurlijk "maar Telegraafsite-lezers", maar toch.........  :P
Daar in Brussel hebben ze gewoon schijt aan Jan met de Pet ,ze denken alleen maar aan hun eigen hachje en wie is er weer de pineut de gewone burger die moet nog meer de broekriem aantrekken, het duurt niet lang meer of ook andere EU Landen moeten meer geld lenen ,en Jan Kees zal dan wel weer zeggen dat is geen probleem :devil:
Den Haag stop met afbreken van NL Defensie, en investeer in een eigen C-17.

KapiteinRob

Peilinkje op de Telegraafsite vanavond:



Tja, het zijn natuurlijk "maar Telegraafsite-lezers", maar toch.........  :P