vacatures luchtmobiele brigade.

Gestart door wietse, 07/07/2010 | 21:43 uur

wietse

Citaat van: Kapitein Rob op 10/07/2010 | 14:57 uur
Citaat van: wietse op 10/07/2010 | 10:47 uur
Dus als ik jullie goed begrijp,kun je als je over de gehele linie goed bent gewoon worden aangenomen?

Zelfs als je slecht bent, is die mogeljkheid nog steeds aanwezig......  :devil:

Dan moet ik een makje hebben want ik ben pure evil! :devil:
Maare thx voor de reply's allen!

KapiteinRob

Citaat van: wietse op 10/07/2010 | 10:47 uur
Dus als ik jullie goed begrijp,kun je als je over de gehele linie goed bent gewoon worden aangenomen?

Zelfs als je slecht bent, is die mogeljkheid nog steeds aanwezig......  :devil:

wietse

Dus als ik jullie goed begrijp,kun je als je over de gehele linie goed bent gewoon worden aangenomen?

StormTrooper

Ik had het dan wel over Defensie breed (dus ook LMB)

Wicky

Citaat van: Elzenga op 08/07/2010 | 01:24 uur
Citaat van: StormTrooper op 08/07/2010 | 00:40 uur
Heb vandaag uit betrouwbare bron vernomen dat er medio 2011/2012 verwacht wordt dat men 30% moet gaan inkrimpen.
Was/is dat al bekend?
Het opheffen van 1 bataljon LMB komt in verschillende varianten van de Verkenningen voor welke een aantal van de huidige Paars plus kandidaten onderschrijven. Dus tja...

Als de bezuinigingen komen waarover ze spreken zal er zeer waarschijnlijk een bataljon verdwijnen. Op de werkvloer wordt hier vaak over gesproken en ook in de media is er wel wat over verschenen.

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/473646/2010/04/01/Dan-maar-heel-Defensie-opheffen.dhtml
http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/nieuws-detail?NewsID=46133

Elzenga

Citaat van: StormTrooper op 08/07/2010 | 00:40 uur
Heb vandaag uit betrouwbare bron vernomen dat er medio 2011/2012 verwacht wordt dat men 30% moet gaan inkrimpen.
Was/is dat al bekend?
Het opheffen van 1 bataljon LMB komt in verschillende varianten van de Verkenningen voor welke een aantal van de huidige Paars plus kandidaten onderschrijven. Dus tja...

StormTrooper

Citaat van: Lex op 07/07/2010 | 22:45 uur
Wietse,

Je verwijst naar volgend jaar, dus 2011. Hoe het dan zal zijn is onbekend.
Maar solliciteren heeft altijd nut.

Heb vandaag uit betrouwbare bron vernomen dat er medio 2011/2012 verwacht wordt dat men 30% moet gaan inkrimpen.
Was/is dat al bekend?

Lex

Wietse,

Je verwijst naar volgend jaar, dus 2011. Hoe het dan zal zijn is onbekend.
Maar solliciteren heeft altijd nut.

wietse

Citaat van: Enforcer op 07/07/2010 | 22:22 uur
Jawel, maar je moet er rekening mee houden dat je pas volgend jaar met de opleiding kan beginnen.

ok,dus op hoeveel tijd tussen de sollictatie en het daadwerkelijk opkomen moet je dan rekening mee houden?
Er vanuit gaande dat ik alle eisen in een keer haal?
Want volgend jaar is het in principe zo.

Enforcer

Jawel, maar je moet er rekening mee houden dat je pas volgend jaar met de opleiding kan beginnen.

wietse

hmm dus solliciteren heeft geen nut?

Cigarz

Vacatures zijn er meer dan genoeg. Alleen kun je niet solliciteren omdat de krijgsmacht geen geld heeft om de vacatures te vullen met personeel...

wietse

Hallo,

Ik was benieuwd of er door alle bezuinigingen eigenlijk nog wel vacatures zijn,en dan met name bij de luchtmobiele brigade.
Misschien dat jullie hier een antwoord op hebben?
En zo ja,over welke termijnen gaat het dan?

BVD.

Wietse