Voor Islamabad schrijft nog niemand cheques

Gestart door Ace1, 11/08/2010 | 19:38 uur

IPA NG

Citaat van: Tanker op 22/08/2010 | 23:22 uur
Citaat van: IPA op 22/08/2010 | 23:12 uur
Wie zegt dat ze voor die malloten collecteren? Beetje kortzichtig.


Oh nee wacht ze verdienen het natuurlijk om te verhongeren en te verdrinken omdat het toevallig moslims zijn, mijn fout.

Overal waar de islam de boventoon voert worden mensenrechten met handen en voeten getreden, Pakistan, Afghanistan, Iran, Irak, Saudi-Arabie etc.
Maar blijf jij lekker in je wonderwereld geloven IPA, de Islam roept op tot werelddominantie en is niet te rijmen met een westerse leefstijl.
Ze moeten ons niet, ze haten ons, ze stonden feest te vieren op 9/11 en nu moeten wij "westerse ongelovige honden" ze helpen ?

Waar blijven hun bevriende moslimstaten die teveel geld en olie hebben, hoor en zie je niets van !
Van mij kunnen ze de tering genieten daar, dat je het effe weet !

Oh ja natuurlijk, vervolgens ga je beweren dat hangjongeren in feite Jihadisten zijn en dat ze de wereld willen veroveren met als bewijs citaten van Ghadaffi en linkjes naar Gates of Vienna, nietwaar?

Serieus dat Eurabië gedoe begint zo langzamerhand vermoeiend te raken.

En natuurlijk landen als Turkije, Marroko, Libanon en Jordanië zijn het kwaad zelve.
Militaire strategie is van groot belang voor een land. Het is de oorzaak van leven of dood; het is de weg naar overleven of vernietiging en moet worden onderzocht. --Sun Tzu

Tanker

Citaat van: IPA op 22/08/2010 | 23:12 uur
Wie zegt dat ze voor die malloten collecteren? Beetje kortzichtig.


Oh nee wacht ze verdienen het natuurlijk om te verhongeren en te verdrinken omdat het toevallig moslims zijn, mijn fout.

Overal waar de islam de boventoon voert worden mensenrechten met handen en voeten getreden, Pakistan, Afghanistan, Iran, Irak, Saudi-Arabie etc.
Maar blijf jij lekker in je wonderwereld geloven IPA, de Islam roept op tot werelddominantie en is niet te rijmen met een westerse leefstijl.
Ze moeten ons niet, ze haten ons, ze stonden feest te vieren op 9/11 en nu moeten wij "westerse ongelovige honden" ze helpen ?

Waar blijven hun bevriende moslimstaten die teveel geld en olie hebben, hoor en zie je niets van !
Van mij kunnen ze de tering genieten daar, dat je het effe weet !

IPA NG

Wie zegt dat ze voor die malloten collecteren? Beetje kortzichtig.


Oh nee wacht ze verdienen het natuurlijk om te verhongeren en te verdrinken omdat het toevallig moslims zijn, mijn fout.
Militaire strategie is van groot belang voor een land. Het is de oorzaak van leven of dood; het is de weg naar overleven of vernietiging en moet worden onderzocht. --Sun Tzu

Tanker

Onderstaande beelden kunnen als ZEER SCHOKKKEND worden ervaren:

http://www.realitatea.net/frati-ucisi-pakistan_733661.html

Voor deze malloten doen wij dus collecteren hier, ik kon het filmpje niet eens afzien dat trok ik niet......

Hier de aftermath:

http://www.liveleak.com/view?i=01d_1282455999

Ik kwam dit artikel tegen op www.geenstijl.nl, ik ben zo blij dat internet bestaat want die laffe mainstream media die hoor je hier nooit over.
Zelfde als al die linkse boe-roepers waar zijn F. Halsema en gladjanus Pechtold ?

Enforcer

Citaat van: Lex op 22/08/2010 | 20:24 uur
Citaat van: Enforcer op 22/08/2010 | 20:19 uur
Met een beetje mazzel drijft zo ook de Taliban Pakistan uit..... Hoef je ze alleen nog maat op te vissen.
Waar kunnen ze opgevist worden?  :angel:

Of je laat de rotzooi gewoon liggen...

Lex

Citaat van: Enforcer op 22/08/2010 | 20:19 uur
Met een beetje mazzel drijft zo ook de Taliban Pakistan uit..... Hoef je ze alleen nog maat op te vissen.
Waar kunnen ze opgevist worden?  :angel:

Enforcer

#29
Met een beetje mazzel drijft zo ook de Taliban Pakistan uit..... Hoef je ze alleen nog maar op te vissen.

Pakistan heeft er zelf ook een beetje voordeel van als de late hulp er voor zorgt dat de Taliban ernstig verzwakt raakt.

Tanker

Geen cent krijgen ze, als je dat nieuwsbericht leest over die aarbeving in 2005 en het geld dat daarvoor bestamed was aan andere dingen is uitgegeven.
Zelfde als Haiti, daar is ook nog steeds weinig gebeurd....

Ze bekijken het maar met die zogenaamde ontwikkelingshulp, gaat toch altijd op aan de verkeerde dingen...

Ace1

Citaat van: Cigarz op 22/08/2010 | 18:51 uur
Misschien wordt het in Afghanistan nu eindelijk iets rustiger, nu de belangrijkste ondersteuning van de Taliban onder water staat...

Ik ga er in elk geval geen rooie cent naar overmaken...

Ik denk de meeste mensen hier op Defensieforum niet.

Cigarz

Misschien wordt het in Afghanistan nu eindelijk iets rustiger, nu de belangrijkste ondersteuning van de Taliban onder water staat...

Ik ga er in elk geval geen rooie cent naar overmaken...

Lex

Citaat van: Kapitein Rob op 22/08/2010 | 18:09 uur
Ik zou als land mijn kostbare C-17 uurtjes er niet aan spenderen.  :P Wanneer we die van dit jaar nu wel eens gaan opsouperen, is mij trouwens niet bekend.
Het zou mij niet verbazen, als die uren reeds op zijn. Er is reeds een aantal gevlogen van Papa naar Eindhoven en vervolgens naar Kaboel v.v.
We zullen moeten wachten op de Kamerbrief, waarin de Stasdef of de Mindef een overzicht stuurt.

KapiteinRob

Citaat van: Lex op 22/08/2010 | 17:25 uur
Maar men had natuurlijk ook kunnen denken aan de inzet van de NATO C-17.  :angel:

Ik zou als land mijn kostbare C-17 uurtjes er niet aan spenderen.  :P Wanneer we die van dit jaar nu wel eens gaan opsouperen, is mij trouwens niet bekend.

Lex

Maar men had natuurlijk ook kunnen denken aan de inzet van de NATO C-17.  :angel:

Lex

#22
Citaat van: Telegraaf op 22/08/2010 | 17:03 uur
AWACS-vlucht op zondagochtend naar Pakistan
De kist die vanaf GK is vertrokken is geen AWACS zoals de kop aangeeft, maar een TCA (Training-Cargo-Aircraft).
De kist brengt op verzoek van Tsjechië allerlei materieel (pompen etc) naar Pakistan.

Blijkt het niet Tsjechië te zijn, maar Slowakije.

andré herc

#21
AWACS-vlucht op zondagochtend naar Pakistan

AMSTERDAM -  Een vliegtuig dat zondag een vlucht uitvoert vanaf de NAVO-basis in Geilenkirchen, brengt hulpgoederen naar Pakistan

Volgens de Limburgse regionale omroep L1 gebeurt het maar zelden dat er vluchten zijn in het weekeinde. Om de overlast voor omwonenden te beperken wordt er normaal gesproken alleen doordeweeks gevlogen.

De NAVO wilde aanvankelijk niet zeggen waarom er nu wel in het weekeinde gevlogen wordt.

22-8-2010 telegraaf.nl

Den Haag stop met afbreken van NL Defensie, en investeer in een eigen C-17.