jippie

Gestart door armyangel, 21/06/2003 | 00:02 uur

navy_angel

Congrats Army_angel,
Hoping to meet you there!
Btw, thnnx for giving me a great idea for a nick...
Regards, Navy_angel
navy_angel

sarealon

Congrats met dat je ben aangenomen army_angel

good luck in den helder
Meddle not in the affairs of dragons For thou art crunchy And go well with ketchup.

kleine ellen

#19
GEFELICITEERD  :-*

Owl, je bent er weer, ik heb je gemist kerel  ;)  :-*
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

Owl Lord

Felicitaties are in order i presume?!

Veel succes c.q. plezier "dames"!  :)

armyangel

Citaat van: Florian op 09/08/2003 | 20:45 uur
Dan zie ik het ook woensdag wel.... ;)

lol oke tot woensdag dan :)
((<Army>)^(<AnGel>))

Florian

Dan zie ik het ook woensdag wel.... ;)

armyangel

Hmm inderdaad dat vinden we woensdag wel uit:)
((<Army>)^(<AnGel>))

Peymora

Citaat van: Florian op 09/08/2003 | 14:53 uur
Middag hier! Iemand enig idee wat de emmv precies inhoud? Al veel verhalen gehoort maar heb geen idee wat nu waarheid is en wat niet!  ;)

Ik merk het na woensdag wel...
ADB-Z

Ton de Zwart

Citaat van: Florian op 09/08/2003 | 14:53 uur
Middag hier! Iemand enig idee wat de emmv precies inhoud? Al veel verhalen gehoort maar heb geen idee wat nu waarheid is en wat niet!  ;)

EMMV?  Eerste militaire meisjes vorming natuurlijk, wat anders?

Florian

Middag hier! Iemand enig idee wat de emmv precies inhoud? Al veel verhalen gehoort maar heb geen idee wat nu waarheid is en wat niet!  ;)

armyangel

#11
Ik heb mijn kisten helaas nog niet gehad, dus dat zullen wel een paar blaren meer worden de eerste weken :-\
maar ja hoort erbij..

De eerste jaars van het KIM die ik tot nu toe gesproken heb zeggen dat het naderhand wel leuk is dus dat zegt al wel genoeg  he!

greets
 ADBZ Langendam

((<Army>)^(<AnGel>))

Peymora

Citaat van: armyangel op 05/08/2003 | 11:45 uur
Hoi Wouter,

Ten eerste even hartelijk welkom op dit forum ;)

Ik ben inderdaad ook de 13de Op het KIM terein te vinden voor de opkomst van ADB-Z BOT

Over een sollicitatie stop bij het korps Zeedienst is mij niks bekent.  Sterker nog er was tijdens mijn AAC een meisje dat pas 3! maanden terug haar sollicitatieformulier had opgestuurd.

Ik had Mijn AAC overigens pas 11 juli. Was de allerlaatste voor  de laatste 2 of 3 plaatsen. (en dat terwijl ik mijn sollicitatie formulieren begin febrauri al had opgestuurd ::) )

Heb je er al zin in ?? Ik sta echt te springen om te gaan.

Greets en tot de 13de

Nicolette alias Armyangel  

(of mag ik nou  ADBZ Langendam zeggen  ??? ;D )

dat mag je idd zeggen... (staat als het goed is ook op de brieven die je inmiddels gehad hebt)

heb je trouwens wel alvast je kisten gehad nu je zo laat bent? anders kan je die dan pas inlopen, lijkt me niet heel erg fijn...

ja, ik heb er echt wel zin in. Heb net vorige week weer een Marine Waterkampje achter de rug (www.pvmarine.nl), dus ik weet dat het met mijn conditie toppie zit en das wel mooi met die emmv die ons te wachten staat. Hoorde alleen dat de ontgroening op het KIM zelf niet zo'n pretje is...

Grtz,

ADBZ IJgosse
ADB-Z

armyangel

Hoi Wouter,

Ten eerste even hartelijk welkom op dit forum ;)

Ik ben inderdaad ook de 13de Op het KIM terein te vinden voor de opkomst van ADB-Z BOT

Over een sollicitatie stop bij het korps Zeedienst is mij niks bekent.  Sterker nog er was tijdens mijn AAC een meisje dat pas 3! maanden terug haar sollicitatieformulier had opgestuurd.

Ik had Mijn AAC overigens pas 11 juli. Was de allerlaatste voor  de laatste 2 of 3 plaatsen. (en dat terwijl ik mijn sollicitatie formulieren begin febrauri al had opgestuurd ::) )

Heb je er al zin in ?? Ik sta echt te springen om te gaan.

Greets en tot de 13de

Nicolette alias Armyangel  

(of mag ik nou  ADBZ Langendam zeggen  ??? ;D )
((<Army>)^(<AnGel>))

Peymora

#8
Citaat van: Nicolette op 03/08/2003 | 23:43 uur
???ik kan niet inloggen snif  ???

Maar oke dan maar even zo.
Ik heb gesolliciteerd naar Officier Zeedienst bij de KM.

en ...

Ik heb vlak voor mijn vakantie AAC gehad en te horen gekregen dat ik aangenomen ben  ;D

Ik is dus een very happy persoontje!

groetjesss
  Armyangel

ahh, das kewl, dan mag jij dus ook volgende week woensdag (de 13e) opkomen? ik ben er dan namelijk ook... Ook voor officier zeedienst onbepaalde tijd...

Maar wanneer had je dan precies je AAC? ik had van mensen gehoord dat er inmiddels een vacature stop voor het KIM was....??

Grtz,

Wouter
ADB-Z

armyangel

Citaat van: Nicolette op 03/08/2003 | 23:43 uur
???ik kan niet inloggen snif  ???

Maar oke dan maar even zo.
Ik heb gesolliciteerd naar Officier Zeedienst bij de KM.

en ...

Ik heb vlak voor mijn vakantie AAC gehad en te horen gekregen dat ik aangenomen ben  ;D

Ik is dus een very happy persoontje!

groetjesss
  Armyangel

oke kan weeer inloggen zoals je ziet :)
((<Army>)^(<AnGel>))