Introductie

Gestart door bod3ewis, 04/12/2010 | 02:42 uur

bod3ewis

Hallo , mijn naam is Jac Bodewes.Momenteel wooon ik in Middelburg.  In schepen ben ik altijd geinteresseerd geweest, ook mijn vader heeft in Hoogezand (prov. Groningen ) op een scheepswerf gewerkt. Ook dingen die met oorlog te maken hebben vind ik interessant In Delft ben ik afgestudeerd. Na mijn diensttijd bij de landmacht heb ik 1 1/2 jaar gewerkt (1981 en 1982) bij kantoor NevesBu (destijds in Den Haag en behorend bij R.S. V. concern, momenteel is dit kantoor gevestigd in Papendrecht  , voor zover ik weet)  .  :angel: Bij NevesBu was ik voonamelijk bezig met het Walrus project (4 onderweers voor de Kon. Marine ) Zijdelings heb ik ook nog wat voor de Taiwan onderzeeers gedaan. Daar had ik soms te maken met lt. ir Stuurman, toen de eerste man van het Walrus project ) Ik vond hem zeer deskundig, zakelijk en prettig om mee te werken. Ook heeft hij persoonlijke dingen over mij gezegd. Daarom heeft zijn mysterieuze overlijden op een camping in Duitsland mij zeer geraakt. Hierover heeft een keer op een zaterdag een artikel gestaan in de krant "De Telegraaf". Weet iemand misschien de datum van dit artikel ? Hier zou ik zeer blij mee zijn.     Mijn E-mail adres is jbodewes@kpnmail.nl
   Met vriendelijke groet,  Jac Bodewes