Fokking Hell: de reacties

Gestart door Nikehercules, 13/12/2010 | 00:54 uur

VandeWiel

Citaat van: Elzenga op 13/12/2010 | 20:21 uur
Klein denkvraagje....heb je ooit wel eens echt je ogen geopend, oogkleppen afgegooid en gezien hoezeer onze samenleving is doordrongen inmiddels van Angelsaksische invloeden, met name uit Amerika? Engelse woorden...het televisie-aanbod goeddeels Amerikaans...Amerikaanse eettenten in elke beetje stad..hamburger-cultuur....kleding...muziek...film...rap-cultuur...geweldscultuur...

Niet dat ik daar nu zo mee zit...maar als er dan mensen moeilijk gaan doen over de op veel kleinere schaal zichtbare Islamitische invloeden...en dan gaan roeptoeteren dat onze "NEDERLANDSE CULTUUR" wordt bedreigd (whatever that means?!) dan lig ik echt in een deuk. Sorry hoor, want niets, maar dan ook niets heeft die cultuur meer beïnvloed en verandert de afgelopen 65 jaar dan de invloed van onze bevrijders.

Dat jij bepaalde culturele invloeden onwenselijk vindt is je goed recht...maar blaas het aub niet op tot proporties die meer fictie zijn dan realiteit.

Ander denkvraagje: waar denk je dat die Amerikaanse cultuur weer een afgeleide van is? Dan hoeven we niet ver van huis te gaan, we komen dan juist terug.

Ik ben zeker niet gelovig, maar hanteer voor mezelf wel christelijke normen en waarden. Op dat vlak ligt de Amerikaanse cultuur op een behoorlijk aantal punten niet zo ver als die van mij. Dat wil niet zeggen dat ik per definitie akkoord ben met de standpunten van veel Amerikanen, maar wel dat ik een aantal uitgangspunten met ze deel.

IPA NG

Even een ander vraagje, waar moet ik die enorme dreigende Islamitische invloeden zien dan?

Je bedoelt toch zeker niet dat bondkraagjes/petjes/scooter-tuig zeker? Dat heeft weinig met religie te maken.
Militaire strategie is van groot belang voor een land. Het is de oorzaak van leven of dood; het is de weg naar overleven of vernietiging en moet worden onderzocht. --Sun Tzu

SMI de Boer

Citaat van: Elzenga op 13/12/2010 | 20:21 uur
Klein denkvraagje....heb je ooit wel eens echt je ogen geopend, oogkleppen afgegooid en gezien hoezeer onze samenleving is doordrongen inmiddels van Angelsaksische invloeden, met name uit Amerika? Engelse woorden...het televisie-aanbod goeddeels Amerikaans...Amerikaanse eettenten in elke beetje stad..hamburger-cultuur....kleding...muziek...film...rap-cultuur...geweldscultuur...

Niet dat ik daar nu zo mee zit...maar als er dan mensen moeilijk gaan doen over de op veel kleinere schaal zichtbare Islamitische invloeden...en dan gaan roeptoeteren dat onze "NEDERLANDSE CULTUUR" wordt bedreigd (whatever that means?!) dan lig ik echt in een deuk. Sorry hoor, want niets, maar dan ook niets heeft die cultuur meer beïnvloed en verandert de afgelopen 65 jaar dan de invloed van onze bevrijders.

Dat jij bepaalde culturele invloeden onwenselijk vindt is je goed recht...maar blaas het aub niet op tot proporties die meer fictie zijn dan realiteit.
Ik maak jou duidelijk dat je je kop in het zand heb en jij beticht me van oogkleppen, terwijl ik helemaal niet ontken dat de invloed van de Ami's reusachtig is, maar ik moet toegeven dat dat me helemaal niet stoort, en dat komt omdat dat alleen maar een "verheftiging"van onze eigen cultuur terwijl de islam een opdringing is van een compleet andere cultuur..Even ter indicatie: heb jij wel eens wat van het fileleed gemerkt? Waarom???  :angel: :angel:
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

IPA NG

Citaat van: SMI de Boer op 13/12/2010 | 18:38 uur
Heb je een referentie of is dat jouw top 10?
Mijn top 10.

Citaat
We zitten hier om te voorkomen dat jullie in de (nabije) toekomst op je knietjes richting mekka gaan, zolang je dat niet wil
Juist ja. En dat doe je door corrupte Karzai aan de macht te houden in een of ander nietsbetekenend ***land. Juist ja. Als het volk van Afghanistan graag wilt leven onder een gek theocratisch regime, wat het huidige regime ook is dus dat maakt verder weinig uit, dan moeten zij dat weten. Als dat regime dan vervelende mensen onderdak geeft dan ga je niet het hele land bezetten maar dan reken je daar mee af op een andere manier.


Citaat van: onderofficier op 13/12/2010 | 19:37 uur
Citaat van: IPA op 13/12/2010 | 18:08 uur
gewoon hier, boos aan het zijn dat mijn belastinggeld verspild wordt.

Jouw belastingcentjes  "verspild"   goh     
Anderen hebben hun leven verspild gegeven of hun ledematen verspild of krijgen er later last van, 
maar ach jij maakt je boos om jouw belastingcentjes..............................ERG.........
Als het aan mij gelegen had waren zij niet naar dat gat gestuurd en waren zij niet omgekomen. Maar onze leiders vonden het blijkbaar wel nodig om levens en belastinggeld over de balk te smijten om maar aan tafel te mogen zitten bij de g20 en om de mensen in het Witte Huis te vriend te houden.

Citaat van: Elzenga op 13/12/2010 | 20:28 uur
Citaat van: SMI de Boer op 13/12/2010 | 20:11 uur
ik wacht ook berustend af hoor, maar ik constateer wat feiten...

En als het me niet meer zint verdwijn ik naar israel
over de kruistochten gesproken...
Inderdaad
Militaire strategie is van groot belang voor een land. Het is de oorzaak van leven of dood; het is de weg naar overleven of vernietiging en moet worden onderzocht. --Sun Tzu

Elzenga

Citaat van: SMI de Boer op 13/12/2010 | 20:11 uur
ik wacht ook berustend af hoor, maar ik constateer wat feiten...

En als het me niet meer zint verdwijn ik naar israel
over de kruistochten gesproken...

Elzenga

Citaat van: SMI de Boer op 13/12/2010 | 19:43 uur
...de winkeltjes met rood/gouden letters bewschilderd is en dat de rest met onleesbare slierten schrift hun inheemse handel aan de islamitische mens slijt.
Klein denkvraagje....heb je ooit wel eens echt je ogen geopend, oogkleppen afgegooid en gezien hoezeer onze samenleving is doordrongen inmiddels van Angelsaksische invloeden, met name uit Amerika? Engelse woorden...het televisie-aanbod goeddeels Amerikaans...Amerikaanse eettenten in elke beetje stad..hamburger-cultuur....kleding...muziek...film...rap-cultuur...geweldscultuur...

Niet dat ik daar nu zo mee zit...maar als er dan mensen moeilijk gaan doen over de op veel kleinere schaal zichtbare Islamitische invloeden...en dan gaan roeptoeteren dat onze "NEDERLANDSE CULTUUR" wordt bedreigd (whatever that means?!) dan lig ik echt in een deuk. Sorry hoor, want niets, maar dan ook niets heeft die cultuur meer beïnvloed en verandert de afgelopen 65 jaar dan de invloed van onze bevrijders.

Dat jij bepaalde culturele invloeden onwenselijk vindt is je goed recht...maar blaas het aub niet op tot proporties die meer fictie zijn dan realiteit.

Ros

Citaat
Ik heb te doen met de militairen die in Afghanistan hun leven in de waagschaal stellen en hebben gesteld. Zij voeren de onmogelijke opdracht uit die politici hen gaven en worden een hel ingestuurd van waaruit sommigen niet meer terugkwamen. In 'Fokking Hell' zien we de werkelijke beelden van een 'opbouwmissie' in uitvoering. Het is de ontmaskering van alle politici die bevolking en militairen leugens blijven voorschotelen over deze

Jan Marijnissen

Spijker op z'n kop !

Laurens

Hebben jullie nog een maandje, dan kom ik met een paar collega's met mij toekomst onderzoek naar Islamitisch radicalisme/salafisme. Universiteit van Utrecht en de AIVD hebben een aantal goede onderzoeken hierover. Rust u, gaat maar slapen het valt allemaal wel mee. Sowieso zal de 'wildegroei' van de Islam vanzelf stoppen want de 3 en 4e generatie zijn ook gewoon luxe kinderen. Dus niks elke vrijdag naar de moskee en 11 koters die thuis rondrennen.

SMI de Boer

ik wacht ook berustend af hoor, maar ik constateer wat feiten...

En als het me niet meer zint verdwijn ik naar israel
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Elzenga

Citaat van: SMI de Boer op 13/12/2010 | 19:43 uur
Beste Ron,

Wij denken de sterkste te zijn en alles aan te kunnen. Pik een willekeurige binnenstad in NL uit en zie dat het overgrote deel van de winkeltjes met rood/gouden letters bewschilderd is en dat de rest met onleesbare slierten schrift hun inheemse handel aan de islamitische mens slijt. Kijk even naast de binnenstad en zie de minaretten verrijzen of reeds staan, kijk daarna iets verder in de buitenwijken en zie dat de sociale woningbouw volledig gepopuleerd wordt door twee-paspoortigen...

Concludeer dan dat Nederland eigenlijk helemal geen nederland is maar een islamitische provincie die volledig verzorgd wordt door de werkende nederlander, de gastarbeider is geen gastarbeider meer maar gast zoals een teek een gast is op een hond...
.....je bent waarschijnlijk een uitstekende militair en vakbekwaam in wat je doet.....maar als je dit werkelijk waar gelooft en denkt en daar zulke grootse conclusies aan verbind, heb je wat mij betreft een gebrek aan kennis en vooral inzicht om hier de feiten (waaronder inderdaad ook integratieproblemen) en fictie (islamisering en Eurabia) te onderscheiden. Sorry, maar ik maak er gehakt van...met twee vingers in mijn neus. En nee niet omdat ik naïef ben of mijn kop in het zand steek...ik waarschuwde al voor moslimradicalisten toen niemand er nog naar omkeek en Wilders a nobody was. Maar nu gaan we echt doorslaan...en dreigen fictie en paranoia het te winnen van feiten en realiteit. It happened before...laten we zo wijs zijn dat niet te herhalen..

SMI de Boer

Beste Ron,

Wij denken de sterkste te zijn en alles aan te kunnen. Pik een willekeurige binnenstad in NL uit en zie dat het overgrote deel van de winkeltjes met rood/gouden letters bewschilderd is en dat de rest met onleesbare slierten schrift hun inheemse handel aan de islamitische mens slijt. Kijk even naast de binnenstad en zie de minaretten verrijzen of reeds staan, kijk daarna iets verder in de buitenwijken en zie dat de sociale woningbouw volledig gepopuleerd wordt door twee-paspoortigen...

Concludeer dan dat Nederland eigenlijk helemal geen nederland is maar een islamitische provincie die volledig verzorgd wordt door de werkende nederlander, de gastarbeider is geen gastarbeider meer maar gast zoals een teek een gast is op een hond...
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Elzenga

Citaat van: onderofficier op 13/12/2010 | 19:37 uur
Jouw belastingcentjes  "verspild"   goh    
Anderen hebben hun leven verspild gegeven of hun ledematen verspild of krijgen er later last van,  
maar ach jij maakt je boos om jouw belastingcentjes..............................ERG.........
het ene moment is militair zijn een baan waar men bewust zelf voor heeft gekozen...inclusief de risico's en de ZEKERHEID dat men ook wel eens omstreden missies moet uitvoeren....
het volgende moment lijkt men wel haast ongewild slachtoffer van hetze en kwaadaardigheid en moeten mensen zich schamen die de omstredenheid van een missie aankaarten en dat een waist of money vinden...

Merkwaardig....

onderofficier

Citaat van: IPA op 13/12/2010 | 18:08 uur
gewoon hier, boos aan het zijn dat mijn belastinggeld verspild wordt.

Jouw belastingcentjes  "verspild"   goh    
Anderen hebben hun leven verspild gegeven of hun ledematen verspild of krijgen er later last van,  
maar ach jij maakt je boos om jouw belastingcentjes..............................ERG.........
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Elzenga

#24
Citaat van: SMI de Boer op 13/12/2010 | 19:14 uur
Ik had er even "ook" in moeten zetten, 't i uiteindelijk een vervolg van de kruistochten
Dat laatste ben ik met je eens ja....maar alleen zijn wij veruit de sterkste partij hier...in tegenstelling tot de doemscenario's die bepaalde lieden ons wijs willen maken (om hun eigen agenda's te realiseren). En waarvoor ze militairen als jullie dus inzetten. Wij veroveren hun wereld...wij controleren goeddeels hun wereld. En dus is daar verzet tegen. En zoekt men oplossingen om daar iets aan te veranderen. Ook in radicale vorm. En nee dat is geen mening van iemand die zijn kop in het zand steekt. Dat zijn gewoon de droge feiten.

SMI de Boer

#23
[kop in het zand modus]
Citaat van: Elzenga op 13/12/2010 | 19:06 uur
Wie heeft je deze onzin wijs gemaakt?

[/kop in het zand modus]

Ik had er even "ook" in moeten zetten, 't i uiteindelijk een vervolg van de kruistochten
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend