Shariah4Holland wil vechten voor de wetgeving van Allah

Gestart door onderofficier, 22/12/2010 | 13:53 uur

IPA NG

Militaire strategie is van groot belang voor een land. Het is de oorzaak van leven of dood; het is de weg naar overleven of vernietiging en moet worden onderzocht. --Sun Tzu

Laurens

Je hebt in Nederland ook gekke 'taliban' figuren die willen voorkomen dat ik op zondag mijn boodschappen doe. Die verkondigen dat vrouwen achter het fornuis horen. Homo's zouden ziek maar tegelijk hun eigen 'unie der jongensverkrachters' in bescherming nemen. Als je het mij vraagt de één in de container terug naar Arabië de ander naar Schiermonnikoog. Ga daar maar lekker je woord verkondigen.

KapiteinRob

Ik word zo langzamerhand erg moe van dat (m.n. extremistische) islamgeleuter en het overdreven begripvolle Nederlandse circus eromheen. En het is weer PVV-voer, dus niet zo slim van deze idioten van "Shariah4Holland". Maar ja, van Donner mocht het...... Ik stel dus voor bij de eerste best uitspraak die niet strookt met de Nederlandse wetgeving een tong uit te rukken!

Om politiek correct te blijven stel ik ook erg moe te worden van alle andere soorten religieus gedram en directe invloeden van een Godsdienst op mijn leefomgeving. Alleen is het op de een of andere manier steeds "die bepaalde religie" die kans ziet het maatschappelijk debat te bepalen.....

Sandgroper

Ga lekker ergens op het Arabische Schiereiland wonen.  Geen geouwehoer met 'te losse' blondines, sneeuw /ijzel / vorst, files, te gehaast leven, enzovoorts, enzovoorts.   Het moet daar paradijselijk zijn en je hoeft dan helemaal niet te vechten.

Cigarz

Citaat van: Lex op 22/12/2010 | 15:19 uur
Wilders wil verbod op extremistische groepering

AMSTERDAM – PVV-leider Geert Wilders laakt de oproep van de extremistische groepering Shariah4Holland dat moslims in Nederland ten strijde moeten trekken om de sharia, de streng islamitische wetgeving, in te voeren.
...
En terecht...

Lex

Wilders wil verbod op extremistische groepering

AMSTERDAM – PVV-leider Geert Wilders laakt de oproep van de extremistische groepering Shariah4Holland dat moslims in Nederland ten strijde moeten trekken om de sharia, de streng islamitische wetgeving, in te voeren.

Dit meldt de politicus woensdag. Hij vindt dat de groepering, sinds kort actief in Nederland, verboden moet worden en de leden worden uitgezet. De PVV'er reageert hiermee op een artikel in het dagblad Trouw over de organisatie.

Shariah4Holland, een afsplitsing van Shariah4Belgium, roept moslims op een islamitische staat te maken van Nederland.

Shariah4Belgium zorgde het afgelopen jaar voor veel onrust bij onze zuiderburen. Onduidelijk is hoeveel leden de
beweging telt.

Volgens de Trouw zijn de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) en de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) op de hoogte van de activiteiten van Shariah4Holland.

Ingrijpen
De organisatie wordt in de gaten gehouden, maar er is nog geen reden tot ingrijpen."We constateren nog geen strafbare feiten", aldus een woordvoerder van de NCTb.

Wilders heeft samen met zijn fractiegenoot Joram van Klaveren opheldering gevraagd aan minister van Binnenlandse Zaken Piet Hein Donner (CDA). Een organisatie die ijvert om van Nederland een islamitische staat te maken, is een gevaar voor de samenleving en de democratische rechtsorde, menen zij.

© NU.nl
Uitgegeven: 22 december 2010 14:43

Oorlogsvis

Ik ga meteen naar huis bellen dat mijn vrouwtje een hoofddoek moet omdoen...hahahaha.......kapot moeten dat soort gasten !

Cigarz

Nee joh, je hoeft je geen zorgen te maken. We vallen ook al geen zielige boertjes in Uruzgan meer lastig, dus die vredelievende baardmannetjes gaan ons heus wel weer lief vinden.
Misschien moeten we ze gewoon iets meer ruimte geven om zichzelf te ontplooien in onze maatschappij. Als we onze vrouwen nou ook eens gewoon met een doekje op hun hoofd laten lopen, hoeven ze ook geen aanstoot meer te geven aan al die vrij wapperende blonde krullen overal op straat. Nou vooruit, dan verplaatsen we de zondagswet ook gewoon naar de vrijdag. Geven we ze gewoon een beetje hun zin, dan zullen ze vast geen enge dingen doen in Nederland.
Volgens mij hoeft de AIVD ze dan ook helemaal niet in de gaten te houden. Gaat u allemaal maar rustig slapen...

onderofficier

#2
Ik hoop dat het dit wordt  
Citaat van: onderofficier op 22/12/2010 | 13:53 uur
tot de dood ons zal inhalen

en niet dit

Citaat van: onderofficier op 22/12/2010 | 13:53 uur
..........de vlag van shariah zal waaien boven het Koninklijke Huis in Den Haag

cynische modus aan maar ik hoef me niet ongerust te maken want  chynische modus uit

Citaat van: onderofficier op 22/12/2010 | 13:53 uur
De Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) en de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) zeggen 'op de hoogte' te zijn van de activiteiten.
Deze teksten zijn voor de NCTb reden 'om de vinger aan de pols te houden'

Citaat van: onderofficier op 22/12/2010 | 13:53 uur
De NCTb ziet nog geen reden tot ingrijpen. „We constateren nog geen strafbare feiten”, zegt woordvoerder Edmond
Messchaert. Onder ’strafbare feiten’ worden bijvoorbeeld oproepen tot geweld verstaan..


staat-ondermijnde activiteiten zijn niet strafbaar? 
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

onderofficier

Shariah4Holland wil vechten voor de wetgeving van Allah

Moslims moeten strijden om een islamitische staat te maken van Nederland. Die oproep doet de extremistische groepering Shariah4Holland, die sinds kort openlijk actief is in Nederland.
Shariah4Holland is een afsplitsing van Shariah4Belgium, een extremistisch netwerk dat het afgelopen jaar enkele keren voor onrust zorgde in België. In dat land wordt de dreiging van de groepering uiterst serieus genomen.


Shariah4Holland roept moslims in Nederland op zich sterk te maken voor invoering van de shariah, de streng islamitische wetgeving. Het is de bedoeling dat de leden binnenkort de straat op gaan om leden te ronselen

De Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) en de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) zeggen 'op de hoogte' te zijn van de activiteiten. De NCTb ziet nog geen reden tot ingrijpen. ,,We constateren nog geen strafbare feiten", zegt woordvoerder Edmond
Messchaert. Onder 'strafbare feiten' worden bijvoorbeeld oproepen tot geweld verstaan. Het verwondert hem niet dat de Belgische organisatie in Nederland actief is. ,,Dit was al aangekondigd door Shariah4Belgium." De AIVD wil geen inhoudelijk commentaar leveren.

Over de omvang van Shariah4Holland en wie er schuil achter gaan, kan de NCTb geen uitspraken doen. Shariah4Holland reageerde niet op vragen van deze krant.

Shariah4Holland beschikt wel over een website*, een YouTube-kanaal en een Facebookpagina (ruim 150 'vrienden'). Daar maakt Shariah4Holland zich bekend als een 'groep jongeren uit Nederland' die bereid is 'te vechten voor de wetgeving van Allah'. Verder schrijven ze pas te stoppen 'tot de dood ons zal inhalen of de vlag van shariah zal waaien boven het Koninklijke Huis in Den Haag'. Ook kijkt Shariah4Holland 'met bloedend hart (...) naar het aantal zogenaamde moslims dat massaal richting de stembus gaat om te stemmen voor de democratie'. Deze teksten zijn voor de NCTb reden 'om de vinger aan de pols te houden'

http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3348716.ece/Shariah4Holland_wil_vechten_voor_de_wetgeving_van_Allah_.html

* website: http://shariah4holland.wordpress.com/   met links naar youtube
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.