Shariah4Holland wil vechten voor de wetgeving van Allah

Gestart door onderofficier, 22/12/2010 | 13:53 uur

SMI de Boer

Citaat van: Enforcer op 24/12/2010 | 19:10 uur
Ik ben eigenlijk wel voor de Sharia invoering als pilot project op bepaalde aangewezen locaties. Daar waar juist een invoering makkelijk is, omdat men dat al wat gewend is................  Laat ze maar wat buurten aanwijzen in Rotterdam, Amsterdam en Utrecht om te beginnen. Kijken hoe succesvol dat wordt...........
Dan gaat-ie op auto
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

SMI de Boer

Citaat van: Kapitein Rob op 24/12/2010 | 18:22 uur
Citaat van: Oorlogsvis op 24/12/2010 | 18:16 uur
SMI de boer, dat klopt maar ga eens naar de Geleenstraat of de Doublestraat.....trouwens ik ben zeer bekend in dat mileu en uit zeeeeeeer betrouwbare bron weet ik dat ze vanuit de Moskee zo naar de hoeren gaan.

De reeperbahn...ooooo....zat ik maar weer in Hohne..hahaha.....

Militairen in Noord-Duitsland; ze gingen allemaal naar de hoeren. Deze stelling gaat dus ook op als ik jouw redenatie mag volgen?


Yep
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Enforcer

Ik ben eigenlijk wel voor de Sharia invoering als pilot project op bepaalde aangewezen locaties. Daar waar juist een invoering makkelijk is, omdat men dat al wat gewend is................  Laat ze maar wat buurten aanwijzen in Rotterdam, Amsterdam en Utrecht om te beginnen. Kijken hoe succesvol dat wordt...........

SMI de Boer

Citaat van: Kapitein Rob op 24/12/2010 | 18:38 uur
Citaat van: Oorlogsvis op 24/12/2010 | 18:30 uur
maar dat doen jullie bij de Marine toch ook als jullie een haven binnenlopen ?

Je lijkt wel een repeteergeweer; en maar doorgaan met generaliseren.  ;)


En nou staat-ie nog op s en niet eens op r
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

KapiteinRob

Citaat van: Oorlogsvis op 24/12/2010 | 18:30 uur
maar dat doen jullie bij de Marine toch ook als jullie een haven binnenlopen ?

Je lijkt wel een repeteergeweer; en maar doorgaan met generaliseren.  ;)

Ik heb zat zaken gezien binnen ons bedrijf die ik niet door een normen en waarden beugel vind kunnen, en zeker bij de KM. En natuurlijk zijn bepaalde generalisaties (een poging tot) een kwinkslag. Maar in een serieuze discussie moet je n.m.m. gewoon niet generaliseren, zeker als je daarmee mensen in een hoek positioneert waarin ze wellicht niet thuis horen.

Daar zou ik het verder bij willen laten. Anders moet ik typvingers af gaan hakken (om weer ontopic te gaan)......

Oorlogsvis

Soms ben je best grappig Rob !, klopt wij gingen graag even uitwaaien daar in het weekend..hahaha...maar dat doen jullie bij de Marine toch ook als jullie een haven binnenlopen ? ...of moet ik dat nu ook weer met feiten onderbouwen ?......ook zitten jullie vrouwtjes in Den Helder niet allemaal braafjes op jullie te wachten tot jullie terugkomen van zee hoor !...But thats life !...I am driving home for christmas....!!!!... ;D ;D

KapiteinRob

Citaat van: Oorlogsvis op 24/12/2010 | 18:22 uur
Rob , even dit dan...dan mag jij ook niet meer zeggen dat een OPV een badkuip is want dat kan je ook niet onderbouwen met feiten omdat je je er simpel gezegd ook niet in kan wassen.

Oh? Jij denkt dat je jezelf in een OPV niet kan wassen? We kunnen na de eerste reis aan de valreep gaan staan en eens kijken of dat niet zo is. Kun je uit eerste hand waarnemen dat je er naast zit. En ik wil ook nog wel een onafhankelijke medicus erbij zitten die het objectief kan vaststellen....

KapiteinRob

Citaat van: Oorlogsvis op 24/12/2010 | 18:16 uur
SMI de boer, dat klopt maar ga eens naar de Geleenstraat of de Doublestraat.....trouwens ik ben zeer bekend in dat mileu en uit zeeeeeeer betrouwbare bron weet ik dat ze vanuit de Moskee zo naar de hoeren gaan.

De reeperbahn...ooooo....zat ik maar weer in Hohne..hahaha.....

Militairen in Noord-Duitsland; ze gingen allemaal naar de hoeren. Deze stelling gaat dus ook op als ik jouw redenatie mag volgen?

En wees maar trots op je kennis en kunde in "dat milieu"; als een Sharia hier wordt ingevoerd, zou een optie kunnen worden je leuter af te hakken....  :P

Elzenga

Citaat van: VandeWiel op 24/12/2010 | 18:05 uur
Citaat van: Elzenga op 24/12/2010 | 17:55 uurAQ daarentegen verliest dan wel een belangrijke voedingsbodem maar strijdt tegen zoveel meer misstanden...en die lijken voorlopig gewoon te blijven voortbestaan. En dus zullen zij aanslagen blijven plegen een aanhangers trekken....tot aan die misstanden iets structureels wordt gedaan. 
Extremisten zoals bij AQ en waarschijnlijk ook Shariah4Holland gebruiken allerlei problemen om hun agenda te versterken maar zodra die opgelost zijn komen ze terug op het hoofdthema: de ongelovigen en hoe die te bekeren en anders uit te roeien totdat overal de Sharia geldt. Al het andere zijn drogredenen die gebruikt worden om de eigen zaak te verdedigen en hun criminele handelen goed te praten.
Ik denk dat je hier de beweegreden en motieven van deze lieden veel te gemakkelijk en laatdunkend generaliserend weg zet. Jammer...want zo gaan we het dus echt niet van ze winnen. Nu weet ik wel dat dit van verschillende politici ook helemaal niet hoeft...want niets prettigers in economisch moeilijke tijden dan een duidelijke vijand...maar dat is een ander verhaal.

Nee deze lieden zijn over het algemeen intelligent en goed opgeleid, bloedserieus en wel degelijk zeer betrokken en begaan met de misstanden in hun (vader)land en bij conflicten die spelen...zoals het Israëlisch-Palestijnse conflict. Het vormt ook vaak de aanleiding en wijze waarop zij radicaliseren. Zij maken zich erg boos over deze misstanden en willen daar wat aan doen. Alleen zien zij geen heil in de meer gangbare (geweldloze) protestmethodes en vinden zij de antwoorden die op die misstanden zijn geformuleerd (democratisering e.d.) inmiddels ongeloofwaardig. Zien zij gewapende strijd nog als enige en meest effectieve weg en een fundamentalistische variant op hun geloof (welke zij als meer puur zien) als enige antwoord/alternatief....dit is hun "bevrijdingsideologie".

Een goede methode om dit soort lieden aan te pakken zou dus zijn om die misstanden zoveel mogelijk weg te nemen. En het ironische is...dat we daarmee helemaal niet "toegeven" dan aan de wensen van deze radicalisten...maar simpelweg onze eigen spelregels en codes navolgen zoals we die zelf nota bene hebben opgesteld en de kern vormen van ons Westers systeem. Maar die we in ons buitenlands beleid echter nu zo schrijnend negeren en zelfs misbruiken. Door het aanpakken van die misstanden...maar dan toewerkend naar een andere oplossing dat deze extremisten voorstaan...haal je de voedingsbodem onder hen vandaan...waarna er weinig meer van ze over zal blijven...op wat radicale splinters na...zoals je die helaas altijd zult hebben en houden (zie nu in Italië weer).   

Oorlogsvis

Rob , even dit dan...dan mag jij ook niet meer zeggen dat een OPV een badkuip is want dat kan je ook niet onderbouwen met feiten omdat je je er simpel gezegd ook niet in kan wassen. En op mijn badkuip zit al helemaal geen helikopterdek...dus over deleten van posts...grrrrrr.....maar goed jij bent in charge !

Oorlogsvis

oke daar staat dus 25 % maar ik had vorig jaar al eens geleden dat dit percentage zeker op 35 % zit. Overigens zijn ze in ons eigen Volendam helemaal niet blij met dit plan omdat daar ook sprake is van super veel incest huwelijken van neef/nicht. Dit verklaard ook het hoge aantal mongooltjes in ons paling dorp ! Dus terecht dat daar wat aan wordt gedaan, je moet er toch niet aan denken om met je bloedeigen nicht te trouwen (en de rest ???), haar vader is dan jou vader zijn broer....gatver...

KapiteinRob

Citaat van: SMI de Boer op 24/12/2010 | 18:04 uur
Rob, je kan in het donkerblauw te teugels aan gaan zitten trekken, maar het is waar, en dan haal ik nog niet eens de zwebbadmarrokkaantjes erbij.
Ik ging regelmatig in Hamburg uit (oorlogsvis weet gelijk dat ik het over de Reeperbahn en omstrekn heb), maar daar rook het helemaal naar Halal


Even ter verduidelijking: Ik heb ook Moslimvrienden

Ik haal als forumbeheerders de teugels aan als een stelling gedeponeerd wordt die niet onderbouwd is, louter uit de onderbuik lijkt te komen en daarbij beledigend kan zijn. Het valt me tegen dat je het simplistische "het is waar" hanteert. Ik acht je tot genuanceerdere bijdrages in staat.  ;)

Ik heb ook zo wat gedachtes over bepaalde bevolkingsgroepen, maar durf bv. in het geval van de moslima's niet te stellen dat ze allemaal de achterdeur laten gebruiken en "de moslim" na zijn moskeebezoek naar de hoeren gaat.

Oorlogsvis

SMI de boer, dat klopt maar ga eens naar de Geleenstraat of de Doublestraat.....trouwens ik ben zeer bekend in dat mileu en uit zeeeeeeer betrouwbare bron weet ik dat ze vanuit de Moskee zo naar de hoeren gaan.

De reeperbahn...ooooo....zat ik maar weer in Hohne..hahaha.....

KapiteinRob

Citaat van: Oorlogsvis op 24/12/2010 | 18:06 uur
Zo blijkt uit onderzoek van de Universiteit van Leiden uit 2003 dat één op de vier Turken en Marokkanen trouwt met een familielid. Vaak is dat een neef of nicht.

Citaat van: Oorlogsvis op 24/12/2010 | 18:03 uur
Die 35% neef/nicht huwelijken van allochtone Moslim's dat klopt !

Ik zou maar eens nieuwe batterijen in je rekenmachine stoppen.

KapiteinRob

Citaat van: Oorlogsvis op 24/12/2010 | 18:03 uur
Die 35% neef/nicht huwelijken van allochtone Moslim's dat klopt ! en staat als een huis, daarom moeten ze zo ook allemaal DNA testen doen als ze gaan trouwen.

Je zegt nog even wat meer. Maar als je een bron geeft voor al je "feiten", heb je mijn zegen. Anders komt mijn deleteknop in werking, want ononderbouwde generalisatie is niet de bedoeling.

Rob
Forumbeheerder