Gezocht : Groene naamplaatjes

Gestart door scoutz0r, 06/02/2011 | 15:22 uur

SMI de Boer

Voor het eerst dat ik het niet met je eens ben, maar dat mag toch ook wel een keer? Of ben je het daar niet mee eens?
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Cigarz

De baas wil dat ik zo'n ding draag, dan zorgt de baas maar dat ik ze kan bestellen. Als het KPU ze niet meer verstrekt (en dat doen ze niet meer), heeft de baas dus pech. Maar ik weiger geld uit te geven aan zoiets onbenulligs als een naamlintje, als mijn werkgever daar te krenterig voor is. Dan spreekt men mij maar aan met "Sgt Klitteband"...

SMI de Boer

Citaat van: onderofficier op 06/02/2011 | 19:22 uur

Ik durf te wedden dat de zoon van Smi De Boer een naamlintje van pa heeft gekregen  (en al wat dan niet meer.....)
Hem zal niks tekort komen, die grijpt echt niet mis. Met de zelfde schoenmaat komt het natuurlijk wel es (vaak) voor dat Pa ineens zijn nette M90's tevergeefs zoekt omdat die naar Ermelo zijn verhuist
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

scoutz0r

Citaat van: onderofficier op 06/02/2011 | 19:22 uur
Als je veel voorkomende achternaam hebt kan je ook je collega vragen....

Ik durf te wedden dat de zoon van Smi De Boer een naamlintje van pa heeft gekregen  (en al wat dan niet meer.....)
Mijn achternaam is Bras ... die naam komt niet al te vaak voor. mijn oom zat bij de marine, ik denk niet dat hij groene naamlinten heeft.

Diesel

Is volgens mij wel makkelijk geld verdienen voor die naamlint bedrijfjes nu...
Sommige durven gewoon 10 euro per stuk te vragen, terwijl ze 'vroeguh' bij het KPU volgens mij nog geen euro per stuk kosten.. :silent:

onderofficier

Als je veel voorkomende achternaam hebt kan je ook je collega vragen....

Ik durf te wedden dat de zoon van Smi De Boer een naamlintje van pa heeft gekregen  (en al wat dan niet meer.....)
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

scoutz0r

Citaat van: Diesel op 06/02/2011 | 19:17 uur
Ik draag die naamlinten met NL vlag wel op mn 60L, grabbag en dat soort dingen...
Zou ze zelf ook niet op mn GVT durven dragen.  ;)
Nee inderdaad. :P heb een site gevonden waar je 4 normale naamlinten voor 11,50 kan bestellen :) http://www.legernaamlint.nl/

Diesel

Ik draag die naamlinten met NL vlag wel op mn 60L, grabbag en dat soort dingen...
Zou ze zelf ook niet op mn GVT durven dragen.  ;)

scoutz0r

Citaat van: SMI de Boer op 06/02/2011 | 17:18 uur
Citaat van: Diesel op 06/02/2011 | 17:16 uur
Op Marktplaats staan ook veel aanbieders van deze naamlinten, in verschillende modellen (met NL vlag bijvoorbeeld  ;))
De dump in Weert (Google maar) heeft ze ook in de verkoop.

Ja, maar als er bij mij een tussenstaat met een vlaggetje er op gat het naamlint eraf.
Groen met zwart, dan is het okee.

Die klittebandjes met stift zag je zelfs in uruzgan
Heb zelf momenteel ook klitterbandjes met stift maar vind het geen gezicht dus vandaar dat ik zelf maar op zoek ging :)

Dank jullie wel !

SMI de Boer

#7
Citaat van: Diesel op 06/02/2011 | 17:16 uur
Op Marktplaats staan ook veel aanbieders van deze naamlinten, in verschillende modellen (met NL vlag bijvoorbeeld  ;))
De dump in Weert (Google maar) heeft ze ook in de verkoop.

Ja, maar als er bij mij een tussenstaat met een vlaggetje er op gaat het naamlint eraf.
Groen met zwart, dan is het okee.

Die klittebandjes met stift zag je zelfs in uruzgan
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Diesel

Op Marktplaats staan ook veel aanbieders van deze naamlinten, in verschillende modellen (met NL vlag bijvoorbeeld  ;))
De dump in Weert (Google maar) heeft ze ook in de verkoop.

onderofficier

Citaat van: Tanker op 06/02/2011 | 17:01 uur
Citaat van: onderofficier op 06/02/2011 | 16:59 uur
Citaat van: scoutz0r op 06/02/2011 | 15:22 uur
Ben op het moment niet in de gelegenheid gesteld om deze te kunnen bestellen bij het KPU, ik volg momenteel de opleiding veiligheid en vakmanschap.

Van horen zeggen heb ik begrepen dat de KPU de groene naamlintjes niet meer verstrekt

Dus binnenkort loopt iedereen met leukoplast rond ?

Nee, er is nog groen klitteband beschikbaar en we hebben ook nog ergens een zwarte stift.........
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Tanker

Citaat van: onderofficier op 06/02/2011 | 16:59 uur
Citaat van: scoutz0r op 06/02/2011 | 15:22 uur
Ben op het moment niet in de gelegenheid gesteld om deze te kunnen bestellen bij het KPU, ik volg momenteel de opleiding veiligheid en vakmanschap.

Van horen zeggen heb ik begrepen dat de KPU de groene naamlintjes niet meer verstrekt

Dus binnenkort loopt iedereen met leukoplast rond ?

onderofficier

Citaat van: scoutz0r op 06/02/2011 | 15:22 uur
Ben op het moment niet in de gelegenheid gesteld om deze te kunnen bestellen bij het KPU, ik volg momenteel de opleiding veiligheid en vakmanschap.

Van horen zeggen heb ik begrepen dat de KPU de groene naamlintjes niet meer verstrekt
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

SMI de Boer

Citaat van: scoutz0r op 06/02/2011 | 15:22 uur
Weet iemand waar ik groene naam plaatjes kan laten maken??? Dankjewel.

Ben op het moment niet in de gelegenheid gesteld om deze te kunnen bestellen bij het KPU, ik volg momenteel de opleiding veiligheid en vakmanschap.

http://www.dumpommen.nl/home
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend