Opvolging M fregatten

Gestart door jurrien visser (JuVi op Twitter), 20/02/2011 | 14:05 uur

Jellington

Citaat van: Ace1 op 08/11/2013 | 21:30 uur
jammer dan knul niet verder zeuren hierover.

Was ik niet van plan?

Ace1

Citaat van: Jellington op 08/11/2013 | 21:29 uur
Ik vind het nogal irritant dat het in het Russisch is...


jammer dan knul niet verder zeuren hierover.

Jellington

Citaat van: Flyguy op 08/11/2013 | 21:24 uur
?

Ik vind het nogal irritant dat het in het Russisch is...



Jellington

Citaat van: Strata op 08/11/2013 | 21:21 uur
Wat dacht je van: Rechter muisknop, afbeelding bekijken?

Ik voel me zo dom op dit moment maar toch bedankt! haha

StrataNL

Citaat van: Jellington op 08/11/2013 | 21:10 uur
Je hebt toevallig niet een vergrootte versie van die laatste foto? Dan kan ik tenminste lezen wat er allemaal staat :angel:

Wat dacht je van: Rechter muisknop, afbeelding bekijken? Russisch kan toch iedereen.
-Strata-
Je Maintiendrai! Blog: Krijgsmacht Next-Generation

Flyguy

Citaat van: Jellington op 08/11/2013 | 21:10 uur
Je hebt toevallig niet een vergrootte versie van die laatste foto? Dan kan ik tenminste lezen wat er allemaal staat :angel:
Russisch?  :angel:

Jellington

Je hebt toevallig niet een vergrootte versie van die laatste foto? Dan kan ik tenminste lezen wat er allemaal staat :angel:

Harald

#804
Bij het eerste ontwerp voor de type 26 zat er een slipway aan de achterzijde, helaas is deze (volgens mij) verdwenen in het laatste ontwerp




graphic of the mission bay of the Thales F2020 frigate concept, which was part of Future Surface Combatant studies. The current Type 26's mission bay follows a similar concept.

Zelf denk ik dat het uiteindelijk een mix wordt van de huidige OPV en zoiets als hieronder


Zeewier

Citaat van: jurrien visser op 07/11/2013 | 17:42 uur
Toch en behoorlijk aantal overeenkomsten in dit concept met het Britse Type-26.

http://en.wikipedia.org/wiki/Global_Combat_Ship
Dat mag je wel zeggen ja. Al zal je zien dat in het definitieve ontwerp de stealth doctrine ongetwijfeld meer aanwezig zal zijn dan op de eerste computer animaties.

Global combat ship:


Meest recente type 26 model:

Harald

Citaat van: jurrien visser op 08/11/2013 | 14:57 uur
Ik iets in de lijn van het concept: Schelde combatant 12717, maar dan groter. (iets van 14718)

Dat was (dacht ik) ook meer het idee waar ze mee zouden komen, een veel strakker ontwerp, meer lijnen, geen blokken, net als bij de OPV

Even eens wat meer gezocht, onze Oosterburen hebben een afgeleide ontworpen, het advanced lurssen combat craft (ALCC)
Een doorontwikkeld ontwerp hiervan is het concept D FF KDZ-2012








jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Strata op 08/11/2013 | 14:40 uur
Ik had een axe of cross boeg verwacht, vergelijking met de Zumwalt. De kennis is voor beide typen is in huis (Damen met de axe en Bodewes en Groot met de cross boeg.

Ik iets in de lijn van het concept: Schelde combatant 12717, maar dan groter. (iets van 14718)

StrataNL

Ik had een axe of cross boeg verwacht, vergelijking met de Zumwalt. De kennis is voor beide typen is in huis (Damen met de axe en Bodewes en Groot met de cross boeg.
-Strata-
Je Maintiendrai! Blog: Krijgsmacht Next-Generation

dudge

Citaat van: DvdW op 08/11/2013 | 14:12 uur
Ik had meer iets verwacht zoals dit:

Maar goed, we zullen het wel zien  8)

Ik verwacht dat een SMART-L overkill zou zijn voor een MP fregat. Al kun je het natuurlijk zo vol hangen met systemen als je wilt.