Windhond

Gestart door musadewindhond, 29/04/2011 | 17:38 uur

musadewindhond

Citaat van: onderofficier op 29/04/2011 | 19:34 uur
Citaat van: musadewindhond op 29/04/2011 | 19:19 uur
Nee. openbaar jij bent ook welkom

Dan kan je ook nu vertellen hoe je daadwerkelijk heet..........en hoef je het niet allemaal anoniem te doen en anderen voor je karretje te spannen.............

Maar ben je dan niet bang dat de MIVD je wat aan gaat doen zo vlak voor de rechtzaak of er na.....?   Jij bent een gevaar voor de MIVD...............zoals je zelf beweerd.....toch?
ik heb niemand aan mijn karretje gespanen

Citaat van: Soldier 4 Him (Dennis) op 29/04/2011 | 19:26 uur
ik vind het hele verhaal bijzonder zwak. Alleen maar aantijgingen en beweringen... Geen concrete feiten o.i.d. en als iemand hier een kritische opmerking plaatst is hij/zij oppeens lid van een bepaalde vereniging van kleine kreeftachtigen...? Bijzonder vaag en slap als je het mij vraagt...

"windhond" heeft al gezegd dat wij zijn beweringen "feiten" met feiten moeten weerleggen............
Citaat van: musadewindhond op 29/04/2011 | 19:03 uur

Men moet  met feiten naar voren komen. Ik heb feiten. Mensen die dat tegen spreken moeten ook met feiten komen. Ik lust graag garnalen.
Ik heb

musadewindhond

Citaat van: A.J. op 29/04/2011 | 19:42 uur
Citaat van: musadewindhond op 29/04/2011 | 19:38 uur
Alle in deze bericht weergegeven feiten zijn straks ook te bewijzen in rechtbank. Er is gen enkele onderdeel  dat ik niet kan bewijzen.

Ga door!!! Lukt het je uberhaupt wel om 1 zin foutloos op papier te krijgen?

Het lijkt me verstandig dat de beheerders dit topic op slot doen, het geneuzel van een wsl 13 jarige puber kan ik niet serieus nemen.

kleur bekenen. dank je wel ,weet forum nu wiens belangen jij behartig

musadewindhond

Citaat van: A.J. op 29/04/2011 | 19:36 uur
Citaat van: musadewindhond op 29/04/2011 | 19:13 uur
Dat is zakelijke schade die is ontstaan. Dat vecht ik uit in rechtbank. Maar wat ik niet begrijp waaroom ben je boos op deze bericht. Het gaat om dat leiding serius  moet omgaan met hun macht, positie en bevoegdheden. Mannen en vrouwen tekenen voor dienst  en niet voor dood door nalatigheid.

Jaja, jij vecht dat uit... :lol:

Als je grammaticaal wat beter onderlegd zou zijn zou ik je misschien nog gaan geloven. :lol:

jij heel slim

A.J.

Citaat van: musadewindhond op 29/04/2011 | 19:38 uur
Alle in deze bericht weergegeven feiten zijn straks ook te bewijzen in rechtbank. Er is gen enkele onderdeel  dat ik niet kan bewijzen.

Ga door!!! Lukt het je uberhaupt wel om 1 zin foutloos op papier te krijgen?

Het lijkt me verstandig dat de beheerders dit topic op slot doen, het geneuzel van een wsl 13 jarige puber kan ik niet serieus nemen.

musadewindhond

Citaat van: Soldier 4 Him (Dennis) op 29/04/2011 | 19:26 uur
ik vind het hele verhaal bijzonder zwak. Alleen maar aantijgingen en beweringen... Geen concrete feiten o.i.d. en als iemand hier een kritische opmerking plaatst is hij/zij oppeens lid van een bepaalde vereniging van kleine kreeftachtigen...? Bijzonder vaag en slap als je het mij vraagt...
Alle in deze bericht weergegeven feiten zijn straks ook te bewijzen in rechtbank. Er is gen enkele onderdeel  dat ik niet kan bewijzen.

A.J.

Citaat van: musadewindhond op 29/04/2011 | 19:13 uur
Dat is zakelijke schade die is ontstaan. Dat vecht ik uit in rechtbank. Maar wat ik niet begrijp waaroom ben je boos op deze bericht. Het gaat om dat leiding serius  moet omgaan met hun macht, positie en bevoegdheden. Mannen en vrouwen tekenen voor dienst  en niet voor dood door nalatigheid.

Jaja, jij vecht dat uit... :lol:

Als je grammaticaal wat beter onderlegd zou zijn zou ik je misschien nog gaan geloven. :lol:

onderofficier

Citaat van: musadewindhond op 29/04/2011 | 19:19 uur
Nee. openbaar jij bent ook welkom

Dan kan je ook nu vertellen hoe je daadwerkelijk heet..........en hoef je het niet allemaal anoniem te doen en anderen voor je karretje te spannen.............

Maar ben je dan niet bang dat de MIVD je wat aan gaat doen zo vlak voor de rechtzaak of er na.....?   Jij bent een gevaar voor de MIVD...............zoals je zelf beweerd.....toch?

Citaat van: Soldier 4 Him (Dennis) op 29/04/2011 | 19:26 uur
ik vind het hele verhaal bijzonder zwak. Alleen maar aantijgingen en beweringen... Geen concrete feiten o.i.d. en als iemand hier een kritische opmerking plaatst is hij/zij oppeens lid van een bepaalde vereniging van kleine kreeftachtigen...? Bijzonder vaag en slap als je het mij vraagt...

"windhond" heeft al gezegd dat wij zijn beweringen "feiten" met feiten moeten weerleggen............
Citaat van: musadewindhond op 29/04/2011 | 19:03 uur

Men moet  met feiten naar voren komen. Ik heb feiten. Mensen die dat tegen spreken moeten ook met feiten komen. Ik lust graag garnalen.
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

musadewindhond

Citaat van: musadewindhond op 29/04/2011 | 19:19 uur
Nee. openbaar jij bent ook welkom

Om goed Beeld te krijgen men moet ook googel' en over twee  in 2007 geschooste MIVD ers.  B. K. en M. T. Ellende is begonen met hun schorsing en na hun schorsing MIVD heeft geweigerd hun operationel debrieven. HOEZO GARNALEN CLUB?

DvdW

ik vind het hele verhaal bijzonder zwak. Alleen maar aantijgingen en beweringen... Geen concrete feiten o.i.d. en als iemand hier een kritische opmerking plaatst is hij/zij oppeens lid van een bepaalde vereniging van kleine kreeftachtigen...? Bijzonder vaag en slap als je het mij vraagt...
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

musadewindhond

Nee. openbaar jij bent ook welkom

onderofficier

Citaat van: musadewindhond op 29/04/2011 | 19:13 uur
Dat vecht ik uit in rechtbank.

Kan dat anoniem? 
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

musadewindhond

#20
Citaat van: A.J. op 29/04/2011 | 19:08 uur
Citaat van: musadewindhond op 29/04/2011 | 18:59 uur
Omdat waarschijlijk jij  ook lid ben van garnalen club
Ex- politieman, zakenman, miljoenenbedrijf, top CEO, gast van Karzai en uiteindelijke een free-lance MIVD agent? Laat me niet lachen.
jij mag best lachen hoor het is best grappig namelijk.

musadewindhond

Dat is zakelijke schade die is ontstaan. Dat vecht ik uit in rechtbank. Maar wat ik niet begrijp waaroom ben je boos op deze bericht. Het gaat om dat leiding serius  moet omgaan met hun macht, positie en bevoegdheden. Mannen en vrouwen tekenen voor dienst  en niet voor dood door nalatigheid.

Lex


A.J.

Citaat van: musadewindhond op 29/04/2011 | 18:59 uur
Omdat waarschijlijk jij  ook lid ben van garnalen club

Ex- politieman, zakenman, miljoenenbedrijf, top CEO, gast van Karzai en uiteindelijke een free-lance MIVD agent? Laat me niet lachen.