Windhond

Gestart door musadewindhond, 29/04/2011 | 17:38 uur

onderofficier

Citaat van: musadewindhond op 29/04/2011 | 19:03 uur
Men moet  met feiten naar voren komen. Ik heb feiten. Mensen die dat tegen spreken moeten ook met feiten komen. Ik lust graag garnalen.

Ik heb nog geen feit gezien: alleen maar beweringen
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

musadewindhond

Men moet  met feiten naar voren komen. Ik heb feiten. Mensen die dat tegen spreken moeten ook met feiten komen. Ik lust graag garnalen.

onderofficier

Citaat van: musadewindhond op 29/04/2011 | 18:59 uur
Citaat van: A.J. op 29/04/2011 | 18:52 uur
Citaat van: musadewindhond op 29/04/2011 | 18:15 uur
Alle vragen omtrend deze verhaal zijn welkom.

Waarom geloof ik weinig van dit verhaal?
Omdat waarschijlijk jij  ook lid ben van garnalen club

Iedereen die het niet met eens is of je niet geloofd is lid van de garnalen club? 
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

onderofficier

#13
Citaat van: musadewindhond op 29/04/2011 | 18:50 uur
Ik heb alle respect voor jongens en meisjes die elke dag hun nek uitsteken voor veilig NL. Maar garnalen die nooit buiten hun veilige kazerne zijn geweest, beslissen over Leven en dood van deze jongens en meisjes. Moet gewon bekend worden.

En je wilt ook minimaal 2,5 miljoen................dus je maakt het bekent voor jezelf    :devil:  

Die "jongens en meisjes" (volgens mij zijn het gewoon mannen en vrouwen) weten ook dat als het mis gaat er wordt gedaan of de neus bloed.
Voor die mannen en vrouwen (en ook dus voor jou) is het vaak een kwestie van de spanning die erbij komt kijken  
In het verhaal is ook heel duidelijk dat jij het ook voor je eigen belang deed...............nu niet huillie huillie gaan doen met de mededeling
dat je "het voor een veilig NL" hebt gedaan.......   waarom anders die 2,5 miljoen willen?  
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

musadewindhond

Citaat van: A.J. op 29/04/2011 | 18:52 uur
Citaat van: musadewindhond op 29/04/2011 | 18:15 uur
Alle vragen omtrend deze verhaal zijn welkom.

Waarom geloof ik weinig van dit verhaal?
Omdat waarschijlijk jij  ook lid ben van garnalen club

musadewindhond

Ja he zou je denken, maar Toen was de naam niet safehouse van MIVD maar Dutch embassy guesthouse. dus hij kwam lekker met ons ontbijten.

A.J.

Citaat van: musadewindhond op 29/04/2011 | 18:15 uur
Alle vragen omtrend deze verhaal zijn welkom.

Waarom geloof ik weinig van dit verhaal?

musadewindhond

Ik heb alle respect voor jongens en meisjes die elke dag hun nek uitsteken voor veilig NL. Maar garnalen die nooit buiten hun veilige kazerne zijn geweest, beslissen over Leven en dood van deze jongens en meisjes. Moet gewon bekend worden.

KapiteinRob

Citaat van: dudge op 29/04/2011 | 18:42 uur
vraag me af of de cultuur wat veranderd met het aantreden van Pieter de 2e. Al zal het wel een inteelt club blijven....

Ik denk dat je schout-bij-nacht Pieter Bindt onderschat.  ;)

musadewindhond

Ik heb geen punt. Ik vind dat deze verhaal zoveel mogelijk door juiste mensen gelezen moet worden. Omdat schadeclaim bij betrokken is moet niet aleen maar als  "eigen belang verhaal" behandelt worden. Het gaat over bewijzbaar nalatigheid.

onderofficier

Citaat van: musadewindhond op 29/04/2011 | 18:26 uur
Ik ben de windhond

Ja, ik ben Beatrix , konining Beatrix
Dat is mijn eerste reactie

Mijn tweede reactie is:
Wat is je punt? 
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

musadewindhond

Ik ben de windhond

DvdW

Citaat van: musadewindhond op 29/04/2011 | 18:15 uur
Alle vragen omtrend deze verhaal zijn welkom.
Waarom heb je op dit forum als naam 'de Windhond' gekozen, terwijl het artikel ook gaat over ene 'windhond'....? :angel:
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

musadewindhond

Alle vragen omtrend deze verhaal zijn welkom.

DvdW

#2
Heb je misschien ook een bron van dit verhaal?

laat maar, heb het al gevonden:
http://www.depers.nl/binnenland/563265/Windhond-bijt-van-zich-af.html
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל