De CV90

Gestart door battle10, 06/05/2011 | 06:30 uur

Hyperion

Citaat van: VanBlaricum op 11/12/2011 | 15:51 uur
Citaat van: SMI de Boer op 11/12/2011 | 15:32 uur
Citaat van: Oorlogsvis op 06/10/2011 | 10:07 uur
Ik vindt de CV90 ook een fantastisch voertuig om te zien...alleen ...geef mij maar een Leopard !
CV90 komt met 120mm

worden tot heden in ieder geval niet geexporteerd, en ik zou verbaasd zijn als we die aanschaffen, volgens mij is de munitie namelijk niet
hetzelfde als ik die heb verschoten met de leo2. Munitie was bij de cv90 ook de reden dat we voor t kaliber hebben gekozen van kanon wat er nu opzit.. ( prtl overschot )

PTRL overschot bleek helaas niet te werken op het kanon van de CV90. Maar de fabrikant heeft hiervoor gratis vervangende munitie geleverd.

SMI de Boer

Geef maar een seintje s je in de buurt van soest bent  :P...Over een week of 5
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Huzaar1

Citaat van: SMI de Boer op 11/12/2011 | 15:32 uur
Citaat van: Oorlogsvis op 06/10/2011 | 10:07 uur
Ik vindt de CV90 ook een fantastisch voertuig om te zien...alleen ...geef mij maar een Leopard !
CV90 komt met 120mm

worden tot heden in ieder geval niet geexporteerd, en ik zou verbaasd zijn als we die aanschaffen, volgens mij is de munitie namelijk niet
hetzelfde als ik die heb verschoten met de leo2. Munitie was bij de cv90 ook de reden dat we voor t kaliber hebben gekozen van kanon wat er nu opzit.. ( prtl overschot )
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

SMI de Boer

Citaat van: Oorlogsvis op 06/10/2011 | 10:07 uur
Ik vindt de CV90 ook een fantastisch voertuig om te zien...alleen ...geef mij maar een Leopard !
CV90 komt met 120mm
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Huzaar1

Citaat van: marieke92 op 11/10/2011 | 09:47 uur
Citaat van: Diesel op 06/05/2011 | 10:39 uur
CV90 gaat niet mee naar Kunduz hoor.  ;)
Nou en of de CV90 mee gaat naar Kunduz ;)


Geniaal....

Mooiste gelul op internet in 1 post.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

ZitStuk

Ja want er wordt nu ook rond  gereden in blauwe buma's met zwaailicht
De ogen van een vrouw horen te zijn als de voeten van een infanterist, Groot, Zwart en Vochtig

Enforcer

En dankzij GL zouden ze ook eerst blauw gespoten moeten worden.....

ZitStuk

CV90 gaat niet naar kunduz!! Heeft in die stad totaal geen meerwaarde! Weet niet waar je die onzin vandaan haalt? Met de bushmaster is het al lastig genoeg in zon drukke stad
De ogen van een vrouw horen te zijn als de voeten van een infanterist, Groot, Zwart en Vochtig

Tanker

Citaat van: marieke92 op 11/10/2011 | 09:47 uur
Citaat van: Diesel op 06/05/2011 | 10:39 uur
CV90 gaat niet mee naar Kunduz hoor.  ;)
Nou en of de CV90 mee gaat naar Kunduz ;)

Wat is de meerwaarde van het meesturen er van, en wanneer worden ze verscheept ?

marieke92

#16
Citaat van: Diesel op 06/05/2011 | 10:39 uur
CV90 gaat niet mee naar Kunduz hoor.  ;)
Nou en of de CV90 mee gaat naar Kunduz ;)

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Oorlogsvis op 06/10/2011 | 10:07 uur
Ik vindt de CV90 ook een fantastisch voertuig om te zien...alleen ...geef mij maar een Leopard !

Het had simpelweg de combinatie moeten blijven.... maar ja...

Oorlogsvis

Ik vindt de CV90 ook een fantastisch voertuig om te zien...alleen ...geef mij maar een Leopard !

battle10

Bedankt. Ja die DF30's zijn behoorlijk hoog.

Maar wel mooi dat het dus geen toren met bemanning is. Alles onder pantser en het levert heel wat extra ruimte op.

Ik heb in zo''n ding gezeten en ze zijn heel ruim van binnen.

Elzenga

Mooie foto's!!...schrok alleen even van die Belgische Piranha's met die 30mm toren...dacht even dat het luchtdoelgeschut was...tjee..kunnen net zo goed direct een vlaggenmast opzetten...wat een hoogte en dus zichtbaarheid met al die extra sensoren e.d.

battle10

Bedankt. Ja daar was het.