Beschuit met muisjes,

Gestart door Piedt, 04/07/2003 | 15:06 uur

Mourning

#128
Ja, dat snap jij, dat snap ik en dat snappen vrijwel alle mensen op dit forum, maar het probleem is dat veel mensen BUITEN de krijgsmacht en zonder enige interesse daarin dat anders zien en vindend dat we bij de eerste schoten in een operatie zsm weg moeten.

Iemand btw " Argos" van de VPRO op Radio1 gehoord afgelopen vrijdag ??? Ging over Nederlandse F-16s die zogenaamd oorlogsmisdaden plegen in Afghanistan, omdat ze van een paar kilometer hoogte moeten afgaan op informatie van observers op de grond mbt het bombarderen van " vijandelijke elementen". De journalisten probeerden serieus de discussie in een richting te duwen dat de piloten zelf zouden moeten verifieren of anders Nederlanders (op de grond dus) en geen Amerikanen moeten aanmerken of een doel ook een doel is of niet. Vervolgens wordt er niet opgeroepen om die forward observers zelf te sturen, nee hoor, (dat kan gevaarlijk zijn weet je  ::)), nee er wordt op aangedrongen om de F-16s maar terug te trekken  ::) ... alsof er in oorlog trouwens nooit onschuldige burgerslachtoffers vallen btw (want daar ging de reportage oorspronkelijk om)  ::). Op zulk soort momenten schaam ik me er echt voor dat ik zulk soort landgenoten heb ... ULTRA zwakke knieen, gatverdamme ;).

Regards,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

BENNEKES

spelen niet. het is ff iets te kosbaar om het als een speeltje te zien.
piedt stebuurder kpl ypma b11 en ik doen er we laqoniek over. maar zijn wel serieus met ons beroep en met de tanks bezig.

wat kost een blauwe ferrari

oud_zijde

Citaat van: Dennis op 13/09/2003 | 20:38 uur

Van wie wel dan? De politie? :P
nee die hebben daar geen tijd voor die motten flitsen

Duitsland en België moeten ons land beschermen door would be invaders niet over hun landje te laten komen

de krijgsmacht is meer een plek waar mensen als stebuurder en piedt met grote auto's kunnen spelen en eraan kunnen sleutelen enzo
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

DvdW

The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

BENNEKES

Ons land verdedigen....... ? tegen wie dan?


wat kost een blauwe ferrari

DvdW

Citaat van: oud_zijde op 13/09/2003 | 20:37 uur
Citaat van: Dennis op 13/09/2003 | 19:41 uur
En dat moet ons land beschermen ???
nee dat is geen taak meer van de krijgsmacht

Van wie wel dan? De politie? :P
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

oud_zijde

Citaat van: Dennis op 13/09/2003 | 19:41 uur
En dat moet ons land beschermen ???
nee dat is geen taak meer van de krijgsmacht

want bij oorlog vallen dooien ... pas op!
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

HERTOG jan

but the bard song will remain!!!!!!!

b11 bandit

Sorry jan (knuffel) die van jou had ik niet gezien maar ik maak het dinsdag wel goed :-\ :-\ :-\
Varkens zijn beter

HERTOG jan

Citaat van: b11 bandit op 13/09/2003 | 19:49 uur
Ja jan doet het achteraf maar ik moet me eerst moet in drinken. ellen gefeliciteerd met je 100ste :-* :-* :-*
2can rule he :P
but the bard song will remain!!!!!!!

HERTOG jan

Citaat van: b11 bandit op 13/09/2003 | 19:49 uur
Ja jan doet het achteraf maar ik moet me eerst moet in drinken. ellen gefeliciteerd met je 100ste :-* :-* :-*
en mij feliciteer je niet :'(
but the bard song will remain!!!!!!!

kleine ellen

#117
ow thnx haha, had t niet eens gezien  ;D ;D
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

b11 bandit

Ja jan doet het achteraf maar ik moet me eerst moet in drinken. ellen gefeliciteerd met je 100ste :-* :-* :-*
Varkens zijn beter

HERTOG jan

Citaat van: Dennis op 13/09/2003 | 19:41 uur
En dat moet ons land beschermen ???
dat alles doen we natuurlijk achter af he ;)
but the bard song will remain!!!!!!!

kleine ellen

uhmm ja, is weer es wat anders he
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!