Versterking beheersteam

Gestart door Lex, 06/07/2011 | 10:25 uur

Laurens

Citaat van: A.J. op 09/07/2011 | 22:07 uur
Citaat van: onderofficier op 09/07/2011 | 21:55 uur

En dan mij de schuld (proberen) te geven....................  A.J.  treed eens op    :devil:

Er zijn weer vrouwen bij betrokken en alles ontspoord weer... :devil:

;D

onderofficier

Citaat van: Lex op 09/07/2011 | 22:12 uur
Citaat van: onderofficier op 09/07/2011 | 21:55 uur
En dan mij de schuld (proberen) te geven....................  A.J.  treed eens op    :devil:
Wie van jullie is de hoogste in rang en bij gelijke rang, de oudste in die rang?  :big-smile:

functioneel meerdere ben ik ook niet................. okee, okee.........       :'(
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Lex

Citaat van: onderofficier op 09/07/2011 | 21:55 uur
En dan mij de schuld (proberen) te geven....................  A.J.  treed eens op    :devil:
Wie van jullie is de hoogste in rang en bij gelijke rang, de oudste in die rang?  :big-smile:

A.J.

Citaat van: onderofficier op 09/07/2011 | 21:55 uur

En dan mij de schuld (proberen) te geven....................  A.J.  treed eens op    :devil:

Er zijn weer vrouwen bij betrokken en alles ontspoord weer... :devil:

onderofficier

Citaat van: Kapitein Rob op 09/07/2011 | 21:41 uur
Dat vermoeden had ik al; maar ik vond het wel grappig om Lex even hypothetisch in een jurk te zien.....  ;D ;D

En dan mij de schuld (proberen) te geven....................  A.J.  treed eens op    :devil:
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Lex

Citaat van: Kapitein Rob op 09/07/2011 | 21:41 uur
Dat vermoeden had ik al; maar ik vond het wel grappig om Lex even hypothetisch in een jurk te zien.....  ;D ;D
Ik heb er nog ergens een, compleet met tulband ..... ooit gekregen toen ik het "Koninkrijk der Nederlanden" vertegenwoordigde in de zandbak.  ;D

KapiteinRob

Dat vermoeden had ik al; maar ik vond het wel grappig om Lex even hypothetisch in een jurk te zien.....  ;D ;D

onderofficier

Citaat van: Kapitein Rob op 09/07/2011 | 21:33 uur
Citaat van: onderofficier op 09/07/2011 | 21:29 uur
Citaat van: Kapitein Rob op 09/07/2011 | 21:28 uur
Mwa,........ een burger.  :devil:

burger én vrouw........  ;)

Ik denk niet dat Lex het erg waardeert dat je hem als vrouw beschouwt....  :crazy:

een duidelijke vorm van mis-communicatie


Ik had de indruk dat er een te late sollicitatie van Irma verborgen zat in haar posting      dus toen jij reageerde met "mwa een burger" dacht ik dat je dat richting Irma deed.............vandaar mijn reactie.....

Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

KapiteinRob

Citaat van: onderofficier op 09/07/2011 | 21:29 uur
Citaat van: Kapitein Rob op 09/07/2011 | 21:28 uur
Mwa,........ een burger.  :devil:

burger én vrouw........  ;)

Ik denk niet dat Lex het erg waardeert dat je hem als vrouw beschouwt....  :crazy:

onderofficier

Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

KapiteinRob

Citaat van: irma op 09/07/2011 | 21:21 uur
En aangezien we hier toch al (zat) CZSK-ers hebben.....  8)

Mwa, 2x marine, 1x KLu, 1x KL ennuh........ een burger.  :devil:

irma

Goh jammer dat ik de oproep nu pas zie (dat krijg je als je met je luie kont op de Canarische eilanden gaat zitten).
Ik heb zowel als militair en als burger gewerkt bij het CLAS, het CLSK, de KMAR en het CDC. En aangezien we hier toch al (zat) CZSK-ers hebben.....  8)
Privacy....ik heb niets te verbergen maar dat hoeven ze niet te weten ....  (Loesje)

A.J.

Citaat van: Nikehercules op 08/07/2011 | 14:26 uur
En natuurlijk wens ook ik A.J. succes met zijn nieuwe functie.

Word je nu ook Adjudant trouwens? Ik meen me uit een ander topic te herinneren dat in een paarse organisatie er Sergeant-marjoors van de marine op adjudant stoelen worden geplaatst.
Dat doet toch vermoeden dat dit een adjudant stoel is :P

Mijn adjudant aspiraties staan op een heel laag pitje... Eerst maar eens kijken hoe NF en de al lopende reorganisatie uitpakt.

Nikehercules

En natuurlijk wens ook ik A.J. succes met zijn nieuwe functie.

Word je nu ook Adjudant trouwens? Ik meen me uit een ander topic te herinneren dat in een paarse organisatie er Sergeant-marjoors van de marine op adjudant stoelen worden geplaatst.
Dat doet toch vermoeden dat dit een adjudant stoel is :P

Ros

Citaat van: Ace1 op 06/07/2011 | 22:14 uur
Dacht dat Ros een NATRES verleden heeft, opmerkelijk dat hij dan tot nu toe nooit mee  heeft gedaan op topics die betrekkingen hebben op Klu onderwerpen?

Beide. Mijn KLu kennis is meer gericht op het GRO gebeuren en niet op de "vliegerij". GRO komt eigenlijk nooit aan bod, dus vandaar  :cute-smile: