Wat is Nederland toch een prachtig land!!

Gestart door Elzenga, 22/07/2011 | 10:29 uur

Mourning

Citaat van: Tanker op 22/07/2011 | 11:24 uur
Wat een ***  weer, heb nu 3 weken vakantie waar er inmiddels 2 van voorbij zijn.
En alleen maar regen, regen, regen...... ;)

Weet niet wat ik hier zo fijn aan moet vinden Elzenga

Lol. Dit is de laatste dag van mijn twee weken vakantie, dus, ja, wat meer zon was leuk geweest.

Ben blij in dit land te mogen wonen verder, heel erg veel beter kun je het denk ik niet treffen als gewone "burger".
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Tanker op 22/07/2011 | 11:24 uur
Wat een ***  weer, heb nu 3 weken vakantie waar er inmiddels 2 van voorbij zijn.
En alleen maar regen, regen, regen...... ;)

Weet niet wat ik hier zo fijn aan moet vinden Elzenga

Het is toch, voor een tanker, een lust om een modderbadje te nemen?  ;D

onderofficier

#8
Citaat van: Tanker op 22/07/2011 | 11:24 uur
Wat een *** weer, heb nu 3 weken vakantie waar er inmiddels 2 van voorbij zijn.
En alleen maar regen, regen, regen...... ;)


Even een niet aardige opmerking plaatsen (gewoon omdat het kan)

Iedereen krijgt wat die toe komt..............    :devil:

Kan je nagaan wat ik voor weer krijg.................


Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Tanker

#7
Wat een ***  weer, heb nu 3 weken vakantie waar er inmiddels 2 van voorbij zijn.
En alleen maar regen, regen, regen...... ;)

Weet niet wat ik hier zo fijn aan moet vinden Elzenga

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Het glas is in Nederland tenminste half vol..... in veel landen is het simpelweg leeg.

Ros

Grijze lucht met donkergrijzen wolken, af en toe een spatje regen.

Prachtig ! ( ik meen het  :big-smile:)

onderofficier

Waarom moet vandaag de zon schijnen?   Doet zeer   zonnebril helpt ook niet


Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Elzenga

Citaat van: Kapitein Rob op 22/07/2011 | 10:32 uur
Wel jammer dan dat je dit lang niet elke dag kan zeggen.  :P Ennuh, ik kijk hier uit het raam en zie helemaal geen blauwe lucht!
kijk...en misschien zegt dat dus ook wel iets over jou  ;)...misschien toch eens wat herfocussen Rob ;)

KapiteinRob

Citaat van: Elzenga op 22/07/2011 | 10:29 uur
De blauwe lucht met de grote witte wolken, zonnetje, lekker windje...echt Hollands weer...prachtig!!!

(even een positief tegengeluid tegen al onze kritiek op dit land)

Wel jammer dan dat je dit lang niet elke dag kan zeggen.  :P Ennuh, ik kijk hier uit het raam en zie helemaal geen blauwe lucht!

Elzenga

#1
De blauwe lucht met de grote witte wolken, zonnetje, lekker windje...echt Hollands weer...prachtig!!!

(even een positief tegengeluid tegen al onze kritiek op dit land)