Commando’s duiken in reclame

Gestart door KapiteinRob, 08/12/2011 | 08:09 uur

tijmstoe

Ik vind het een fantastisch initiatief van de CBC i.s.m. de Stichting. Onder de gegeven omstandigheden gewoon een goede oplossing (waarbij ik over de gegeven omstandigheden niets zeg)

Enforcer

Citaat van: Cigarz op 10/12/2011 | 13:32 uur
Citaat van: Ros op 09/12/2011 | 12:47 uur...

KCT maakt zich hiermee behoorlijk belachelijk  :hrmph:
'T is maar net hoe je het wilt lezen, dat jij vindt dat het KCT zich hiermee belachelijk maakt, zegt wellicht weer meer over jou dan over het KCT...   :annoyed:

Het is overigens geen 'knuppel in het hoenderhok', maar bittere noodzaak als we de 5 jaarlijkse reunie door willen laten gaan. Het ter beschikking gestelde budget door Defensie dekt net de kosten van het plakje Westgaarde-cake bij de koffie...

Dat is ook niet zo vreemd. Paresto rekent voor 1 plak cake net zo veel als een hele cake bij de Aldi.

Cigarz

Citaat van: Ros op 09/12/2011 | 12:47 uur...

KCT maakt zich hiermee behoorlijk belachelijk  :hrmph:
'T is maar net hoe je het wilt lezen, dat jij vindt dat het KCT zich hiermee belachelijk maakt, zegt wellicht weer meer over jou dan over het KCT...   :annoyed:

Het is overigens geen 'knuppel in het hoenderhok', maar bittere noodzaak als we de 5 jaarlijkse reunie door willen laten gaan. Het ter beschikking gestelde budget door Defensie dekt net de kosten van het plakje Westgaarde-cake bij de koffie...

Ace1

Citaat van: Ros op 09/12/2011 | 12:47 uur
Citaat van: Ace1 op 08/12/2011 | 18:53 uur
Zal binnenkort even langs de commando baan 10 in Roosendaal rijden en wat foto´s van de beruchte klimtoren maken.

Dat gaat je € 1,50 per foto kosten. Afrekenen bij de commando die suikerspinnen staat te verkopen. Je moet er wat voor over hebben om een feestje te kunnen betalen.

KCT maakt zich hiermee behoorlijk belachelijk  :hrmph:

Ros misschien een goed idee dat jij dan de suikerspinnen gaat verkopen en de opbrengt overdracht aan de KCT?  :devil:

S2

Mooie 0900- :heart: :heart: :heart: nummer reclame aan het eind van Hollandia voor extra motivatie?  :devil:


KapiteinRob

Citaat van: Ros op 09/12/2011 | 12:47 uur
KCT maakt zich hiermee behoorlijk belachelijk  :hrmph:

Wellicht vooor de buitenstaander die dit ziet; ik vind dat defensie zich hier uiteindelijk belachelijk mee maakt.

Ros

Citaat van: Ace1 op 08/12/2011 | 18:53 uur
Zal binnenkort even langs de commando baan 10 in Roosendaal rijden en wat foto´s van de beruchte klimtoren maken.

Dat gaat je € 1,50 per foto kosten. Afrekenen bij de commando die suikerspinnen staat te verkopen. Je moet er wat voor over hebben om een feestje te kunnen betalen.

KCT maakt zich hiermee behoorlijk belachelijk  :hrmph:

Nikehercules

Citaat van: A.J. op 08/12/2011 | 17:49 uur
Tenenkrommend dit, meer kan ik er niet van maken.

Idd, verder onderschrijf ik het verhaal van Rob volkomen. Ik vermoed dat het ook vooral een signaal is, reactie van bovenaf kan niet uitblijven want eigenlijk kan het natuurlijk niet. Het lijkt me een flinke knuppel in het spreekwoordelijke hoenderhok...

tijmstoe

Citaat van: Ace1 op 08/12/2011 | 18:53 uur
Zal binnenkort even langs de commando baan 10 in Roosendaal rijden en wat foto´s van de beruchte klimtoren maken.

doe dat joh  :annoyed:

Ace1

Zal binnenkort even langs de commando baan 10 in Roosendaal rijden en wat foto´s van de beruchte klimtoren maken.

A.J.

Tenenkrommend dit, meer kan ik er niet van maken.

KapiteinRob

Citaat van: Tanker op 08/12/2011 | 15:55 uur
Tsja, zo kan het ook.........

De tranen schieten in een bepaalde plaats bij het lezen van dit soort berichten. Als je namelijk weet hoeveel geld er ook nu nog over de bak wordt gegooid aan bv. snoepreisjes en bedrijfsuitjes terwijl een dergelijke verjaardag blijkbaar niets mag kosten voor defensie. Ik zou me als defensie kapot schamen om reclame op defensieterrein/-materiaal te zien. Wat wordt de volgende stap; deze opbouwmissie wordt u aangeboden door Gamma? De anti-piraterijmissie van Hr.Ms. Van Amstel wordt gesponsord door Playmobil? Wat een trieste bedoening.....

Tanker

Citaat van: Kapitein Rob op 08/12/2011 | 08:09 uur
ROOSENDAAL, donderdag

Het trotse Korps Commandotroepen verruilt de vaandels en banieren op zijn kazerne in Roosendaal voor reclamevlaggen om geld binnen te halen voor het 70-jarig jubileum.

Onder meer door de bezuinigingen bij Defensie en een teruglopend ledental, dreigt een karig budget te resteren voor het 'verjaardagsfeestje' dat de door wijlen prins Bernhard gesteunde 3500 oudcommando's op 24 maart willen vieren op hun Engelbrecht van Nassaukazerne.

Teneinde de reünie te redden, verhuren de commando's militaire objecten als reclamezuil. Zo kunnen bedrijven zich onderscheiden met twintig meter hoge reclamedoeken op een zijde van de beruchte klimtoren.

Een businessclub van de commando's heeft verscheidene sponsorpakketten samengesteld. Het meest uitgebreide, met onder meer de megaspandoeken en banieren op het kazerneterrein, kost 4500 euro. Wie 175 euro stort, krijgt een vermelding op een sponsorbord.

Volgens Marco Messing van de Commando Business Club zijn er legio belangstellenden: ,,Hoewel we alleen bedrijven van oud-commando's als sponsor toelaten, gaan de pakketten rap van de hand."

Bron: De Telegraaf dd.81211

Tsja, zo kan het ook.........

KapiteinRob

ROOSENDAAL, donderdag

Het trotse Korps Commandotroepen verruilt de vaandels en banieren op zijn kazerne in Roosendaal voor reclamevlaggen om geld binnen te halen voor het 70-jarig jubileum.

Onder meer door de bezuinigingen bij Defensie en een teruglopend ledental, dreigt een karig budget te resteren voor het 'verjaardagsfeestje' dat de door wijlen prins Bernhard gesteunde 3500 oudcommando's op 24 maart willen vieren op hun Engelbrecht van Nassaukazerne.

Teneinde de reünie te redden, verhuren de commando's militaire objecten als reclamezuil. Zo kunnen bedrijven zich onderscheiden met twintig meter hoge reclamedoeken op een zijde van de beruchte klimtoren.

Een businessclub van de commando's heeft verscheidene sponsorpakketten samengesteld. Het meest uitgebreide, met onder meer de megaspandoeken en banieren op het kazerneterrein, kost 4500 euro. Wie 175 euro stort, krijgt een vermelding op een sponsorbord.

Volgens Marco Messing van de Commando Business Club zijn er legio belangstellenden: ,,Hoewel we alleen bedrijven van oud-commando's als sponsor toelaten, gaan de pakketten rap van de hand."

Bron: De Telegraaf dd.81211