WAAR IS GOOD OLD...ELZENGA ?????

Gestart door Oorlogsvis, 21/01/2012 | 23:23 uur

bergd

Elzenga, fijn dat je er weer bent.
Goed voor de discussie binnen dit forum.

Ace1

Citaat van: Ros op 03/03/2012 | 23:04 uur
Engelen kunnen toch vliegen ?  :-*

Ros een duivel kan ook vliegen en ook nog met vuur spelen. :devil:

andré herc

Citaat van: Kapitein Rob op 03/03/2012 | 23:57 uur
"We"? Voor wie spreek je dan allemaal? Of bedoel je dat Elzenga voor Europa is en de overige leden allemaal tegen Europa?
Ik bedoelde, André en Elzenga  :hrmph:
Den Haag stop met afbreken van NL Defensie, en investeer in een eigen C-17.

KapiteinRob

"We"? Voor wie spreek je dan allemaal? Of bedoel je dat Elzenga voor Europa is en de overige leden allemaal tegen Europa?

andré herc

Elzenga welkom we zijn het niet op alle punten[vooral wat betreft de EU] eens maar ja daar is juist het Forum voor bedoeld
Den Haag stop met afbreken van NL Defensie, en investeer in een eigen C-17.

Ros

Citaat van: Ace1 op 03/03/2012 | 21:49 uur
Citaat van: Ros op 03/03/2012 | 21:38 uur
Ik stond net op het punt mijn assistent purser er heen te sturen om mevrouw naar de deur te begeleiden  :cute-smile:

Ros krijgt mevrouw wel of geen parachute mee als je op 30.000 voet zit met je KDC10? :devil:

Engelen kunnen toch vliegen ?  :-*

Ace1

#19
Citaat van: dudge op 03/03/2012 | 21:50 uur
De vraag is natuurlijk, is elzenga terug? Zo ja, welkom !

Dudge, het zou kunnen zijn dat je zonnebril op hebt maar ik heb vandaag al meer dan 10 postings gezien die door elzenga himself geplaats zijn.

Ace1

Citaat van: Ros op 03/03/2012 | 21:38 uur
Ik stond net op het punt mijn assistent purser er heen te sturen om mevrouw naar de deur te begeleiden  :cute-smile:

Ros krijgt mevrouw wel of geen parachute mee als je op 30.000 voet zit met je KDC10? :devil:

Ros

Citaat van: Lex op 03/03/2012 | 21:31 uur
Citaat van: onderofficier op 03/03/2012 | 21:27 uur
Zitten we in de KCD-10?     Met als u hoofdpurser  ROS                   Dan nog graag een martini  ;D
Volgens mij heb je er reeds genoeg gehad ..... KCD-10.  :P  ;D


Ik stond net op het punt mijn assistent purser er heen te sturen om mevrouw naar de deur te begeleiden  :cute-smile:

Lex

#16
Citaat van: onderofficier op 03/03/2012 | 21:27 uur
Zitten we in de KCD-10?     Met als u hoofdpurser  ROS                   Dan nog graag een martini  ;D
Volgens mij heb je er reeds genoeg gehad ..... KCD-10.  :P  ;D


onderofficier

Citaat van: Ros op 03/03/2012 | 20:38 uur
Welkom terug aan boord !.

Ben

Zitten we in de KCD-10?     Met als u hoofdpurser  ROS                   Dan nog graag een martini  ;D
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Ros


Lex

Welcome back and take it easy.


Mourning

"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

KapiteinRob

Wacht maar tot-ie het topic over de Eurozone heeft bijgelezen, hahaha..... (zit op mijn iPhone via de mobapp, dus geen smileys voorhanden)

Elzenga

Citaat van: Enforcer op 03/03/2012 | 19:58 uur
Ook al via PM gedaan.

Overigens wel veranderd, want ik zie nu veel korte "to the point" bijdragen.  :big-smile:
;)

Enforcer

Ook al via PM gedaan.

Overigens wel veranderd, want ik zie nu veel korte "to the point" bijdragen.  :big-smile:

irma

Privacy....ik heb niets te verbergen maar dat hoeven ze niet te weten ....  (Loesje)

Ace1

Mag ik Elzenga een warm welkom terug heten op Defensieforum  door de leden en de crew hier?

Ace1

Citaat van: Enforcer op 22/01/2012 | 11:06 uur
Hij is echt compleet offline sinds een maand of 2-3.

Klopt om persoonlijke reden meer zeg ik niet

Enforcer

Hij is echt compleet offline sinds een maand of 2-3.

Ace1

Even voor alle leden ELZENGA  is door persoonlijke reden een tijdje afwezig en die komt vanzelf wel weer terug, wanneer weet ik niet.

Nikehercules

Citaat van: Oorlogsvis op 21/01/2012 | 23:23 uur
Hebben jullie een idee waar hij is gebleven ?

Boeit me niet...


(Maar het wordt wel tijd dat ie terugkomt :'( )

Oorlogsvis

Hebben jullie een idee waar hij is gebleven ?......misschien zit hij nu op het politie forum ?