Officier infanterie & Kennismakingsdagen LMB

Gestart door 0826452, 22/01/2012 | 18:39 uur

Imanent

Wat bedoel je precies met interne sollicitanten ?

Hans87

#4
Niet om jullie te ontmoedigen maar ik hoorde uit Amsterdam dat ze de komende jaren alleen lang modellers willen aannemen en de KOO voor interne sollicitanten reserveren. Aan de andere kant, met defensie weet je het nooit!

Bij de mariniers hebben ze nog genoeg mensen nodig btw...

0826452

Ik denk ook dat ik komend jaar deze kennismakingsdagen ga volgen kwestie van dat het je toch een beeld geeft van hoe alles in zijn werk gaat en hoe ver je staat op fysiek gebied + als je een positief advies krijgt dit toch wel handig kan zijn. Het feit dat er momenteel geen vacatures vrij zijn is voor mij momenteel minder een probleem aangezien ik nog anderhalf jaar aan mijn studie vast zit. Ga jij wachten tot er weer vacatures vrij komen of ga je op een andere vacature solliciteren?

Imanent

Ik denk niet dat kennismakingsdagen verplicht zijn voor de KMA. Geinig dat je dat zegt, want ik wou ook dezelfde traject volgen zoals jouw, namelijk officier bij de luchtmobiele brigade. Helaas, zijn er nu geen vacatures open voor de functie van officier infanterie (korte opleiding).

p.s. het zou zeker een voordeel hebben als je een goedkeuring van tevoren krijgt, ongeacht welke richting.

0826452

Hallo

Ik studeer op dit ogenblik nog economie aan de universiteit maar wil al jaren bij defensie gaan werken. Nu ik heb nog 1.5 jaar voordat ik afstudeer maar ik ben toch al aan het kijken naar de opleiding officier infanterie (kort model), hiervoor moet je voor zover ik weet niet de kennismakingsdagen volgen maar dit kan neem ik aan wel? Heeft dit een voordeel bij je sollicitatie als je al een positief advies hebt gehaald op de kennismakingsdagen van de luchtmobiele brigade?

0826452