Kandahar: bloedbad door VS-militair

Gestart door Ace1, 11/03/2012 | 16:25 uur

KapiteinRob

Citaat van: SMI de Boer op 11/03/2012 | 21:07 uur
Citaat van: Kapitein Rob op 11/03/2012 | 20:47 uur
Wat een "begrip" proef ik voor deze idioot.....

er was eens een filmpje op u-tuup van een hummer die door bagdad reed, links en rechts auto's aanrijdend en opduwend... Iedereen zei "wat een eikel" maar hij was wel onderweg naar zijn maten die dood en  levend uit een opgeblazen voertuig hingen...

je mag je nooit aan je maten of je bud hechten, maar probeer meer es een langdurig goede verstandhouding onderling NIET over te laten gaan in een kameraadschap, en als zo'n kameraad om een of andere stomme reden als het verbranden van een koran (!!!!!!!!!!) voor zijn flikker geschoten wordt, met 6 tegelijk, mag je dan niet ageren? wat doen hun dan, voor dat kloteboekie???
Als je in het dagelijkse leven me je bud in de kroeg staat en er wijst iemand naar je heeft-ie zijn vingel al gebroken voor je er zelf erg in hebt...

Mij mag je pakken, maar van mijn bud blijf je af!



Ik mag toch hopen dat je in deze nog geen picoseconde enig begrip hebt voor het random neerknallen van 16 willekeurige burgers. Zelfs als het "maar" Afghanen betreft....

Tanker

Als je het sec vraagt niet, wie weet wat er in zijn hoofd speelde. Oorlog doet rare dingen met mensenmm..gevechtsstress / PTSS je kent het wel.....

SMI de Boer

Citaat van: Ace1 op 11/03/2012 | 20:54 uur
Citaat van: Kapitein Rob op 11/03/2012 | 20:47 uur
Wat een "begrip" proef ik voor deze idioot.....

Ik heb geen begrip voor deze idioot.
Ik heb dat wel, heel veel zelfs, maar zijn actie, nee... liever niet
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

SMI de Boer

Citaat van: Kapitein Rob op 11/03/2012 | 20:47 uur
Wat een "begrip" proef ik voor deze idioot.....

er was eens een filmpje op u-tuup van een hummer die door bagdad reed, links en rechts auto's aanrijdend en opduwend... Iedereen zei "wat een eikel" maar hij was wel onderweg naar zijn maten die dood en  levend uit een opgeblazen voertuig hingen...

je mag je nooit aan je maten of je bud hechten, maar probeer meer es een langdurig goede verstandhouding onderling NIET over te laten gaan in een kameraadschap, en als zo'n kameraad om een of andere stomme reden als het verbranden van een koran (!!!!!!!!!!) voor zijn flikker geschoten wordt, met 6 tegelijk, mag je dan niet ageren? wat doen hun dan, voor dat kloteboekie???
Als je in het dagelijkse leven me je bud in de kroeg staat en er wijst iemand naar je heeft-ie zijn vingel al gebroken voor je er zelf erg in hebt...

Mij mag je pakken, maar van mijn bud blijf je af!

PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Ace1

Citaat van: Kapitein Rob op 11/03/2012 | 20:47 uur
Wat een "begrip" proef ik voor deze idioot.....

Ik heb geen begrip voor deze idioot.

KapiteinRob

Wat een "begrip" proef ik voor deze idioot.....

Tanker

Citaat van: Ace1 op 11/03/2012 | 17:37 uur
Citaat van: SMI de Boer op 11/03/2012 | 17:33 uur
het meest heb ik met die Amerikaan te doen: Hij zit er maar mee. En was het in zijn hoofd allemaal op orde geweest had hij zoiets echt niet ondernomen...

Als Hollywood nu eens wat minder gewelddadige films uitbrengt komt men ook niet op het idee om zulk soort dingen te gaan doen.
Als jij net 6 collega's hebt verloren ga je wellicht ook rare dingen doen....heeft weinig met films te maken i.m.o.

SMI de Boer

Citaat van: jurrien visser op 11/03/2012 | 17:41 uur
Citaat van: Ace1 op 11/03/2012 | 17:37 uur
Als Hollywood nu eens wat minder gewelddadige films uitbrengt komt men ook niet op het idee om zulk soort dingen te gaan doen.

Ik denk dat (sommigen/velen) mensen in dat gebied meer hebben gezien dan goed is voor hun psyche en dat de truckendoos uit Hollywood nauwelijks in saat is om de realiteit weer te geven.
Hollywood slaat nergens op...
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Ace1 op 11/03/2012 | 17:37 uur
Als Hollywood nu eens wat minder gewelddadige films uitbrengt komt men ook niet op het idee om zulk soort dingen te gaan doen.

Ik denk dat (sommigen/velen) mensen in dat gebied meer hebben gezien dan goed is voor hun psyche en dat de truckendoos uit Hollywood nauwelijks in saat is om de realiteit weer te geven.

Ace1

Citaat van: SMI de Boer op 11/03/2012 | 17:33 uur
het meest heb ik met die Amerikaan te doen: Hij zit er maar mee. En was het in zijn hoofd allemaal op orde geweest had hij zoiets echt niet ondernomen...

Als Hollywood nu eens wat minder gewelddadige films uitbrengt komt men ook niet op het idee om zulk soort dingen te gaan doen.

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: SMI de Boer op 11/03/2012 | 17:33 uur
het meest heb ik met die Amerikaan te doen: Hij zit er maar mee. En was het in zijn hoofd allemaal op orde geweest had hij zoiets echt niet ondernomen...

Mee eens!

SMI de Boer

Citaat van: Tanker op 11/03/2012 | 16:59 uur
Als die 6 doodgeschoten VS militairen directe collega's waren dan kan ik het begrijpen. Keur ik het goed ? dat niet.... Ellendig klote land. Inpakken en wegwezen daar, laat ze elkaar maar allemaal kapotschieten daar in het MO...Wij hebben daar 0,0 te zoeken als Westerse wereld !

We moeten... Anders vloeit er eerdaags over heel de wereld bloed...

het meest heb ik met die Amerikaan te doen: Hij zit er maar mee. En was het in zijn hoofd allemaal op orde geweest had hij zoiets echt niet ondernomen...
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Tanker op 11/03/2012 | 16:59 uur
Als die 6 doodgeschoten VS militairen directe collega's waren dan kan ik het begrijpen. Keur ik het goed ? dat niet.... Ellendig klote land. Inpakken en wegwezen daar, laat ze elkaar maar allemaal kapotschieten daar in het MO...Wij hebben daar 0,0 te zoeken als Westerse wereld !

Mooi hek er om heen van Heras of B&G hekwerken, dan krijgt de Nederlandse economie er ook nog iets voor terug.

SMI de Boer

PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Ace1