Skydiving

Gestart door Eagle, 27/07/2003 | 20:31 uur

Maverick

Ik heb ook me wings, maar dan in ParaGliden. Al noem je het in die sport gewoon Brevet. Ik mag solo vliegen enz. als ik wil kan ik zelf routes uitstippelen en zelf thermiek pakken als ik dat wil en ik hoef geen radio begeleiding meer. En idd, voor Paragliden is France the place to be!!!!
*Security is having no border to far too defend, it takes an F-15K Strike Eagle*

Owl Lord

#18
LOL, nou dat werd voor hem gedaan "static line"!   ;)

Kleintje Pils

Citaat van: Owl op 23/08/2003 | 19:43 uur
Van een berg?   :o

En wat betreft die "Franse wing", weet ik het nog niet zo zeker maar vraag dat maar een keer aan Eagle (als 'ie ooit nog online komt)!  ;)

Eagle heeft al gesprongen, maar vergeten aan het touwtje te trekken ;) ;D
Mzzls Remco

Owl Lord

Eerst: :o  :o  :o  :o  :o  :o  :o  :o

Dan:    :P

Later:   :-*

HERTOG jan

ja lijkt me wel lachuh rennen naar de afgrond en dan vliegen ;D
but the bard song will remain!!!!!!!

Owl Lord

Van een berg?   :o

En wat betreft die "Franse wing", weet ik het nog niet zo zeker maar vraag dat maar een keer aan Eagle (als 'ie ooit nog online komt)!  ;)

HERTOG jan

t,is bij zo,n birger reisorganisatie dus een wing zit er niet in.
toch al niet aangezien ik van een berg spring
but the bard song will remain!!!!!!!

Owl Lord

Citaat van: stebuurderbravo33 op 23/08/2003 | 19:12 uur
ik ga waarschijnlijk volgende zomer vakantie para penten in frankrijk,lijkt me ook wel een uitdaging.

Franse wing!  ;)

HERTOG jan

ik ga waarschijnlijk volgende zomer vakantie para penten in frankrijk,lijkt me ook wel een uitdaging.
but the bard song will remain!!!!!!!

Owl Lord

#10
Citaat van: BENNEKES op 23/08/2003 | 18:00 uur
Ik ben met stubuurder33 meegeweest in zeven en wat hij zegt: het is zeker aan te raden

Dat is het zeker!

Maar dat weet Eagle al, hij zoekt alleen mensen die eventueel mee willen, we hebben al een adres in Frankrijk (waar we gesprongen hebben) de eigenaar is een ex marinier en veel van zijn personeel is ex millitair, dus de voorbereiding is ook daar behoorlijk streng maar ZEKER aan te raden!

P.S. succes met de sprongen cavaleristen!  
Springen jullie met of zonder tank?  ;)

BENNEKES

Ik ben met stubuurder33 meegeweest in zeven en wat hij zegt: het is zeker aan te raden
wat kost een blauwe ferrari

HERTOG jan

Heb laatst in zeven mn wing gehaalt.
de lessen waren duidelijk,en alles drills werden heel vaak herhaald en dat is positief.
ik heb 5 sprongen gemaakt,ik had er nog 3 moeten doen namelijk 2 maal oefenen voor vrije val en als dat goed gegaan was mochten we de vrije val doen,maar door het weer ging het niet door dus gaan we binnekort terug,maar t,is zeker aan te raden. :)
but the bard song will remain!!!!!!!

Owl Lord

Citaat van: Eagle op 08/08/2003 | 03:21 uur
Misschien is er animo om een leuk weekje skydiving te organiseren in Frankrijk ?
Ook voor ervaren springers zijn er mogelijkheden.

Nee dank je!  ;)

Eagle

Misschien is er animo om een leuk weekje skydiving te organiseren in Frankrijk ?

Is hiervoor belangstelling.

Ook voor ervaren springers zijn er mogelijkheden.

Let's know !  :o

Owl Lord

Citaat van: Saju op 30/07/2003 | 18:06 uur
Je kan ook uit je vel springen maar dat is minder leuk.
Neem een goeie kaart mee dat je onderweg niet verdwaalt.
En trek op tijd aan het touwtje
maar veel plezier en geniet

Haha, daar zal 'ie veel aan hebben!  :P

Saju

Je kan ook uit je vel springen maar dat is minder leuk.

Neem een goeie kaart mee dat je onderweg niet verdwaalt.

En trek op tijd aan het touwtje

maar veel plezier en geniet

Owl Lord

Ik heb de Franse wing.

En Eagle je weet al waar je het beste kan springen, Frankrijk haha!!  ;D

Piedt


Ik ga week 33 8x springen als het weer mee zit.
Voor me wing,

Ik ga in Zeven (D) bij Seedorf springen, de baas heeft het geregeld maar zal als ik terug ben wel even verslag uitbrengen,

Veel collega's van mij zijn op Texel wezen springen en die vonden dat daar alles goed was geregeld. Duidelijke lessen enz.

Eagle

Hoi allemaal !

Wie heeft er zin om een keer parachute te springen. Wie heeft ervaring ermee en waar kun je naar jou mening het beste springen.

Ik ben benieuwd !

Greetings !