Grootste vliegtuig ter wereld landt in Eindhoven

Gestart door -Peter-, 31/07/2003 | 15:03 uur

Ton de Zwart

quote: als er een band lek is dan tillen ze die gewoon omhoog

Ja, dat doe ik ook met m'n auto, maar dan heb ik een krik nodig.  Wat komt er dan hier bij te pas?....

oud_zijde

Citaat van: Ton de Zwart op 02/08/2003 | 10:41 uur


Goeie genade, wat een landingsgestel! Da's echt indrukwekkend!  Je zal een lekke band  moeten repareren, ergens in het midden.....
ik denk niet dat dat ding al die wielen nodig heeft om een beetje stabiel te staan hoor ... als er een band lek is dan tillen ze die gewoon omhoog ;)
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

DJdeRidder

Citaat van: Stravers op 02/08/2003 | 10:37 uur
Zal wel balen geweest zijn voor al die spotters uit italie, Engeland, en Spanje (acht bussen vol). Het was dan ook voor het laatst in 1990 dat de Antonov in een West-Europees land te zien was!
Groeten Daan

Ik wil niet veel zeggen hoor, maar 2 jaar geleden stond er nog een op de Paris Airshow hoor....
----------
An airshow a day, keeps the doctor away!

Ton de Zwart

Citaat van: Caspar op 01/08/2003 | 21:41 uur
Indruk hoe groot het vliegtuig nou echt is

Goeie genade, wat een landingsgestel! Da's echt indrukwekkend!  Je zal een lekke band  moeten repareren, ergens in het midden.....

JoeMann

Zal wel balen geweest zijn voor al die spotters uit italie, Engeland, en Spanje (acht bussen vol). Het was dan ook voor het laatst in 1990 dat de Antonov in een West-Europees land te zien was!
Groeten Daan

Marvin

ik wil niet zeuren, maar sommige van die bandjes zien er aaaardig oud en profielloos  uit ......  ;D zou je hier niet mee door de APK komen...  :o
confused...? so am i....

Caspar

Indruk hoe groot het vliegtuig nou echt is


Ton de Zwart

#9
Bedankt Caspar, mooi voor m'n collectie....


Ton de Zwart

#7
Ik had allang van een van jullie luchvaartfreaks een fotootje verwacht van dat bijzondere vliegend tuig....

modelbouwer

Das zeker pech ;D Maar geluk voor mij, want anders had ik dat gemist, wie weet wanneer ie nu komt?

Marvin

#5
heb inmiddels gehoord dat de An-225 met pech in Taskjent (of zoiets) staat - dus het feest ging niet door...!  :-\
confused...? so am i....

Caspar

Aha, zo zat het ja, die An-225 ken ik wel ja.

Venz

CitaatZo'n toestel heeft in Nederland toch al een keertje aan de ketting gestaan of heb ik het mis

Negatief over! Dat was een "Normale" Antonov 124 die een aantal jaartjes aan de ketting lag op Maastricht/Aachen airport.

Die Antonov die morgen komt is z'n uit de kluiten gewassen broer.

Caspar

Zo'n toestel heeft in Nederland toch al een keertje aan de ketting gestaan of heb ik het mis ???