Twitteren over defensie

Gestart door KapiteinRob, 31/05/2012 | 15:19 uur

dudge

Citaat van: ZitStuk op 02/10/2014 | 19:34 uur
Valt me wel op dat de Generaal Geerts in dat bericht bijzonder veel weg heeft van de Generaal van Wiggen....
Slordig!

Typisch weer.

Wel zonde, ik mocht de generaal Geerts wel.

ZitStuk

Valt me wel op dat de Generaal Geerts in dat bericht bijzonder veel weg heeft van de Generaal van Wiggen....
Slordig!
De ogen van een vrouw horen te zijn als de voeten van een infanterist, Groot, Zwart en Vochtig

jurrien visser (JuVi op Twitter)

ASSEN - Oud-Assenaar en brigadegeneraal Nico Geerts vertrekt bij de Luchtmobiele Brigade. Hij draagt op dinsdag 7 oktober het commando over aan brigadegeneraal Kees Matthijssen

http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/nico-geerts-vertrekt-bij-luchtmobiele-brigade

Twitter adres:

Kees Matthijssen 
@KeesMatthijssen

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Redelijk vers op twitter

Rob Verkerk

@GeneraalVerkerk

Elzenga

Citaat van: DvdW op 26/08/2013 | 12:12 uur
Dat wist ik nog niet, maar 2 aparte accounts is ook wel handig. Maar nog bedankt!
Ja is best handig...ik gebruik die lijsten om Kamerleden te volgen en een lijst "bijhouden" van de mensen die ik wil volgen...ook na een nachtelijke break...want anders is het niet meer bij te houden ;)

ps. en je kunt mij altijd nog ontvolgen/unfollow hè....scheelt heel wat berichten  :crazy:

DvdW

Citaat van: Elzenga op 26/08/2013 | 11:42 uur
hahaha ja ik minder al...maar kom soms interessante dingen tegen die ik deel zo (ook met journalisten)...maar hé...je hoeft geen apart twitteraccount aan te maken!!..je kunt ook een lijst maken van je vrienden en familie  ;)
Dat wist ik nog niet, maar 2 aparte accounts is ook wel handig. Maar nog bedankt!
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

Elzenga

Citaat van: DvdW op 26/08/2013 | 10:58 uur
Ik heb inmiddels maar een speciale Twitter account aangemaakt voor alles op het gebied van Defensie. Om tussen al die retweets van Elzenga de tweets van vrienden en familie te zoeken werd bijna onmogelijk  :devil:. Mijn twitteracount: @DvdW1987
hahaha ja ik minder al...maar kom soms interessante dingen tegen die ik deel zo (ook met journalisten)...maar hé...je hoeft geen apart twitteraccount aan te maken!!..je kunt ook een lijst maken van je vrienden en familie  ;)

DvdW

Ik heb inmiddels maar een speciale Twitter account aangemaakt voor alles op het gebied van Defensie. Om tussen al die retweets van Elzenga de tweets van vrienden en familie te zoeken werd bijna onmogelijk  :devil:. Mijn twitteracount: @DvdW1987
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

Elzenga

Citaat van: Tanker op 09/10/2012 | 19:57 uur
Zielig man, de waarheid is hard moet je zo maar denken !!!
;) ;D

Tanker

Citaat van: Elzenga op 08/10/2012 | 23:06 uur
Verdorie, baal er toch wel van dat VADM Borsboom ‏me heeft geblocked...terwijl ik zo pro-Marine ben :'(..maar ja een kritische opmerking over de OPV viel vast verkeerd. ;)

Zielig man, de waarheid is hard moet je zo maar denken !!!

Elzenga

Citaat van: Kapitein Rob op 09/10/2012 | 11:32 uurDenk jij dat CZSK persoonlijk twittert?  :angel:
Nee, maar daarom vind ik het nog wel jammer ;)...want nu kan ik zijn tweets niet goed bekijken..of linken daarin.

Oorlogsvis

Ik haat twitter....net een soort stalken is het..niets voor mij

KapiteinRob

Citaat van: Elzenga op 08/10/2012 | 23:06 uur
Verdorie, baal er toch wel van dat VADM Borsboom ‏me heeft geblocked...terwijl ik zo pro-Marine ben :'(..maar ja een kritische opmerking over de OPV viel vast verkeerd. ;)

Denk jij dat CZSK persoonlijk twittert?  :angel:

Elzenga

Verdorie, baal er toch wel van dat VADM Borsboom ‏me heeft geblocked...terwijl ik zo pro-Marine ben :'(..maar ja een kritische opmerking over de OPV viel vast verkeerd. ;)

Flyguy

#45
https://www.nederlandsteuntdefensie.nl/

Zo da's een fraaie website en een goed filmpje.
Ben nog steeds trots dat ik de 2e ondertekenaar was  ;D