Rijksbegroting & Politieke toekomst, deel 5

Gestart door Poleme, 12/09/2012 | 14:54 uur

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: fly3rguy op 12/09/2012 | 21:53 uur
Een nieuw twitter offensief?

Wellicht in een iets andere toon maar zeker niet onbelangrijk om hier mee door te blijven gaan.

Flyguy

Citaat van: jurrien visser op 12/09/2012 | 21:53 uur
Hiermee is het belangrijker dan ooit om de pro defensie lobby stevig voort te zetten en de VVD te houden aan haar beloftes of het compromis zo minimaal migelijk te houden. Bij voorkeur boter bij de VVD vis.

Een nieuw twitter offensief?

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Lex op 12/09/2012 | 21:31 uur
De definitieve prognose geeft hetzelfde beeld.

Hiermee is het belangrijker dan ooit om de pro defensie lobby stevig voort te zetten en de VVD te houden aan haar beloftes of het compromis zo minimaal mogelijk te houden. Bij voorkeur boter bij de VVD vis.

Flyguy

Jongens die formaties en hun problemen toch...  :sick:

Lex

De definitieve prognose geeft hetzelfde beeld.

Flyguy

Citaat van: onderofficier op 12/09/2012 | 21:26 uur
Citaat van: fly3rguy op 12/09/2012 | 21:21 uur
Over 10 minuten is het eindelijk over...

Dan begint het pas....
Ik bedoel de verkiezings hektiek. Maar je hebt gelijk, dan begint dat sch**t irritante formatie gekibbel...
Laten we hopen dat het record van Belgie blijft.

onderofficier

Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Flyguy

Over 10 minuten is het eindelijk over...

onderofficier

Citaat van: fly3rguy op 12/09/2012 | 21:01 uur
oef prognose 41 VVD 40 PVDA

Mijn stem is niets voor niets geweest.

Valt te bezien    41+40= 81   dus een meerderheid.... (niet in de eerste kamer dat is CDA - VVD en de PVV - 1 zetel)

De vraag is met welke en hoeveel partijen de VVD moet gaan samenwerken voor een meerderheid als deze niet met de PVDA gaat samen werken........ Hoe meer partijen hoe lastiger.  
VVD- CDA - PVV lijkt me geen optie..... en is geen meerderheid.......   tot nu toe  
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Flyguy

Citaat van: Lex op 12/09/2012 | 21:13 uur
Het is slechts een eerste indicatie, maar het is wel opvallend dat de PVV gehalveerd is. Waar zouden die stemmen naar toe gaan?
Time will learn.  ;)

Het verrast me niets als ze naar de PVDA zijn gegaan.
Hopelijk een einde aan het streven naar isolement van Nederland door Wilders.

Lex

Het is slechts een eerste indicatie, maar het is wel opvallend dat de PVV gehalveerd is. Waar zouden die stemmen naar toe gaan?
Time will learn.  ;)

Flyguy

Citaat van: onderofficier op 12/09/2012 | 21:07 uur

Vol blijven houden.... er is tenminste 1 iemand die dat geloofd (jij zelf  ;) )
Ik zie heel vaak mannen in uniform....dus ik heb niets meer zo iets van "o, een man in uniform.. wauw...."  
Natuurlijk slechte ervaringen gehad of de mannen met mij   :angel:  
Je bent net m'n schoonmoeder  :P

Mijn vrouw had nooit een baret en bofors en een DAF gezien, misschien is dat het. Natuurlijk had de stoere jongen die achter het stuur zat van die DAF ook invloed  :lol:



Flyguy

Citaat van: A.J. op 12/09/2012 | 21:05 uur
Dat gevoel heb ik nu ook.

Wordt spannend vanavond, deze cijfers zijn nog lang niet zeker.

Mijn verwachtingen tov 2010 laag, maar als het opeens 40 PVDA en 30 SP (ik noem maar wat) gaat ben ik toch teleurgesteld, maar bovenal bezorgd...

onderofficier

Stemlokalen zijn gesloten  ....... nu is het afwachten



Citaat van: fly3rguy op 12/09/2012 | 20:55 uur
Inderdaad gezond, dan heb je ten minste 1 iemand met een verstand (ik natuurlijk  ;) ).

Doet je niets meer? Slechte ervaring gehad?  ;D

Vol blijven houden.... er is tenminste 1 iemand die dat geloofd (jij zelf  ;) )

Ik zie heel vaak mannen in uniform....dus ik heb niets meer zo iets van "o, een man in uniform.. wauw...."  
Natuurlijk slechte ervaringen gehad of de mannen met mij   :angel:  
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

A.J.

Citaat van: fly3rguy op 12/09/2012 | 21:01 uur
oef prognose 41 VVD 40 PVDA

Mijn stem is niets voor niets geweest.

Dat gevoel heb ik nu ook.