Onzin-topic uitgave 24

Gestart door Lex, 02/12/2012 | 22:08 uur

onderofficier

Citaat van: Speld op 07/06/2013 | 11:55 uur
Samenwerkende Europese politie-instanties hebben een netwerk van eurofielen opgerold. Er zijn arrestaties verricht in onder meer Brussel, Berlijn en Ljubljana. Ook in Nederland heeft de politie een aantal mensen van hun bed gelicht.

Forumlid E. heeft gewoon internet in zijn cel..........   ;) :-*
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

dudge

Buitenland
Omvangrijk eurofielennetwerk opgerold
Films van Europees Parlement op computer hoofdverdachte
Cc European Parliament   
Door Rudolf Julius en Steven van der Jagt • donderdag 2 mei 2013, 11:15

Samenwerkende Europese politie-instanties hebben een netwerk van eurofielen opgerold. Er zijn arrestaties verricht in onder meer Brussel, Berlijn en Ljubljana. Ook in Nederland heeft de politie een aantal mensen van hun bed gelicht.

Volgens Interpol-woordvoerder Helmut Schreinemacher gaat het om de grootste eurofiliezaak in de Europese geschiedenis. Hij toonde zich aangeslagen en moest tijdens de persconferentie regelmatig even pauzeren. "Ik heb in mijn lange carrière nog nooit zoiets meegemaakt. Het lijkt erop dat deze eurofielen jarenlang ongestoord hun gang konden gaan."

De contacten van de groep verliepen grotendeels via internet. Via afgesloten fora wisselden de leden afbeeldingen uit van Europarlementariërs, eurobiljetten en landschapsfoto's uit de eurozone. Schreinemacher: "Wij hebben vreselijke foto's gevonden van dingen die je echt niet wilt zien. Deze mensen lieten zich fotograferen met Roemeense boerderijen, Maltezer honden en zelfs Ierse vrouwen. Ik ben er kapot van."

De zaak kwam aan het rollen toen op de computer van de 27-jarige Günther B. uit Berlijn afbeeldingen van Herman Van Rompuy en een exemplaar van de in 2005 verworpen Europese Grondwet werden aangetroffen. Tijdens verhoren bekende de man voorstander te zijn van een Verenigde Staten van Europa. B.'s computer bevatte zelfgemaakte films van de Europese Parlementen in Brussel en Straatsburg, waarmee hij in het wereldje grote status verwierf.

Minister Opstelten maakte bekend dat in Nederland in totaal zeven arrestaties zijn verricht. Eén van de arrestanten is een 18-jarige student uit Leiden, die zich met een interrailkaart toegang verschafte tot Frankrijk en Italië. Hij zit momenteel in zogeheten beperkingen en mag alleen spreken met zijn advocaat. Op het gerucht dat de bekende politicus Alexander P. is aangehouden, wilde Opstelten niet ingaan.

Het is nog onduidelijk hoeveel Europeanen slachtoffer zijn geworden van de praktijken. Volgens Schreinemacher worden de eurofielen 'vanzelfsprekend' buiten Europa berecht.

http://www.speld.nl/2013/05/02/omvangrijk-eurofielennetwerk-opgerold/

:lol: :lol: :lol:

DvdW

Citaat van: Ros op 05/06/2013 | 23:42 uur
Nee......die lange achteraan......."stupid boy" zoals Capt. Mainwaring hem noemde  :lol:
Die goeie ouwe tijd....  :big-smile:
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

Ros

Citaat van: DvdW op 05/06/2013 | 23:29 uur
En wie ben jij dan op de foto? De zittende figuur?  :angel:

Nee......die lange achteraan......."stupid boy" zoals Capt. Mainwaring hem noemde  :lol:

DvdW

En wie ben jij dan op de foto? De zittende figuur?  :angel:
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

SMI de Boer

Lijkt mijn ploeg wel...
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

DvdW

The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

IPA NG

Citaat van: onderofficier op 05/06/2013 | 00:07 uur
negentig jarige    geschikt
negentien jarige  ongeschikt

:big-smile:

Een goeie voor de NatRes :devil:.
Militaire strategie is van groot belang voor een land. Het is de oorzaak van leven of dood; het is de weg naar overleven of vernietiging en moet worden onderzocht. --Sun Tzu

onderofficier

Citaat van: nu op 05/06/2013 | 00:06 uur
Rotterdammer (90) redt 19-jarige vrouw uit water.

negentig jarige    geschikt
negentien jarige  ongeschikt

:big-smile:
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

onderofficier

Rotterdammer (90) redt 19-jarige vrouw uit water.

Een man van 90 jaar oud heeft dinsdagmiddag een 19-jarige vrouw uit de Maas in Rotterdam gered. Dat meldde de politie.

De bejaarde Rotterdammer zag zijn plaatsgenote van een steiger vallen en dook er direct achteraan.
Door de stroming was zij al onder water gesleurd, maar de man wist haar uiteindelijk toch terug op de steiger te krijgen.

Zowel de man als de jonge vrouw is ongedeerd, al is de laatste wel in het ziekenhuis ter controle onderzocht.

http://www.nu.nl/binnenland/3492103/rotterdammer-90-redt-19-jarige-vrouw-water.html
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Flyguy

Citaat van: DvdW op 02/06/2013 | 12:52 uur
Ik dacht dat dit de bedoeling van dit topic was?  8)
Dat is het zeker, maar zulke onzin ligt goed bij de politiek dus het is gevaarlijk om publiekelijk te zeggen. Straks varen we met allemaal abselon's.  :crazy:

DvdW

Citaat van: Flyguy op 01/06/2013 | 21:35 uur
Dat is pas echt onzin.  :lol:
Ik dacht dat dit de bedoeling van dit topic was?  8)
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

dudge

Citaat van: onderofficier op 01/06/2013 | 15:39 uur
Die van de gezichtscamouflage zijn erg grappig,  ik denk dat ik als ik deze in het echt tegen kom, ik uitgeschakeld ben door het lachen.....

Nou inderdaad  :lol:

En ook allemaal een mooie MAG band omgewikkeld.

Flyguy

Citaat van: DvdW op 01/06/2013 | 21:18 uur
Nu maak je er echt een onzin topic van  8) Wat moeten we met 3 van die dingen. Met het materieel wat wij (nog) hebben kunnen we nauwelijks 2 vullen... Maak dan bij de opvolger van de MFF extra ruimte voor Mariniers, met een droogdok en heli-spot + hangaar, we hebben juist werkpaarden nodig, niet alleen maar van dat  bijzondere spul...
Dat is pas echt onzin.  :lol:

DvdW

Nu maak je er echt een onzin topic van  8) Wat moeten we met 3 van die dingen. Met het materieel wat wij (nog) hebben kunnen we nauwelijks 2 vullen... Maak dan bij de opvolger van de MFF extra ruimte voor Mariniers, met een droogdok en heli-spot + hangaar, we hebben juist werkpaarden nodig, niet alleen maar van dat  bijzondere spul...
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל