Waar is de marine (Den Haag) mee bezig

Gestart door avd, 25/08/2003 | 20:20 uur

Marcel

De bonden zullen niets doen. Zij zitten er voor zichzelf en niet voor die militair in het veld of op zee.
Geloof me, er gaan gewoon 15.000 MAN (met nadruk op man) uit omdat de Admiraals en Generaals niet op durven te komen voor hun taak. Hun taak is het om de minister te confronteren met zijn domme slachtwerk. Helaas zal dit nooit gebeuren en dus gaan er gewoon binnen nu en hele korte tijd 15.000 man uit.

avd

Waar is de Marine bezig het is het gesprek van de dag lijkt het wel .
kontrakten worden niet meer verlengd alleen nog noodzakelijk dienst belang  ???  Verzoeken die ruim op tijd ingestuurd waren werden gewoon (expres) te lang inbehandeling genomen waardoor de marine alle tijd gaf om deze verzoeken voor kontrakt verlenging gewoon af te wijzen . Niemand wist dat dit zou gebeuren zoveel ontslagen maar mijn idee hierop is dat dit al een tijdje bekend is (feb>mrt) maar dat de marine een slag om de arm wilde hebben om het vervolgens op deze manier op te lossen want wat is er nou makkelijker om te zeggen helaas het word niet verlengd.
En het erge is nog om briefen hierover in de vakantie te versturen zodat er echt niemand te bereiken meer is lekker hoor heb je 4 weken vakantie met een verkrampte maag omdat ontslag boven je hoofd hangt en niemand kan je er maar een zinnig woord over vertellen.
Ik weet niet wie dit nog meer is overkomen maar ik heb het hele hebbe en houwe naar de vakbond gestuurd om te vragen of dit wel zo kan en mag en ik adviseer mensen die het ook niet vertrouwen om ook naar de vakbond te stappen .
Want zeg je niks dan hoort niemand het en kun je wat de marine betreft gewoon ofrotten .
heel erg jammer dat de marine zo ten onder moet gaan want het is toch een pracht bedrijf. :'( :'(